Fitness Seller

Layne Norton: Natural of Bullshit? (2 bezoekers)

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
^^ daar moet ik hem wel gelijk geven. Norton is nu net weer iets te enthousiast met de scivation supplementen aan te prijzen. Ik denk echter niet dat hij zich zou verlagen tot ons valse info geven over bcaa's gewoon om Xtend verkocht te krijgen.
 
^^ daar moet ik hem wel gelijk ingeven. Norton is nu net weer iets te enthousiast met de scivation supplementen aan te prijzen. Ik denk echter niet dat hij zich zou verlagen tot ons valse info geven over bcaa's gewoon om Xtend verkocht te krijgen.


Tuurlijk. Er gaat echt super veel geld om in die business. Zou hem dus niet zomaar geloven, omdat hij sympathiek over komt en relatief bereikbaar is op fora.
 
Norton danst naar de ppen van de supplementen industrie!

moet ik het woordje VOORDAT nog iets groter typen?....voordat hij bij scivsion zat was hij al begonnen met zn bcaa onderzoek, lijkt me sterk dat meneer opeens andere results krijgt omdat hij een potje xtend boven zn bed heeft staan
 
moet ik het woordje VOORDAT nog iets groter typen?....voordat hij bij scivsion zat was hij al begonnen met zn bcaa onderzoek, lijkt me sterk dat meneer opeens andere results krijgt omdat hij een potje xtend boven zn bed heeft staan

Hoe kom je aan deze info?
 
Ik denk ook niet dat layne veel te zeggen heeft als het op dit soort dingen aankomt.
 
Hij Is PRO natural he.

Als hij de waarheid verteld komt er geen geld in het laadje. Net als Jay onder de Ab Shaper en Ronnie met een potje HMB. :D
 
moet ik het woordje VOORDAT nog iets groter typen?....voordat hij bij scivsion zat was hij al begonnen met zn bcaa onderzoek, lijkt me sterk dat meneer opeens andere results krijgt omdat hij een potje xtend boven zn bed heeft staan

Dus jij denk dat je met superhoge glycogeen voorraden en een uur voor je training 60 gr casei, na iets meer dan een uur trainen en direct dextrose + whey erna ook nog BCAA's nodig hebt?

Die lichte hormoon stimulatie die het zou hebben en het positieve effect in de spiercellen is niet eens een wezelijk verschil en geldverspilling. Haal daar dan biefstuk voor.

Alleen in de cut waarbij het lichaam om eiwitten als brandstoffen dreigt over te schakelen hebben BCAA's zeer veel nut. De acuut opgenomen legosteentjes leggen catabole processen voor ongeveer een kwartier stil tijdens training.

Eventueel tijdens harde efedrine been trainingen ook.
 
het is ook zo wat je zegt, in de bulk met voldoende carbs en protein hele dag zijn BCAA's niet noodzakelijk...maar in de cut wel degelijk. low carb training met 1 whey shake sochtends...dan kan je die BCAA's wel gebruiken hoor.
 
Dus jij denk dat je met superhoge glycogeen voorraden en een uur voor je training 60 gr casei, na iets meer dan een uur trainen en direct dextrose + whey erna ook nog BCAA's nodig hebt?

Die lichte hormoon stimulatie die het zou hebben en het positieve effect in de spiercellen is niet eens een wezelijk verschil en geldverspilling. Haal daar dan biefstuk voor.

Alleen in de cut waarbij het lichaam om eiwitten als brandstoffen dreigt over te schakelen hebben BCAA's zeer veel nut. De acuut opgenomen legosteentjes leggen catabole processen voor ongeveer een kwartier stil tijdens training.

Eventueel tijdens harde efedrine been trainingen ook.


wat heet nodig ?, het kan spierafbraak tijdens de training verminderen, ook een verbetering in de eiwit synthese.
Of het z'n geld waard is, is een ander verhaal :) een biefstuk kan je er in ieder geval niet voor kopen die is toch iets duurder.
 
Iedereen die het verschil niet weet tussen een eiwit en een aminozuur , en ook niet weet wat dat voor de opname en kwaliteit betekend moet terug naar de stickies.
 
het is ook zo wat je zegt, in de bulk met voldoende carbs en protein hele dag zijn BCAA's niet noodzakelijk...maar in de cut wel degelijk. low carb training met 1 whey shake sochtends...dan kan je die BCAA's wel gebruiken hoor.

Ruil in je bulk maar eens 50 gram eiwit in voor 50 gram BCAA van Xtend.
 
Opnamen free form Amino's VS. Eiwitopname
 
Iedereen die het verschil niet weet tussen een eiwit en een aminozuur , en ook niet weet wat dat voor de opname en kwaliteit betekend moet terug naar de stickies.

Edit: nevermind.
 
Vertel maar. Het was geen directe aanval op iemand. :)

Ik wilde zeggen wat jij al weet en dat eiwitten een naam is voor een potentieel aminozuur. En natuurlijk heb je essentiele aminozuren, maar zo kieskeurig is je lichaam nu ook weer niet.

Ik heb het er overigens met een biochemicus over gehad en hij zegt ook dat het onzin is.
 
Leg eens uit, als je wil ?

Eiwitten worden afgebroken tot aminozuren. En ieder soort eiwit, bv casseine, heeft een ander aminozuurprofiel.
 
Ja maar hoe kom je dan bij het term "potentieel aminozuur"?

Nu lijkt het net alsof het eerst iets anders is en de potentie heeft om een aminozuur te worden, terwijl dit al vaststaat voordat het eiwit wordt afgebroken.

Kan ook gewoon dat ik het verkeerd lees hoor. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven