Fitness Seller

Layne Norton's PHAT (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tijd terug al gezien, vond het er goed uitzien. Zelf niet echt zin om 5x pw te trainen. Hoe zit je 'split/Ub LB' er nu uit dan?
 
Je kan het toch perfect op 5 trainingen houden en maar 4x trainen per week, schuif je gewoon telkens door.
 
Tijd terug al gezien, vond het er goed uitzien. Zelf niet echt zin om 5x pw te trainen. Hoe zit je 'split/Ub LB' er nu uit dan?

Maandag: Fullbody
-Chin Ups 2xfail
-Bent over row 3x 3-5
-Flat Dumbbell Press 3x 4-6
-Military/DB Press 3x4-6
-EZ-Bar Curls 3x 5-8
-Skullcrushers 3x 5-8
-Squats 2x 3
-Decline Ab Crunches 2x 8-12


Dinsdag: rust


Woensdag: Rug + Schouders
-Chin Ups 2xfail
-Deadlifts 3x8
-Lat Pulldown 3x10
-Bent over row 3x 8-12
-Seated Cable Rows 3x 8-12


-Military/DB press 3x 8-12
-Front Raises 2x 8-12
-Side Raises 2x 8-12
-Rear Delt Raises 2x 8-12
-Shrugs 5x10


Donderdag: Lowerbody + Biceps + Abs
-Squats 3x 3-5
-Hack Squat 2x 6-10
-Leg Extensions 2x 6-10
-Lying Leg Curls 4x 6-10
-Standing Calf Raises 3x 6-10
-Seated Calf Raises 2x 6-10


-DB Curls 3x8
-EZ-Bar Curls 4x 8-12
-Preacher Curls 2x15


-Decline Crunches 3x 8-12
-Leg Raises 2x12-15


Vrijdag: Borst + Triceps
-Flat BB bench 4x 8-12
-Incline DB Press 3x 8-12
-Incline Flyes 3x 10
-Pec Deck 2x12


-CGB 4x 8
-Dips/Dipmachine 3x10
-V-Bar Pushdown 2x15
 
Vind het schema dat je nu hebt gemaakt klote. Die fullbody dag slaat sowieso nergens op, maar 1 LB oefening en dan ook nog eens als 1 na laatste oefening.

Verder pak je de dag na rug schouders, weer biceps bij benen. Zo pak je dus in 4 dagen 3x biceps. Ook vind ik je volume wat te hoog op die split dagen, als je alles 1x pakt vind ik dat wel kunnen maar niet als je ook nog eens een fullbody dag doet. Zou voor borst bijvoorbeeld 3 oefeningen pakken, triceps 2 etc etc Houd er rekening mee dat Layne Northon al jaren traint en dat dus meer is gewend dan jij.

Eigenlijk zou ik gewoon zijn hele schema gaan volgen of iets doen van een 4 daagse split of UB/LB.
 
Ik heb dit gevolgd alleen andere indeling van de laatste 3 dagen.

deed het zo:

dag 1 UB Power

dag 2 LB Power

dag 3 rust

Dag 4 Rug/Biceps/onderarmen

Dag 5 Borst/Schouders/Triceps

Dag 6 Benen/Kuiten


In feite laatste 3 dagen gewoon een BB 3day split. Later dit omgezet na 4 daags Ub/LB want 5 dagen langere tijd volgen bleek overtraining voor mij. Eerste 2 power dagen hield ik dan hetzelfde en laatste 2 dagen van ub/lb deed ik zo'n 2 oefeningen per spiergroep en dan hogere reps 8-12 herhalingen. Werkte voor mij goed, zo'n 2.5 a 3 kg vvm mee gegained in half jaar tijd. Wel flink eten dr bij natuurlijk ;)
 
Laatst bewerkt:
doe gewoon 6/8weken up/lb en dan 6/8 weken fullbody.
 
Booyaka, wat een k*t schema is dat zeg!

Bedankt voor je onderbouwende mening. Gezien het aantal topics wat jij al hebt geopend over schema's zal je inmiddels een expert zijn op dit gebied. Leg me eens uit wat je er zo k*t aan vind dan want voor mij werkte het goed.
 
Ben er toevallig net mee begonnen (zie log). Prima schema imo! Het volume ligt wel hoog dus zou aanraden rustig te beginnen en gewoon langzaam op te bouwen in volume en intensiteit.
 
Misschien dat ik hier over anderhalve week mee begin, ben benieuwd. :)
 
Back
Naar boven