AndroidHealthClinic

Layne Norton: Natural of Bullshit? (1 bezoeker)

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

RougeMonkey

King of the hill
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
6.263
Waardering
2
Naar aanleiding van een discussie met een vriend via msn was ik benieuwd naar jullie mening.

Is hij naturel, of liegt hij?
 
Hij zegt zelf naturel dus dat zal dan wel he :D

Zolang hij niet getest is zullen we het niet weten he ;)
 
Hij zegt zelf naturel dus dat zal dan wel he :D

Zolang hij niet getest is zullen we het niet weten he ;)

Nee maar ik ben gewoon benieuwd naar wat members van dbb.com naturel mogelijk achten.

Vote please:)
 
ik vind G-men ook bijna van zijn caliber en hij is ook natural dus ja.
 
Hij doet mee aan geteste wedstrijden toch ..?
 
ik vind G-men ook bijna van zijn caliber en hij is ook natural dus ja.

Dat is ook 1 van mijn argumenten, maar die vriend van mij denkt ook dat g-men heeft gebruikt. Wat ik mij ook best kan voorstellen, want het is ook ongelooflijk hoe hij eruit ziet, laten we wel wezen:).

Als argument gebruikte hij dat Arnold in zijn beste jaren @ 105 kilo op het podium stond. Terwijl Arnold het meest deca/dianabol gebruikte van iedereen (werd gezegd in pumping iron special edition).

Hij vergelijkt:
- Arnold 188cm met jarenlang kuren op 105kg @ 5% op het podium
- g-men 179 cm 98kg @ 6% zonder kuren?

Vindt hij ongelooflijk en ik vind het een sterk argument.
 
Laatst bewerkt:
kale is 3x zo groot man wtf, als dit niet natural is.... Wel goed fysiek hoor.
 
Kale is ook 3x zo klein en nooit op precontest % geweest. Laten we dat ook even meenemen.
 
natlifelayne6.jpg

natlifelayne3.jpg
 
Hij doet mee aan geteste wedstrijden toch ..?

Er zijn genoeg steroiden die binnen een week weer uit je bloed zijn. Wat voor testen zijn dat dan?
 
Ik denk dat hij natural is, en dat hij weet wat hij doet.
Erg goed fysiek.
 
Dat is ook 1 van mijn argumenten, maar die vriend van mij denkt ook dat g-men heeft gebruikt. Wat ik mij ook best kan voorstellen, want het is ook ongelooflijk hoe eruit ziet, laten we wel wezen:).

Als argument gebruikte hij dat Arnold in zijn beste jaren @ 105 kilo op het podium stond. Terwijl Arnold het meest deca/dianabol gebruikte van iedereen (werd gezegd in pumping iron special edition).

Hij vergelijkt:
- Arnold 188cm met jarenlang kuren op 105kg @ 5% op het podium
- g-men 179 cm 98kg @ 6% zonder kuren?

Vindt hij ongelooflijk en ik vind het een sterk argument.

Arnolds poten zijn niets i.v.m de wheels van G-men. Scheelt ook zo weer een paar kilo:rolleyes:
 
GH15 van getbig denkt van niet. Je kunt slin en gh nemen en dan ben je nog naturel.
Ikzelf houd een slag om de arm.

Hij weet wel veel van voeding (bijna phd gehaald) en traint aan zijn filmpjes hard zat. Mss levert voor hem dat de meerwaarde op tegenover andere "naturel" atleten.
 
ik geloof ook wel dat hij naturel is, althans, ik denk dat voor sommige zijn fysiek naturel haalbaar is
 
denk ook wel natural, anders zouden z'n armpjes wel dikker zijn
 
gebruikt drugs.
 
Gaan we weer :( Als hij zegt natural te zijn, is hij natural.. klaar. Zo niet, dan neemt hij niet alleen anderen, maar ook enorm zichzelf in de zeik.

En de vergelijking over arnold en g-men;
g-men weegt waarschijnlijk op de contest 90kg. Scheelt weer een kilo'tje of 25 aan spiermassa.. weet je hoeveel dat is? 25 kilo verpakkingen kipfilet.. Ook al was arnold 9 cm langer, dan is het nog een enorm verschil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven