XXL Nutrition

Layne Norton: Natural of Bullshit? (1 bezoeker)

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Monster discussie/redenatieskills.

Probeer jij maar huge te worden door altijd setjes van 100 te blijven benchen, je wordt vast een monster zo.
Nou ben ik wel benieuwd naar jouw monster stats en fysiek "dirk diggler" haha.
 
Ik DENK dat hij een huichelachtige leugenaar is (net als de meeste Amerikaanse BBérs): natural wedstrijden...ja duh....mijn IFBB EK's en WK' zijn ook getest.....maar ik weet dat minstens 80% daar vol SHT en slin staat, en voor de rest zijn ze gewoon op tijd gestopt met de AS.

Ik denk wel dat hij geen hele zware gebruiker is. Want met een grote berg aanleg en veel trainingsjaren kan dit zelfs naturel wel lukken.

OF het me UITMAAKT: Nope hij doet lekker wat ie wil.:D
 
Of hij natural is, kan je natuurlijk niet zeggen.
Of dit natural mogelijk is met de juiste genen, training, voeding en rust? zeker.
 
Doei Wakkie.
 
Niemand suggereert hier dat Layne al ze hele leven gebruikt....

eens,als je toch al je hele leven train en aas gebruikt moet je groter zijn als hem.zoniet ? ben je verkeerd bezig.

Niemand suggereert hier dat Layne al ze hele leven gebruikt....

Het goed overdachte gebruik (daar komt zijn kennis van pas) van lichte Performance enhancing substances na het bereiken van zijn natural plateau helpen hem net ff dat beetje verder om in zon shape met die massa te komen....

Hij moet als natural natuurlijk wel geloofwaardig blijven overkomen en zorgen dat er niks gedetecteerd kan worden bij hem.....

Dus ik vindt dit geen valid argument om het gebruik van stimulerende middelen bij hem uit te sluiten...

Iemand het met mij eens?
 
Of dit natural mogelijk is met de juiste genen, training, voeding en rust? zeker.
Dan mag je monstergenen hebben om op die leeftijd zonder as of pro hormoon er zo uit te zien. Je moet veel van dee natural wedstrijden eens checken, die gasten zijn even oud of ouder en komen niet eens in de buurt. Zonder AS blijf je op 3-4% er plat uit zien op podium, terwijl Layne helemaal opgeblazen en hard is.
 
BIG-T zei:
Zonder AS blijf je op 3-4% er plat uit zien op podium, terwijl Layne helemaal opgeblazen en hard is.

Zou het gewoon niet zo zijn dat gebruikers ervoor gezorgd hebben dat het idee dat het uberhaupt moet kunnen naturel gewoon helemaal weggevaagd is? No offense verder.
 
Dan mag je monstergenen hebben om op die leeftijd zonder as of pro hormoon er zo uit te zien. Je moet veel van dee natural wedstrijden eens checken, die gasten zijn even oud of ouder en komen niet eens in de buurt. Zonder AS blijf je op 3-4% er plat uit zien op podium, terwijl Layne helemaal opgeblazen en hard is.

Idd, ik lees dat veel knaapjes met nog geen 5 jaar echte trainingservaring al zo zeker weten dat het allemaal maal natural kan...die hoor ik graag over 5 jaar weer....;)

Wat vooral een teken is idd dat hij vol en rond staat een typisch kenmerk van AS.
 
Idd, al een paar leuke dingen gelezen, en juist onze 'die hard' naturals zouden toch moeten weten dat dit niet kan. T lichaam stopt gewoonweg een x met de aanwas van spieren.
 
Zou het gewoon niet zo zijn dat gebruikers ervoor gezorgd hebben dat het idee dat het uberhaupt moet kunnen naturel gewoon helemaal weggevaagd is? No offense verder.
None taken :P Alles hangt ook af van met welke massa hij begonnen is...
 
Ik denk dat hij wel naturel is, als ik kijk naar zijn toewijding ed. Denk ook dat er naturel wel veel mogelijk is, kijk maar eens naar Bud Jeffries bv. (geen bb'er, wel 400kg+ raw squat zonder AS)
 
Het intreseert me geen reet !

hij ziet er netjes uit ;)
 
Ik denk dat hij wel naturel is, als ik kijk naar zijn toewijding ed. Denk ook dat er naturel wel veel mogelijk is, kijk maar eens naar Bud Jeffries bv. (geen bb'er, wel 400kg+ raw squat zonder AS)

Tis niet persoonlijk bedoeld hoor, maar:

Haha DIT bedoel ik, geen flauw idee wat er met een lichaam kan......en dan al zo'n uitspraak.

Kijk maar eens naar jezelf over 10 jaar en bedenk dan of het mogelijk is....als je dan nog traint en nog niet aan de as bent gegaan.
 
Waarom heb ik geen flauw idee wat het menselijk lichaam kan? Omdat ik 16 ben? Train met gasten die zonder AS 300kg van de grond hebben getrokken, dat geeft je toch wel aardig het idee dat er een hele hoop naturel mogelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Tis niet persoonlijk bedoeld hoor, maar:

Haha DIT bedoel ik, geen flauw idee wat er met een lichaam kan......en dan al zo'n uitspraak.

Kijk maar eens naar jezelf over 10 jaar en bedenk dan of het mogelijk is....als je dan nog traint en nog niet aan de as bent gegaan.


Het is vechten tegen de bierkaai alfamale.... Het is precies wat je zegt....

Laat ze er maar lekker zelf achter komen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven