XXL Nutrition

Lean bulk cycle, feedback gevraagd

Bezoekers in dit topic

Tiran86

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2004
Berichten
2.881
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Beste leden,

Ik ben van plan om binnenkort te starten met een lean bulk cycle. Ben zelf nog een rookie met een beperkt kuurverleden, dus alle input is welkom.

Kuurverleden:

Kuur 1 (bulk):
Dbol: 1-5 30mg ed
Test E : 1-14 500mg ew

Kuur 2 (cut):
Tbol: 1-5 45mg ed
Test E: 1-15 500mg ew
Mast E: 1-14 400mg ew

Stats:
30 jr. 182cm
102KG ~13% BF


Nieuwe kuur (lean bulk):
Fase 1
Test. Prop. 1-5 150 mg EOD
NPP 1-5 100 mg EOD

Fase 2
Test. Prop. 5-11 75 mg EOD (HRT dosering)
Tren. Acetate 5-10 100 mg EOD (kan lager/hoger afhankelijk hoe ik reageer)

PCT
Nolvadex 13-14 40mg
Nolvadex 15-16 20mg

Beweegredenen voor deze middelen:

NPP en Tren bewust verdeeld over 2 fases omdat ik geen ervaring heb met de componenten. Ik vind het prettig dat ik exact weet hoe ik op de componenten individueel zal reageren. Test prop. bewust gedurende de hele kuur omdat het helpt om de tren sides laag te houden (minder conversie naar oestrogeen) Los hiervan zorgt het voor een snellere start van de kuur en een snellere opvolging van de PCT. Injecteren vind ik geen probleem, ik gebruik quads, glutes, delts en ventro glutes.

Bedankt.
 
Waarom 2 fases en niet gewoon 10 weken langs esters zetten?

Meestal doen mensen 2 fases omdat ze eerst cutten en dan bulken in dezelfde kuur..
 
Voornamelijk omdat ik geen idee heb hoe ik reageer/groei op NPP of Tren. Op deze manier kan ik met beide middelen kennis maken. Ook zegt men dat het altijd verstandig is om de middelen na een x aantal weken te switchen. Geen idee hoe hoog het bro-science gehalte is van deze bewering.

Ik zit er eventueel nog aan te denken om direct voorafgaand aan de kuur 4 weken te cutten op alleen Test om zo onder de 10% te komen (ook lekker voor de insuline gevoeligheid als het bulken start na de 4 weken)
 
Ah, sowieso zit je met 75 mg test p eod op bijna 3x de hrt dosis.. Ben benieuwd of je er meer gains uit haalt. Word zelf van tren agressief en van deca beta. 250 test 200 tren 400 deca is wel lekker als je t mij vraagt.
 
Ah, sowieso zit je met 75 mg test p eod op bijna 3x de hrt dosis.. Ben benieuwd of je er meer gains uit haalt. Word zelf van tren agressief en van deca beta. 250 test 200 tren 400 deca is wel lekker als je t mij vraagt.

Klinkt lekker, ben alleen een beetje bang voor het herstel na de deca. Momenteel cycle ik on en off (tijd on + pct = tijd off voor mij) Dus deca lijkt me niet de beste keuze voor mij.

Nemen jullie preventief caber of alleen bij opkomende prolactine issues? Ben overigens niet gevoelig voor oestrogeen gevormde gyno.
 
Test prop. bewust gedurende de hele kuur omdat het helpt om de tren sides laag te houden (minder conversie naar oestrogeen)
Heb je een bron voor de bewering dat korte esters minder aromatiseren? Hoe controleer je oestrogeen tijdens de kuur? En prolactine?

Tren. Acetate 5-10 100 mg EOD (kan lager/hoger afhankelijk hoe ik reageer)
Beter met 50mg ed beginnen...mg voor mg is tren veel krachtiger dan nandrolone.
 
Nemen jullie preventief caber of alleen bij opkomende prolactine issues? Ben overigens niet gevoelig voor oestrogeen gevormde gyno.
Niet preventief nemen, alleen indien nodig.

En je kan nog steeds gyno krijgen, nu dat je estrogeen + prolactine + progesteronactivering hebt.
 
Klinkt lekker, ben alleen een beetje bang voor het herstel na de deca. Momenteel cycle ik on en off (tijd on + pct = tijd off voor mij) Dus deca lijkt me niet de beste keuze voor mij.

Nemen jullie preventief caber of alleen bij opkomende prolactine issues? Ben overigens niet gevoelig voor oestrogeen gevormde gyno.

Npp = deca :p

Tren en deca beide 9nor wat zorgt voor de extra onderdrukking.
 
Back
Naar boven