Fitness Seller

Layne Norton: Natural of Bullshit?

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

• Ja

Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

Stemmen: 117 41,3%

• Totaal stemmers
    283

Users who are viewing this thread

Status
Niet open voor verdere reacties.

houston

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jun 2005
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
Mensen die beweren dat deze man natural is hebben geen verstand van Bodybuilding.

Ano_80

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2004
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
omfg:roflol: deze discussie houdt ook nooit op he?:D

Marky

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
27 jun 2003
Maar waarom is Layne altijd verdachte, en waarom bijvoorbeeld Basscross niet?

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Ach als het echt waar is (dus ook geen pro hormonen) dan heb ik oneindig veel respect voor de man. Indien niet waar: een pak minder respect. Want geloof het of niet, er zijn ook nog een paar echte naturals, maar die zien er echt helemaal anders uit.

houston

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jun 2005
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
Hans Kroon

Berend Breistenstein offseason natural, onstage helaas niet.

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 apr 2005
Dat 99% van dit board met k*tgenen rondloopt wil niet zeggen dat je gelijk moet spuiten om er goed uit te zien.

Wat een onzin zeg.

dj_phreak

2024 sterkste 50+er van Zuid Holland
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
2 feb 2004
Lengte
1m82
Massa
117kg
Vetpercentage
> 50%
Ach als het echt waar is (dus ook geen pro hormonen) dan heb ik oneindig veel respect voor de man. Indien niet waar: een pak minder respect. Want geloof het of niet, er zijn ook nog een paar echte naturals, maar die zien er echt helemaal anders uit.

ik ken persoonlijk iemand waarvan ik zeker weet dat hij natural is/was (ik kende hem al jaren, en hij kwam naar mij toe omdat hij wilde gaan gebruiken en niet wist wat hij moest nemen), en die zag er zelfs beter uit. Wel wat kleiner, maar betere benen (want sprinter), bredere rug, hele jaar bijna net zo droog als str8 op deze foto's, en 40+. Gewoon monster-aanleg voor alles wat met massa en kracht te maken had; vandaar ook 1 van de beste Nederlandse kortebaansprinters (meer dan 60 m was cardio voor hem. :D). Het gebeurt echt wel eens, mensen. Niet iedereen heeft de aanleg van een zeeslak.

OP
RougeMonkey

RougeMonkey

King of the hill
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Dat 99% van dit board met k*tgenen rondloopt wil niet zeggen dat je gelijk moet spuiten om er goed uit te zien.

Wat een onzin zeg.

Vind je dat Kale goede genen heeft? Ik wel iig. En hij traint ook nog eens 6/7 jaar ofzo? Maar wat denk je wat er gebeurt als Kale naar een wedstrijd vet% zoals 3 of 4 gaat?

Dit?:
natlifelayne6.jpg

Hij is hier @ 4/5% ongeveer net zo groot als Kale op 10%.

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 apr 2005
Vind je dat Kale goede genen heeft? Ik wel iig. En hij traint ook nog eens 6/7 jaar ofzo? Maar wat denk je wat er gebeurt als Kale naar een wedstrijd vet% zoals 3 of 4 gaat?
Tuurlijk zal hij massa verliezen, maar vergeet niet dat hij ook nog eens feest als een beest en is hij niet vies is van een biertje. En dan nog heeft hij een super fysiek waar iedereen (ook mensen die kuren) jaloers op zijn.

OP
RougeMonkey

RougeMonkey

King of the hill
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Tuurlijk zal hij massa verliezen, maar vergeet niet dat hij ook nog eens feest als een beest en is hij niet vies is van een biertje. En dan nog heeft hij een super fysiek waar iedereen (ook mensen die kuren) jaloers op zijn.

Feest als een beest mn ass. 1 dag in de week misschien. Daarnaast is hij super dedicated, eet 300 gram eiwitten per dag en alles volgens een schema.

arnoldfan

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
27 aug 2006
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%

Dit?:
natlifelayne6.jpg

Hij is hier @ 4/5% ongeveer net zo groot als Kale op 10%.

denk eerlijk gezegd niet dat lichaam.maar wat denk je wat er gebeurd als hij nog eens 7 a 8 jaartjes traint....

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
ik ken persoonlijk iemand waarvan ik zeker weet dat hij natural is/was (ik kende hem al jaren, en hij kwam naar mij toe omdat hij wilde gaan gebruiken en niet wist wat hij moest nemen), en die zag er zelfs beter uit. Wel wat kleiner, maar betere benen (want sprinter), bredere rug, hele jaar bijna net zo droog als str8 op deze foto's, en 40+. Gewoon monster-aanleg voor alles wat met massa en kracht te maken had; vandaar ook 1 van de beste Nederlandse kortebaansprinters (meer dan 60 m was cardio voor hem. :D). Het gebeurt echt wel eens, mensen. Niet iedereen heeft de aanleg van een zeeslak.
Je kent iemand die beter is maar in de bb wereld blijkbaar niet bekend is ??? Tijd dat die gast het opneemt tegen Norton dan. Maar ja hoe kan je ook zeker weten of iemand clean is, tenzij je 24 uur bij die persoon bent en om de 2 dagen een test doet...

Idd heb je mensen met een aanleg die ver boven het gemiddelde komt, maar die aanleg hebben alle pro's, wil daarom nog niet zeggen dat alle pro's clean zijn.

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
Vind het allemaal wel meevallen met die genen van me. Afgezien van het biertje wat ik op een zaterdag drink is mijn voeding en training 100%. Iets wat een hoop mensen niet op orde hebben en achteraf maar zeiken dat ze k*tgenen hebben. Wat ik goede genen vind? Gasten die groeien als kool, maar eten als een biafra en trainen als een vaatdoek. Dat zijn pas genen. En kijk eens wat er gebeurt als die jongens zich voor de volle 100% geven.

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
Je kent iemand die beter is maar in de bb wereld blijkbaar niet bekend is ??? Tijd dat die gast het opneemt tegen Norton dan. Maar ja hoe kan je ook zeker weten of iemand clean is, tenzij je 24 uur bij die persoon bent en om de 2 dagen een test doet...

Idd heb je mensen met een aanleg die ver boven het gemiddelde komt, maar die aanleg hebben alle pro's, wil daarom nog niet zeggen dat alle pro's clean zijn.

Enig idee hoeveel monsters er rondlopen, maar geen wedstrijdambities hebben? ;)

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Lijkt me sterk dat iemand die een pak geld kan verdienen, en eruit ziet als pro en ook nog eens op 3% vet staat (waar heel veel moeite voor moet gedaan worden) niet op het podium gaat staan om een plaatsje op te eisen hoor.

OP
RougeMonkey

RougeMonkey

King of the hill
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Enig idee hoeveel monsters er rondlopen, maar geen wedstrijdambities hebben? ;)

Ik ken er ook wel een paar, true:).

Maar het gaat meer om hoe ze er nog uit zien als ze 3/4/5% vetpercentage hebben on stage.

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
Lijkt me sterk dat iemand die een pak geld kan verdienen, en eruit ziet als pro en ook nog eens op 3% vet staat (waar heel veel moeite voor moet gedaan worden) niet op het podium gaat staan om een plaatsje op te eisen hoor.

Serieus, ik heb ze zien lopen. Ga voor de gein eens naar Bulgarije. Ik wist persoonlijk niet wat ik zag. Zelfs de politie agenten daar konden zo het podium op. Je kunt me echt niet vertellen dat elk monster wat ik zag lopen (maakt niet uit welke kant je opkeek of je zag er weer een lopen met malende kaken en roidrage blikken :D ), dat die wedstrijden draaien. Niet iedereen heeft er behoefte aan om het podium op te duiken. De vergelijking met een 130kg pro op 3% en Layne Norton vind ik ook niet echt opgaan :D

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Zoals je zegt roidrage blikken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naar boven