XXL Nutrition

Layne Norton: Natural of Bullshit? (2 bezoekers)

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar hoe kom je dan bij het term "potentieel aminozuur"?

Nu lijkt het net alsof het eerst iets anders is en de potentie heeft om een aminozuur te worden, terwijl dit al vaststaat voordat het eiwit wordt afgebroken.

Kan ook gewoon dat ik het verkeerd lees hoor. :D

Als jij zegt wat het verschil is tussen eiwitten en aminozuren zeg ik in die woorden dat eiwitten en aminozuren opzich hetzelfde zijn. MAar volgens mij bedoelen we ´t zelfde, vandaar de NEVER MIND. Maar jij moest t weer zonodig weten:)
 
Als jij zegt wat het verschil is tussen eiwitten en aminozuren zeg ik in die woorden dat eiwitten en aminozuren opzich hetzelfde zijn. MAar volgens mij bedoelen we ´t zelfde, vandaar de NEVER MIND. Maar jij moest t weer zonodig weten:)

Ik wil altijd alles weten, klopt. Ben een ramptoerist zoals Loca dat altijd zegt. :D

Morgen weer karma, bro. :thumbs:
 
Hoe kom je aan deze info?

Ik denk ook niet dat layne veel te zeggen heeft als het op dit soort dingen aankomt.

Ik wilde zeggen wat jij al weet en dat eiwitten een naam is voor een potentieel aminozuur. En natuurlijk heb je essentiele aminozuren, maar zo kieskeurig is je lichaam nu ook weer niet.

Ik heb het er overigens met een biochemicus over gehad en hij zegt ook dat het onzin is.


wat is onzin?
 
wat is onzin?

Meerwaarde van BCCA. Als naturel en amateur moet je je gewoon focussen op je trainingen en dat je iedere dag uit verschillende bronnen (vlees, zuivel, wheyshakes, noten etc) genoeg eiwitten binnen krijgt. BCCA zal het verschil echt niet maken.
 
wat is onzin?

Ik weet nou niet welk stuk je bedoeld, bro? Mijn deel of van reinier?

Ik bedoelde te zeggen dat Layne geen zak heeft te zeggen als het op sponsoring gaat. Als X-tend zegt ''spring'' dan vraagt Layne hoe hoog. Dat soort grote jongens kunnen genoeg andere sporters vinden.
 
Meerwaarde van BCCA. Als naturel en amateur moet je je gewoon focussen op je trainingen en dat je iedere dag uit verschillende bronnen (vlees, zuivel, wheyshakes, noten etc) genoeg eiwitten binnen krijgt. BCCA zal het verschil echt niet maken.

Eiwitten uit noten lijkt me nou niet echt relaxed. De hoeveelheden vet die je er voorkrijgt zijn de 20 gram niet waard. Maar das mijn voorkeur.

En je hebt het over ''het'' verschil. Wat voor verschil verwacht je er dan van? Het is gewoon een kwestie van puntjes op de i zetten net zoals losse amino's,glutamine,multi-vit etc etc.

Je moet er natuurlijk geen wonderen van verwachten.
 
^ Vergeet niet dat noten voor het overgrootste deel goeie vetten bevatten. Als je bang bent voor de calorieën, vervang je desnoods een deel van je carbs door noten. Zal ook een positief effect hebben op je cholesterolwaarden.

Wat betreft de BCAA's hangt het er maar net van af hoe je ertegenaan kijkt. Als je inderdaad zoals Ryu zegt alles perfect wil doen en het geld ervoor hebt of gesponsord wordt, dan is het misschien de moeite waard om BCAA's te nemen rondom je training, maar het grootste deel van de trainees zal er waarschijnlijk meer aan hebben om hun geld te besteden aan normale goeie voeding. Als ik echter de keuze had tussen 50gram whey en 50gram pure BCAA, dan zou ik ook niet lang hoeven na te denken... ;)
 
Ruil in je bulk maar eens 50 gram eiwit in voor 50 gram BCAA van Xtend.

Is prima, mits je miljoenair bent en bereid elk half uur dat zure vloeistof weg te drinken. :D

Daarom is cutten ook zo ****ing duur, omdat je gewoon veel en frequent alle aminozuren moet hebben en goedkopere eiwit isolaten niet voldoen.

In de cut zijn BCCA's noodzaak vanwege de anti-catabole werking.
 
Ik weet nou niet welk stuk je bedoeld, bro? Mijn deel of van reinier?

Ik bedoelde te zeggen dat Layne geen zak heeft te zeggen als het op sponsoring gaat. Als X-tend zegt ''spring'' dan vraagt Layne hoe hoog. Dat soort grote jongens kunnen genoeg andere sporters vinden.

Juist! Daarom slaan al die adviezen die pro's geven vaak nergens op. Draait allemaal om geld en geef ze eens ongelijk.
 
gewoon stevig vreten en trainen als een buffel luidt het advies !!!
 
Juist! Daarom slaan al die adviezen die pro's geven vaak nergens op. Draait allemaal om geld en geef ze eens ongelijk.

Precies. Victor Martinez is ook groot geworden door supplementen naar eigen zeggen:).
 
Ik weet nou niet welk stuk je bedoeld, bro? Mijn deel of van reinier?

Ik bedoelde te zeggen dat Layne geen zak heeft te zeggen als het op sponsoring gaat. Als X-tend zegt ''spring'' dan vraagt Layne hoe hoog. Dat soort grote jongens kunnen genoeg andere sporters vinden.

Ik had het tegen Reinier ;)
 
Meerwaarde van BCCA. Als naturel en amateur moet je je gewoon focussen op je trainingen en dat je iedere dag uit verschillende bronnen (vlees, zuivel, wheyshakes, noten etc) genoeg eiwitten binnen krijgt. BCCA zal het verschil echt niet maken.

Grotendeels mee eens, maar BCAA's voor en tijdens de training, en tijdens de cut, heeft imo zeker meerwaarde
 
BCAA's hebben geen toegevoegde waarde als je al voldoende eiwitten binnen krijgt, las ik op je site. :rolleyes:

Dat hebben ze ook niet, en als je dat wel denkt en sinds Okt 02 hier bent is het tijd om te stellen dat bodybuilding niet iets voor je is.

Is prima, mits je miljoenair bent en bereid elk half uur dat zure vloeistof weg te drinken. :D

Daarom is cutten ook zo ****ing duur, omdat je gewoon veel en frequent alle aminozuren moet hebben en goedkopere eiwit isolaten niet voldoen.

In de cut zijn BCCA's noodzaak vanwege de anti-catabole werking.


Stzay away of he crack
 
Is prima, mits je miljoenair bent en bereid elk half uur dat zure vloeistof weg te drinken.

Daarom is cutten ook zo ****ing duur, omdat je gewoon veel en frequent alle aminozuren moet hebben en goedkopere eiwit isolaten niet voldoen.

Zure vloeistof?
Miljoenair?

30 euro per kg is toch niet zo veel duurder dan gewone whey?
BCAA poeder

En als je liever capsuletjes slikt dan proef je al helemaal niets:
BCAA capsules

Vooruit jongens, probeer het eens en laat ons de resultaten weten.
Ik geloof al vast niet dat BCAAs enige toegevoegde waarde hebben zolang je minstens 2 g kwaliteitseiwitten per kg lichaamsgewicht eet per dag.
 
whey is 15e per kilo....dus ja, dat scheelt WEL heel wat.

We zijn in het topic ondertussen tot de conclusie gekomen dat BCAA's in de cut wel degelijk baat hebben.
 
Zure vloeistof?
Miljoenair?

30 euro per kg is toch niet zo veel duurder dan gewone whey?
BCAA poeder

En als je liever capsuletjes slikt dan proef je al helemaal niets:
BCAA capsules

Vooruit jongens, probeer het eens en laat ons de resultaten weten.
Ik geloof al vast niet dat BCAAs enige toegevoegde waarde hebben zolang je minstens 2 g kwaliteitseiwitten per kg lichaamsgewicht eet per dag.

En in je andere topic zei je dat men volgens jou 300 a 400 gram nodig had.
 
En in je andere topic zei je dat men volgens jou 300 a 400 gram nodig had.

Daar herinner ik me niets van. Mijn website zegt "Eat at least 1 gram of animal protein for each pound of your body weight (1 kg = 2.2 lbs). ". En "minstens" betekent "evenveel of meer". Persoonlijk zit ik rond de 3 g per kg.
 
Als je website dat zegt zal het wel waar zijn...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven