Fitness Seller

Lean Gainer 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lee Priest

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
72
Waardering
0
Heeft er iemand ervaring met Lean Gainer 2 van Interactive Nutrition?
 
Heb er geen ervaring mee. Maar heb er pas wel een advertentie over gelezen.

Het is gewoon een weightgainer waar helemaal geen simpele suikers inzitten en hoge kwaliteit eiwitten.

Op zich een heel goed product, alleen wel duur. En als je in de bulk zit is het zonde van je geld. Het lijkt me wel geschikt als je aan het cutten bent om het dan als maaltijdvervanger te gebruiken
 
Originally posted by Johny
Heb er geen ervaring mee. Maar heb er pas wel een advertentie over gelezen.

Het is gewoon een weightgainer waar helemaal geen simpele suikers inzitten en hoge kwaliteit eiwitten.

Op zich een heel goed product, alleen wel duur. En als je in de bulk zit is het zonde van je geld. Het lijkt me wel geschikt als je aan het cutten bent om het dan als maaltijdvervanger te gebruiken

WG tijdens cutten? :)

Geen simpele suikers zegt feitelijk nog vrij weinig over de g.i. Ik zou zeggen, ga gewoon meer eten i.p.v. zo'n product aanschafen.
 
Ik gebruik een wg ook als maaltijdvervanger. Over die lean gainer 2 wordt ook gezegt dat die carbs daarin ook heel laag scoren op de g.i.

Ik zou em wel gebruiken als maaltijdvervanger tijdens het cutten
 
Originally posted by Johny
Ik gebruik een wg ook als maaltijdvervanger. Over die lean gainer 2 wordt ook gezegt dat die carbs daarin ook heel laag scoren op de g.i.

Ik zou em wel gebruiken als maaltijdvervanger tijdens het cutten

Agja het kan, ik zou alleen niet weten welke voordelen het heeft? Ik eet ook liever normaal voedsel dan van die maaltijdvervangers, zeker tijdens het cutten.
 
Je hebt gelijk, maar ik vind poeders altijd makkelijk mee te nemen en water vind je overal zadat je altijd een shake kunt nemen.

Vaak is het gewoon niet handig om met boterhammen op pad te gaan. En eiwitten is vaak nog een groter probleem.
 
Originally posted by Johny
Je hebt gelijk, maar ik vind poeders altijd makkelijk mee te nemen en water vind je overal zadat je altijd een shake kunt nemen.

Vaak is het gewoon niet handig om met boterhammen op pad te gaan. En eiwitten is vaak nog een groter probleem.

Helemaal mee eens. Zo heb ik het ook al jaren gedaan. En die 'Lean Gainer" gebruik ik voor na het sporten voor snel pneembare eiwitten en koolhydraten.
 
Back
Naar boven