MuscleMeat

Layne Norton: Natural of Bullshit? (3 bezoekers)

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik volg die jongen nu ook al een aantal jaar, en als hij niet meer natural is, dan weet ik ook niet meer wie wel...In die jaren dat ik em volg heeft ie ook weer niet zoveel progressie gemaakt, het zijnmeer gewoon constante vorderingen die hij maakt zoals een paar kilo erbij of wat procenten droger. Over al op elk forum is deze discussie al geweest, en je zal het denk ik ook altijd houden.. maar zoals hij zich altijd verwoord en hoe dedicated hij is, en zelf een show op BB.com heeft geloof ik niet dat hij dan toch zou gebruiken.. dan kan je jezelf toch niet meer recht in de spiegel aankijken?
 
Veel mensen snappen er niks van....

Maar er moeten op deze aarde athleten rondlopen die van dit niveau naturel zijn, dus waarom zou hij daar niet bij kunnen horen.

Bovendien beweerd een gala aan mensen al dat zittend werk niets uitmaakt en andere kleine dingen als kortstondige ruzie, te snel opstaan, of trappenlopen. terwijl dat nog niet eens microdetail is. Het zijn de vele kleine dingen die juist het grootste verschil maken. 90% van de mensen is al maatschappelijk niets eens in de positie om uberhaupt alles te bijna perfectioneren, laat staan in staat om het te doen.

Ik reageer maar op een willekeurige reactie van iemand die denkt factoren als slaap, kwaliteit en kwantiteit van voeding, en de afwezigheid van lachwekkende factoren die hij hierboven beschrijft dit soort resultaten kunnen opleveren....

Dat jullie de eerste jaren redelijk wat spieren kunnen pakken met " 75 % van alles optimaal" wat spiergroei bevordert denk vooral niet denken dat dat in hetzelfde tempo doorgaat als je nog 10 jaar zou door trainen... En dat soort benen/armen/borst kan ontwikkelen....

Kennen blijkbaar niet de fysiologische grens van het menselijk lichaam qua prestaties....De mensen die hier overeen kunnen zijn degenen met stofwisselingsziekten waarbij teveel lichaamstoffen geproduceerd worden (die als doping gebruikt worden; GH , Testo) en dat ook significant verhoogd is (> 500 %) en meetbaar is.... Die zijn superzeldzaam en naar mijn kennis nog nooit waargenomen in de sport...

En dan over die droogheid, ik denk dat de mensen die echt ooit zo droog geprobeerd hebben te worden op 1 hand te tellen is... Dus praat er niet over alsof jullie er verstand van hebben en dat die droogheid kan (en dan zwijg ik over die hardheid en het behouden van die spiermassa in het process naar het droogworden)....

Ga anders is praten met mensen die er verstand van hebben.... BBers die wedstrijden draaiien (en gebruiken; " ze worden toch getest" (ook daar snappen jullie niks van; ga maar een paar jaar op een analytisch lab rondlopen; oh nee laat maar; dan zouden jullie het nog niet begrijpen) en vraag wat natural mogelijk is....

Wordt vervolgd....
 
Helemaal mee eens reinier !!

Zie hier een filmpje van een naturel bodybuilding show waar Ryu ook aan mee heeft gedaan. En stel je voor dat Layne Norton hier tussen zou staan. 20 kg verschil?

Denny Dijkstra Nederlands Kampioen Bodybuilding Naturel

Dan zeggen jullie ja maar hij is ubertalent! Dat zou dus betekenen dat hij een soort superman is. Terwijl hij als kind juist altijd de slapste en kleinste was. Dat was namelijk zijn drijfveer om te beginnen.

Vergelijk maar eens. Ik zeg niet dat er meteen een conclusie aan verbonden moet worden, maar constateer gewoon is het verschil. Hoe ****ing groot is dat? En wat maakt dan het verschil? Alleen genen?! Want reken maar dat iedere naturel bodybuilder met wedstrijd ambititie zeer dedicated is en de kennis ligt tegenwoordig ook voor het oprapen..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]




Hier heeft Reinier een heel sterk punt.. Het verschil tussen deze jongens en Layne is veel, als je zou weten wat voor moeite het zou kosten om op dat nivo van die NK jongens alleen al 2 kilo te moeten pakken, ze zitten allemaal op plateaus... Maarja niemand weet dat hier blijkbaar... Allemaal een paar jaartjes hard trainen en met fatsig zijn armen van 41 hebben, als ze zo droog zouden worden houd je 36 over.... En als je die armen van Layne wilt krijgen in wedstrijd vorm moet je met heel veel klei beginnen....

Dan hoor ik jullie alweer zeggen : ja verschil in genen, jullie weten geeneens wat genen zijn en hoe die werken... Dus alsjeblieft...De enige manier op dat evenwicht te verstoren en plateau te verhogen is stimulerende middelen....

Zijn menig studies gedaan naar de variatie onder de populatie naar die factoren die in de BB uit zouden maken... Verschillen werden gevonden van maximaal 150 %... en zijn cker niet genoeg voor die prestaties om een Layne te worden...(vergelijk 7 mg T/per dag met een minimale kuur van 150 mg om de dag)

En geloof ook niet iedereen die hier goede Fotos posten dat ze natural zijn alleen omdat ze dat zeggen... Ze hebben een beetje van zichzelf maar ook een beetje van Maggi..

Wordt vervolgd
 
Ik reageer maar op een willekeurige reactie van iemand die denkt factoren als slaap, kwaliteit en kwantiteit van voeding, en de afwezigheid van lachwekkende factoren die hij hierboven beschrijft dit soort resultaten kunnen opleveren....

Dat jullie de eerste jaren redelijk wat spieren kunnen pakken met " 75 % van alles optimaal" wat spiergroei bevordert denk vooral niet denken dat dat in hetzelfde tempo doorgaat als je nog 10 jaar zou door trainen... En dat soort benen/armen/borst kan ontwikkelen....

Kennen blijkbaar niet de fysiologische grens van het menselijk lichaam qua prestaties....De mensen die hier overeen kunnen zijn degenen met stofwisselingsziekten waarbij teveel lichaamstoffen geproduceerd worden (die als doping gebruikt worden; GH , Testo) en dat ook significant verhoogd is (> 500 %) en meetbaar is.... Die zijn superzeldzaam en naar mijn kennis nog nooit waargenomen in de sport...

En dan over die droogheid, ik denk dat de mensen die echt ooit zo droog geprobeerd hebben te worden op 1 hand te tellen is... Dus praat er niet over alsof jullie er verstand van hebben en dat die droogheid kan (en dan zwijg ik over die hardheid en het behouden van die spiermassa in het process naar het droogworden)....

Ga anders is praten met mensen die er verstand van hebben.... bodybuilders die wedstrijden draaiien (en gebruiken; " ze worden toch getest" (ook daar snappen jullie niks van; ga maar een paar jaar op een analytisch lab rondlopen; oh nee laat maar; dan zouden jullie het nog niet begrijpen) en vraag wat natural mogelijk is....

Wordt vervolgd....
wow, zoveel domheid en slecht toegepaste debattechnische kunstgrepen in 1 post van een n00b. Als dit geen clone is, is het best triest. Ik wacht met negatieve karma, ik wil weten of ik nog meer kan lachen om deze "nieuwe" user. :)
 
Ik denk dat het natural haalbaar is zeker de massa.

De combinatie massa, vet% ,zijn leeftijd, trainingsjaren en dan natural. Daar geloof ik helmaal niets van.
 
Nu vergelijk je een contest pic van Layne, waar hij opstaat met een dijk aan wedstrijdervaring, met een filmpje met jongens die hun eerste wedstrijd draaien. Zet eens een pic van layne neer op zijn eerste wedstrijd.... Weer de appels met peren dus. Verder heeft layne ook ontzettend veel kennis van zaken. Iets heel hard mee kan werken aan zijn progressie.


Ik hoor: wedstrijdervaring, ontzettend veel kennis van zaken. Iets heel hard mee kan werken aan zijn progressie.

Wacht ff, vooral dat laatste is goed, ben bijna klaar met lachen....
 
Ik hoor: wedstrijdervaring, ontzettend veel kennis van zaken. Iets heel hard mee kan werken aan zijn progressie.

Wacht ff, vooral dat laatste is goed, ben bijna klaar met lachen....

Kijk, en daarom zal jij nooit iets bereiken met trainen, als je jezelf een limiet voor ogen houd, hoe zal je die dan ooit breken?
 
En zo is het en niet anders !!!!

De IFBB top gebruikt een waslijst aan middelen, uiteraard niet te vergelijken met naturals die wat middelen gebruiken voor hardheid. Verder hebben de IFBB top natuurlijk de beste genen die je kan vinden en de meesten zijn een jaar of 10 ouder dan Layne. Layne zal als hij gebruikt heeft wellicht enkel de middelen gebruikt hebben die je hard maken en relatief weinig kilo's opleveren, het verschil is dus nog steeds erg groot in gebruik.

Persoonlijk denk ik dat Layne ofwel pro hormonen gebruikt, ofwel middelen als masteron, winny, anavar en daarbij dan t3, efedrine, clenbuterol enz. Pro's als Cutler zitten aan de drol, test, deca én al die middelen die hierboven genoemd worden plus daarbij nog eens GH, slin, IGF-1 etc.


Big T , volkomen gelijk...

ter aanvulling voor de ontwetenden onder ons:

Vergelijk het met een auto, voor de eerste 300 km/h heb je 400 pk nodig, voor 100 km/h xtra nog eens 600 pk.... Dan is het hele principe van progressie..... " the faster you go, the more nature will do to slow you down"

Dus denkt alsjeblieft niet in termen van lineaire groei, en supertalenten komen vaak pas naar boven als ze gaan gebruiken... Wie zijn lichaam reageert het beste op hoge doseringen stimulerende middelen en wie kan het meeste hebben zonder ziek te worden....

ZIjn aardig wat pro- BBers van nu die gewoon dun en slemielig waren op 16 jarige leeftijd... AAS trekt dat helemaal recht, degene met aanleg clean die op 16 jarige leeftijd al vrij grof waren worden echt niet per definitie groter...
 
OOk jij snapt er niks van...

wow, zoveel domheid en slecht toegepaste debattechnische kunstgrepen in 1 post van een n00b. Als dit geen clone is, is het best triest. Ik wacht met negatieve karma, ik wil weten of ik nog meer kan lachen om deze "nieuwe" user. :)


Haha, domheid....

Zal de volgende keer voor jouw grote intellect een "debattechnisch" hoogstandje voor je schrijven...

Ook jij denkt cker dat Laynes fy-ziek in wedstrijdvorm natural mogelijk is???

En ben helemaal niet nieuw wel opletten....
 
Ik hoor: wedstrijdervaring, ontzettend veel kennis van zaken. Iets heel hard mee kan werken aan zijn progressie.

Wacht ff, vooral dat laatste is goed, ben bijna klaar met lachen....

Lach jij maar raak...

Verder moet je eens verder lezen dan je neus lang is.. De vergelijking van die jongens op het NK (van het filmpje) en Layne, is jongens die net het podium opklimmen en iemand die al aardig wat wedstrijdjes mee heeft gedraait. Vergelijking gaat gewoon niet op. Check de eerste wedstrijdpics van Layne eens. Uit 2001-2002. Daar staat hij lange na niet zo gecut en hard bij. Eerlijk gezegd; net zoals die jongens op het filmpje.
 
how how, layne is 25 en wij waren junioren he?

Vergelijk layne bv maar eens met sylvester van dezelfde wedstrijd en leeftijd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik kan geen ja of nee zeggen. Maar de spiermassa die ik op foto's zie van hem, kun je vrij gemakkelijk bij elkaar trainen met alleen goede voeding. Beetje een non-topic dit.
 
AS of geen AS, op zijn kuitjes na heeft hij toch wel een ontzettend geil lichaam. Zo zou ik ook wel over het strand willen lopen.

natlifelayne3.jpg


Ik snap het probleem eigenlijk niet met het gezeik over AS altijd. Als een persoon een bepaald doel voor zichzelf stelt en bepaalde ambities heeft zijn AS een ideaal hulpmiddel om dat doel te bereiken zonder er 20 jaar over te doen. Uiteraard is het gewenst om zoiets verstandig aan te pakken, je in te lezen, goed voorbereiden, etc, etc. Maar daarna is het iedereens individueel recht om te doen wat je moet doen. Wat ik persoonlijk niet begrijp daarentegen is waarom iemand er zelf een toneelstukje van zou maken. Verantwoord gebruik van stimulerende middelen die geenzins schadelijk zijn voor andere personen is iets waar ik mij niet voor zou schamen.
 
het is zo dat mensen die aas gebruiken en dit niet kunnen behalen door 1 of meerdere redenen (eten,slaap training) het dan niet kunnen hebben dat hij het naturel doet.een soort van schamend gevoel.zo van hij doet het zonder en ik kan nog niet met ? ik denk dat veel mensen die goed genoeg eten , slapen , of niet hard genoeg trainen.en dan maar zeggen dat het naturel niet kan.ik verwacht boze reacties en gescheld dutchbb kennende maar zo is het maar net.
 
Ik kan geen ja of nee zeggen. Maar de spiermassa die ik op foto's zie van hem, kun je vrij gemakkelijk bij elkaar trainen met alleen goede voeding. Beetje een non-topic dit.
Zeg dat maar niet tegen Layne:rolleyes:

Anoniem: wie heeft er hier een probleem met as? Men heeft een probleem met liegen over as. Feit is dat niemand hier zeker kan weten of hij gebruikt of niet. Dus alle praatje doen er toch niet toe;)
 
how how, layne is 25 en wij waren junioren he?

Vergelijk layne bv maar eens met sylvester van dezelfde wedstrijd en leeftijd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Dit is ook een drugs gebruiker. zucht.
 
ik weet het nu niet meer. Ik wil hem geloven maar heb zo mijn twijfels. Ook gezien het feit dat ik keihard werk in de gym en daarnaast dedicated naast de gym ben en bij lange na niet in zijn buurt kom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven