mr3000
Cool Novice
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik ben momenteel mijn kcal aan het verhogen en bulken is voor mij op 1 of andere manier altijd lastiger dan afvallen.
Het geen waar ik nu vooral mee zit dat ik zo'n 5 van de 7 dagen last van mijn darmen heb.
On-comfortabel, vooral savonds en einde dag veel gasvorming beetje kramp achtig en voel me gewoon daar niet geweldig door.
Ik probeer echt 80/90% clean te eten. Rijst, Groente, Kip, Brood, Kaas, Pindakaas enz.
Gisteravond had ik een grote pasta maaltijd. weinig spannends, olijfolie, tomaten, knoflook, pasta. Daarnaast los voor de eitwitten 2 kipfiletjes.
Had wel echt veel gegeten. maar heb de hele nacht liggen zweten in mn bed.
Ik dacht vaak dat het aan zuivel lag. maar gister geen zuivel op bijvoorbeeld.
Ook geen hoog bewerkt voedsel gister (geen shakes enz)
Is er een manier, test, bloedtest of andere dingen om te kijken of ik voeding niet goed verdraag. kan enorm weinig dingen concreet vinden wat ik het beste kan doen.
Het geen waar ik nu vooral mee zit dat ik zo'n 5 van de 7 dagen last van mijn darmen heb.
On-comfortabel, vooral savonds en einde dag veel gasvorming beetje kramp achtig en voel me gewoon daar niet geweldig door.
Ik probeer echt 80/90% clean te eten. Rijst, Groente, Kip, Brood, Kaas, Pindakaas enz.
Gisteravond had ik een grote pasta maaltijd. weinig spannends, olijfolie, tomaten, knoflook, pasta. Daarnaast los voor de eitwitten 2 kipfiletjes.
Had wel echt veel gegeten. maar heb de hele nacht liggen zweten in mn bed.
Ik dacht vaak dat het aan zuivel lag. maar gister geen zuivel op bijvoorbeeld.
Ook geen hoog bewerkt voedsel gister (geen shakes enz)
Is er een manier, test, bloedtest of andere dingen om te kijken of ik voeding niet goed verdraag. kan enorm weinig dingen concreet vinden wat ik het beste kan doen.