MuscleMeat

Lazar en Ulisses JR (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou gewoon om te weten of het echt haalbaar is op een natuurlijke manier,ik zelf geloof het niet maar genoeg mensen die zeggen dat het echt zo is, vandaar mijn vraag hier op dutchbodybuilding.com en dan zulke domme negatieve antwoorden krijgen op dit forum.... zulke vragen zou je juist heel normaal mogen stellen hier maar goed...

Peace

Omdat het duidelijk niet zo is. Mensen die geloven dat dit natty is zijn naïef of liegen.
 
Zelfs als niet natty is dit echt een zeer goed fysiek en moeilijk te behalen, die gasten staan heel het jaar door droog.
 
Stel je voor dat deze kerels ook nog eens AS zouden gebruiken.. :roflol::bow:
 
Wat is dat toch altijd voor gezanik of persoon X zijn fysiek natuurlijk bereikt heeft, wat de fuck schiet je daar mee op om dat te weten?
 
AAS gebruikers kunnen valse verwachtingen geven aan beginnende sporters, maar dat kan mister10 ook, dusja
 
AAS gebruikers kunnen valse verwachtingen geven aan beginnende sporters, maar dat kan mister10 ook, dusja

volgens MR10 is iemand van 1.80 80kilo 10% zonder trainen.


k dan, ik heb mijn niet trainen limit nog niet gehaald dus..
 
3 componenten underground creatine en bcaa's

En een beetje het hele jaar blasten en cruisen icm wat peps, gh en een beetje voor de suikerpatient, maar dit is wel minimaal van invloed.
 
Back
Naar boven