AndroidHealthClinic

Lean Gain - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Lean Gain is speciaal ontwikkeld voor iedereen die keiharde spiermassa wil aanzetten. Lean Gain bevat alleen de 5 allerbeste eiwitten, unieke koolhydraten, een zeer speciale mix van extra groeibevorderende stoffen. Als je maar 1 shake wilt gebruiken om spiermassa te kweken, zorg dan dat het B&F Lean Gain is! Natuurlijk 100% vrij van enkelvoudige koolhydraten - Suikervrij!

    Alleen het allerbeste is goed genoeg:
    -Absoluut vrij van enkelvoudige koolhydraten-suikers!
    -Bewezen de beste eiwitten voor langdurige spiergroei
    -Alleen de beste complexe koolhydraten
    -40 gram eiwit per 100 gram
    -Tot 7 uur lang spieropbouw per shake
    -Vitamines en mineralen
    -BCAA's versterken spieren
    -L-Glutamine versnelt herstel
    -4 heerlijke frisse en romige smaken
    -Direct oplosbaar
    -Remt urenlang spierafbraak
    -Groei in keiharde vetvrije spiermassa
    -De beste Weight Gainer verkrijgbaar!

    De beste Weight gainer ooit ontwikkeld - groei als een Pro!

    Wat is het belangrijkste voor spiermassa? De juiste voeding!
    Je voeding is nog nog meer bepalend voor spiergroei als wat je in de sportschool doet.
    Zonder voldoende en vooral de juiste voedingstoffen geen spiergroei. Daarom is er nu Lean Gain!
    Juist de speciale verhouding en uitzonderlijke kwaliteit voedingstoffen die je alleen in Lean Gain vindt zorgen ervoor dat het lichaam spiermassa gaat aanzetten.

    De unieke voordelen van Lean Gain:

    Meer spiermassa door 40 gram eiwitten per dosering!

    Alleen Lean Gain bevat bewezen de allerbeste eiwitcombinatie voor langdurige spiergroei!

    De combinatie (micellar) caseïne met whey is onverslaanbaar. In een recent onderzoek bleek deze combinatie tot bijna 200% meer spiergroei te leiden dan whey alleen (in dezelfde hoeveelheden). Dit komt met name door de (micellar) caseïne eiwit die gedurende lange tijd de spierafbraak remt door timereleased aminozuren af te geven aan het bloed.

    De Lean Gain eiwitblend gaat zelfs nog verder en zal nog betere resultaten geven...!

    Lean Gain bevat wel 5 verschillende eiwitsoorten. Hierdoor is je lichaam tot wel 7 uur lang in een spieropbouwende toestand (positieve stikstof balans). Daarnaast zorgen de extra aminozuren voor een sneller herstel na een training en dus automatisch voor snellere spieropbouw.

    Ultra gefilterd en Crossflow gefilterd Whey eiwit Concentraat - exclusieve Whey Proteine, zeer zuiver en perfect opneembaar voor de spieren. Topkwaliteit door Ultra filtratie. Maximaal werkzame eiwitten en het beste voor spieropbouw.

    Whey Proteine Isolaat - de Whey Proteine met het hoogste eiwitgehalte. Zeer hoogwaardige Whey Proteine en compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Whey Isolaat is zeer snel opneembaar en wordt algemeen beschouwd als de meest hoogwaardige vorm van Whey Eiwitten. De volledig intacte samenstelling van Whey Proteine Isolate zorgt ervoor dat de eiwitsynthese in de spieren sterker en sneller wordt gestimuleerd. Micro Filtratie is het productieproces dat ervoor zorgt dat de eiwitten ook nog eens volledig ongedenatureerd, dwz volledig natuurlijk en onbeschadigd zijn (dit is zeer belangrijk!).

    Egg Proteine - staat bekend als zeer spieropbouwend en heeft een zeer hoge biologische waarde.
    Bevat alle essentiele aminozuren die je lichaam nodig heeft om spieren aan te maken in de juiste verhouding!
    Egg Proteine heeft een middenlange opnametijd, nadat alle aminozuren uit de Whey Proteine zijn opgenomen gaat Egg Protein door met spieropbouw.

    Caseine - heeft een nog meer time-release afgifte, tot ongeveer vier uur. Caseine is ook gemakkelijk afbreekbaar in essentiële aminozuren voor de synthese van andere eiwitten. Je lichaam kan door de toevoeging van Caseine aan Lean Gain over een nog langere tijd over bouwstoffen beschikken voor het opbouwen, herstellen en behouden van de spiermassa.

    Micellar Caseine - de beste en duurste vorm van langzaam opneembare/time release eiwitten. Micellar Caseine maakt Lean Gain helemaal perfect!
    Micellar Casein zorgt voor afgifte van aminozuren aan de spieren tot wel zeven uur!
    Hiermee wordt voor zeer lange tijd spieren opgebouwd en spierafbraak voorkomen.


    Meer spiermassa door 60 gram unieke spiermassa opbouwende en energieleverende koolhydraten met een zeer lage Glycemische waarde!

    Koolhydraten met een zeer lage Glycemische waarde houden de bloedsuiker spiegel constant. Klinkt leuk, maar wat betekent dat nou? Dat betekent dat het lichaam de koolhydraten onmogelijk in vet om kan zetten! Perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Daarbij bevat Lean Gain belangrijke voedingsvezels wat goed is voor de spijsvertering.
    100% pure complexe en gezonde koolhydraten - compleet vrij van enkelvoudige koolhydraten oftewel suikers!

    Havermeel - is een natuurlijk, puur en complex hoogwaardig koolhydraat.
    De complexe koolhydraten uit Havermeel worden beter en gelijkmatig opgenomen door het lichaam, leveren meer en langer energie en reguleren de bloedsuikerspiegel.
    Het zorgt ervoor dat spiervermoeidheid, spierafbraak en melkzuur-vorming minder snel optreden en spierenergie sneller herstelt.

    Boekweitmeel - low impact koolhydraten voor spiermassa en zware trainingen. De boekweit fracties hebben een unieke vezel en hypoglycemische (bloedsuikerverlagende) eigenschappen, hierdoor worden deze speciale koolhydraten altijd gebruikt voor spieropbouw en niet voor vetopslag!

    Maltodextrine - complexe koolhydraten worden beter opgenomen door het lichaam, leveren meer en langer energie en reguleren de bloedsuikerspiegel. Het zorgt ervoor dat spiervermoeidheid, spierafbraak en melkzuur-vorming minder snel optreden en de spierenergie sneller herstelt.

    Doordat Lean Gain alleen langzame koolhydraten en geen suiker bevat is het zelfs geschikt om voor het slapen te gebruiken. Lean Gain is gemakkelijk verteerbaar en geeft geen opgeblazen gevoel. Perfect voor tussen de maaltijden of na een zware training!

    L-Glutamine - kan helpen om spierpijn te voorkomen en spiermassa op te bouwen. L-Glutamine bevordert de eiwitsynthese, verbetert de glycogeenopslag en energietoevoer, verkort de herstelfase na intensieve training en vermindert vermoeidheids- en overtrainingsverschijnselen.

    BCAA's - meer spiermassa en herstel door BCAA's.
    Bcaa's zorgen direct voor veel meer spieropbouw, omdat je veel minder spierweefsel afbreekt.
    Dankzij de direct opname in de spieren blijf je constant spierafbraak voorkomen en spiermassa opbouwen.

    Vitamines & mineralen - voor een gezond en sterk sportlichaam.
    Helpen u gezond en fit te blijven.
    Extra vitamines en mineralen helpen een goede gezondheid en een sterk lichaam te onderhouden.
    Met Lean Gain blijft u in goede conditie!

    Meer spiermassa door de ideale verhouding tussen eiwitten en koolhydraten.
    Juist de speciale verhouding die je alleen in Lean Gain vindt zorgt ervoor dat het lichaam 'gedwongen' wordt om spiermassa aan te zetten.

    Lean Gain is de unieke suiker vrije formule.
    Vrijwel elk weight gain product op de markt bevat suiker. Hetzij gewone suiker, hetzij zogenaamde fruitsuikers (fructose). Van suiker krijgt het lichaam een beperkte hoeveelheid energie. De rest van de suikers wordt omgezet in vet! Lean Gain bevat geen enkele gram suiker. Nul komma nul!

    Perfecte oplosbaarheid.
    Beetje water of melk, even shaken, en klaar is je spieropbouwende maaltijd. Snel en lekker, zonder in de keuken te moeten staan.

    Samenstelling per 100 gram
    Kcal 389
    Kj 1634
    Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
    Koolhydraten 49,00 gr
    Vet 3,50 gr

    Vrije aminozuren per 100 gram:
    L-Glutamine 750 mg
    L-Leucine 750 mg
    L-Valine 250 mg
    L-Isoleucine 250 mg

    Vitamines en mineralen per 100 gram:
    Vitamin B1 Thiamin 1,67 mg 152,2%
    Vitamin B2 1,89 mg 135,0%
    Vitamin B6 169,7%
    Vitamin B12 1,29 mcg 51,5%
    Vitamin C 74,81 mg 93,5%
    Vitamin E 11,39 mcg 94,9%
    Biotin 200,48 mcg 401,0%
    Folic Acid (vit B11) 180,00 mcg 90,0%
    Nicotinamide (vit B3) 19,80 mg 123,7%
    Panthotenic acid (vit B5) 7,61 mg 126,8%
    Chloride Sodium 149,32 mg 18,7%
    Sodium 96,75 mg
    Potassium 90,00 mg 4,5%
    Magnesium 67,50 mg 18,0%

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid per 100 gram
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaak banaan. Drinkt erg lekker weg.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 tot 3 maal per dag 2 scoops Lean Gain.
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering, gratis samples, gratis shaker, goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 52,50 / 5000 gram
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik zou het zeer zeker opnieuw aanschaffen. Zie review waarom dat zo is.

Mijn review:
Uitstekend product!.

Ik heb het product aangeschaft omdat ik op zoek was naar een goede betaalbare weight gainer.
Door mijn eerdere uitstekende ervaringen met de producten en service van Body en Fitshop, ben ik dus bij deze webshop op zoek gegaan naar een geschikte weightgainer.

Gezien het feit dat ik twijfelde of deze geschikt was voor mij, heb ik hierover contact gehad met Body en Fitshop.
Na een duidelijke uitleg van Body en Fitshop over het betreffende product, heb ik dus besloten om Lean Gain te gaan gebruiken als weight gainer.

Ik moet zeggen, tot op heden heb ik nog totaal geen spijt van de aanschaf.

Met de, door mij gevraagde shaker (netjes erbij gedaan door Body en Fitshop), is het product zeer goed te shaken.
Resultaat is een klontervrije, zeer goed smakende (ik heb banaan gekozen) shake, die hierdoor erg lekker weg drinkt.

Mede door de 5 verschillende eiwitten die in Lean Gain aanwezig zijn, zou ik de hele dag verzekerd moeten zijn van spieropbouw en spierherstel.

Ik heb het product nu ruim 4 weken in gebruik, en Lean Gain bewijst zichzelf iedere dag.
Door de aanwezige L-Glutamine, heb ik de dagen na mijn trainingen geen last van spierpijn e.d.

Ook ben ik in korte tijd zeker in massa/spier aangekomen, dit zonder dat ik er vetter van ben geworden, dat is overigens ook wat het product ons belooft.
Lean Gain is resultaat: droge spiermassa, en geen vet!
Al met al een toppie product, wat ik zeker iedereen kan aanraden.
Ook de service bij Body en Fitshop is helemaal top, zeker gezien het feit dat je altijd kunt rekenen op:

  • Goede prijs/kwaliteit
  • Service
  • Samples / Shakers e.d.
Om een lang verhaal wat kort te houden (:p), het product doet dus precies wat ik ervan mag verwachten, en ook de kwaliteit/smaak/prijs e.d. hebben ervoor gezorgd dat ik het product een dikke 10 geef. :thumbs:

leangain.jpg
 
Ben er tevreden mee. Had het na de ramadan gehaald om de verloren massa weer bij te winnen. Nam 2 keer per dag 3 scoops, een in de ochtend en een na de training, in combinatie met Kre Alkalyn van EFX (ook een aanrader trouwens). Van 87 naar de 91 kg. Hard trainen, op je voeding letten en dit bij de hand hebben.

Op naar de volgende pot :)
Bedankt voor je complimenten. Met Lean Gain pak je - zoals de naam al zegt - een gainer om massa aan te zetten. Schone massa, dat wil immers elke bodybuilder. Met de Lean Gain heb je dan en uiterst geschikt product! De smaak is ook erg goed en gaat dus niet vervelen zoals je met de meeste "suiker"-gainers wel hebt.:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
hey b&f, zijn hier samples van ? zou deze wel eens willen proberen maar om ineens een pot van 5kg te kopen .....

moest de smaak dan tegen vallen, zit ik daar met 5kg, voor de rest zien het er een heel goede weightgainer uit !
 
hey b&f, zijn hier samples van ? zou deze wel eens willen proberen maar om ineens een pot van 5kg te kopen .....

moest de smaak dan tegen vallen, zit ik daar met 5kg, voor de rest zien het er een heel goede weightgainer uit !
We hebben van de Lean Gain geen samples. Ik kan je vertellen dat de smaak prima is. Doordat het een koolhydratenmix is van oa boekweit en havermeel je een kleine korrelige structuur is. Dit is heerlijk en de verhoudingen eiwitten/koolhydraten zijn ook heel goed. Absoluut de moeite om te nemen. Als je elke keer 100 gram neemt, heb je een goede shake en voldoende bouwstoffen. Hij gaat je zeker bevallen :wl:

Ralf
 
hey b&f, zijn hier samples van ? zou deze wel eens willen proberen maar om ineens een pot van 5kg te kopen .....

moest de smaak dan tegen vallen, zit ik daar met 5kg, voor de rest zien het er een heel goede weightgainer uit !

Heb hem ook eens gehad. Smaak is gewoon goed. Anders probeer je eens Mass Perfection, die is er geloof ik wel in 2kg.
 
Heb hem ook eens gehad. Smaak is gewoon goed. Anders probeer je eens Mass Perfection, die is er geloof ik wel in 2kg.

Klopt, Mass Perfection is een goede gainer en daarnaast betaalbaar. Hij is er inderdaad in 2,2kg verpakking :)

Bart
 
Ik zou meer gaan eten als je op 2100 kcal zit. Dat is niet zoveel namelijk.
 
Bedankt voor je complimenten. Met Lean Gain pak je - zoals de naam al zegt - een gainer om massa aan te zetten. Schone massa, dat wil immers elke bodybuilder. Met de Lean Gain heb je dan en uiterst geschikt product! De smaak is ook erg goed en gaat dus niet vervelen zoals je met de meeste "suiker"-gainers wel hebt.:cool: [Afbeelding niet meer beschikbaar] Ralf


zoals met de meeste "suiker -gainers" ha,ha grapjas , daar zijn jullie zelf groot mee geworden ,

en nu weer een stuk kleiner :roflol:
 
Lean Gain maakt vanaf vandaag deel uit van mijn voedingsschema. Hopelijk kan ik mijn vetvrije massa hiermee wat verhogen. Heb vroeger al eens een Weight gainer gebruikt maar kwam voornamelijk bij in vet.
De smaak is alleszins in orde! Hopelijk volgen de resultaten ...
 
Lean Gain maakt vanaf vandaag deel uit van mijn voedingsschema. Hopelijk kan ik mijn vetvrije massa hiermee wat verhogen. Heb vroeger al eens een Weight gainer gebruikt maar kwam voornamelijk bij in vet. De smaak is alleszins in orde! Hopelijk volgen de resultaten ...

Beter haal je helemaal niets meer bij B&F. Lees even hier rond dan zal je zien dat het oplichters zijn. In alle eiwitproducten zit 20% minder dan op het label staat en andere supplementen worden afgekeurde partijen van opgekocht.
 
Voor de rest gebruik ik producten van Etixx - zeer tevreden over maar wel wa duurder.
Lean Gain neem ik momenteel als extra. Een goed voedingsschema is nog steeds de essentie.
Sinds gisteren zit ik op trainingsdagen aan 4000 calorieën per dag - dus een beetje groei zou er toch moeten inzitten.
Dit neemt natuurlijk niet weg da B&F (en concurrentie) zijn beloftes moet nakomen.
Heb ondertussen een aantal verhalen gelezen die inderdaad niet zo fraai zijn: Amino spiking!
 
Beter haal je helemaal niets meer bij B&F. Lees even hier rond dan zal je zien dat het oplichters zijn. In alle eiwitproducten zit 20% minder dan op het label staat en andere supplementen worden afgekeurde partijen van opgekocht.

Kan ik nu wel of niet met een gerust hart dit product bij B&F halen? Waar kan ik het anders bestellen?
 
Huismerk van B&F, doe maar niet. Merk van een andere partij kun je proberen, of misschien iets van XXL.
 
Huismerk van B&F, doe maar niet. Merk van een andere partij kun je proberen, of misschien iets van XXL.


Tja het is helaas door de bomen het bos niet meer zien. En dan moet je dus ook nog uitkijken dat je waar voor je geld krijgt. ik zoek gewoon een betrouwbare waightgainer die niet bomvol suiker zit en die doet wat 't beloofd.
 
Mijn ervaring met Lean Gain: + 1,8 kg op 16 dagen tijd. Ik zeg het er wel nog eens bij: in combinatie met een deftig voedingsschema. Dus voorlopig best tevreden. Volgende maand laat ik een DEXA scan nemen om te weten wa de verhouding vetvrije massa/ vet is.
 
Dat zijn geen misselijke resultaten.... :thumb:
 
Dat zijn geen misselijke resultaten.... :thumb:

Aldus de werknemer van B&F :rolleyes: Geen supplementen meer bij B&F bestellen, een bedrijf dat willens en wetens zo fraudeert leert niet van zijn fouten. Er zijn genoeg goede alternatieven zoals XXLnutricion, Sportfood en Musculi, je krijgt dan supplementen die van dag 1 al goed uit de bus zijn gekomen.
 
Back
Naar boven