Fitness Seller

lean gainer als post workout

Bezoekers in dit topic

bvo78

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
dit is de verkoop praatjes
Building Lean Muscle Never Tasted So Good!"

Lean Gainer is zonder twijfel een van de beste Lean Weight Gainers ter wereld ! Lean Gainer is de eerste weight gainer op de markt waar je niet of nauwelijks vet van kunt worden! Lean Gainer is speciaal ontwikkeld voor iedereen die keiharde spiermassa wil aanzetten. Lean Gainer bevat de 3 allerbeste eiwitten, unieke koolhydraten en een zeer speciale mix van groeibevorderende stoffen. Als je maar 1 voedingssupplement wilt gebruiken om spiermassa te kweken, zorg dan dat het Lean Gainer is!

De voordelen van Interactive Nutrition's LEAN GAINER™:
GROEI met 50 gram eiwitten per dosering! Lean Gainer bevat alleen de allerbeste eiwitsoorten: Ultra gefilterd en Crossflow gefilterd Whey eiwit Concentraat en Isolaat en Micellar Caseïne.

GROEI met 50 gram koolhydraten met een zeer lage Glycemische waarde . Koolhydraten met een zeer lage Glycemische waarde houden de bloedsuiker spiegel constant. Klinkt leuk, maar wat betekent dat nou? Dat betekent dat het lichaam de koolhydraten onmogelijk in vet om kan zetten!

GROEI dankzij Amylopectin. Lean Gainer bevat naast Maltodextrine als snel opneembaar koolhydraat nu ook Amylopectin. Amylopectin wordt langzaam door het lichaam verteerd en opgenomen. Een andere perfecte eigenschap van Amylopectin is dat het zeer goed door je spieren opgenomen wordt.

GROEI met extra vezels. Lean Gainer bevat vezels uit groente en fruit. Deze vezels geven extra energie tijdens intensieve trainingen, en zorgen voor een goede darm flora. Onze darm flora verteert alles wat we eten. Als de darmflora dus optimaal functioneert, is het lichaam nog beter in staat om te groeien!

GROEI met een ideale verhouding tussen eiwitten en koolhydraten. Juist deze special verhouding zorgt ervoor dat het lichaam ‘gedwongen' wordt om spiermassa aan te zetten.

GROEI met Inulin. Inulin is een unieke vezel die gehaald wordt uit een aantal groente soorten. Inulin heeft als unieke eigenschap dat het zorgt voor een evenwichtige bloedsuiker spiegel. Het resultaat? Droge spiermassa, en geen vet!

GROEI met de juiste vetten. De vetten in Lean Gainer bestaan uitsluitend uit MCT's (Medium Chain Triglycerides). MCT's zijn vetten die door het lichaam gezien worden als koolhydraten. Het lichaam gebruikt ze uitsluitend voor extra energie, en niet om extra vet aan te zetten.

GROEI met een unieke suiker vrije formule. Vrijwel elk weight gain product op de markt bevat suiker. Hetzij gewone suiker, hetzij zogenaamde fruitsuikers (fructose). Van suiker krijgt het lichaam een beperkte hoeveelheid energie. De rest van de suikers wordt omgezet in vet! Lean Gainer bevat geen enkele suiker. Nul komma nul!

GROEI en herstel dankzij Glutamine. Lean Gainer bevat de beste vorm van Glutamine; Glutamine Peptides. Glutamine is een essentieel aminozuur dat zorgt voor een optimaal herstel van spieren.

GROEI dankzij een verhoogde testosteronspiegel met Eurycoma Longifolia Jack en Bulgaarse Tribulus Terrestris:
Eurycoma Longifolia Jack bevat diverse planten sterols die kunnen zorgen voor stijging van de testosteronspiegel met 480% bij mannen, een toename van energie, mentale alertheid en een afname van lichaamsvet. Onderzoek heeft aangetoond dat Eurycoma Longifolia Jack maar liefst 5x sterker te zijn dan Koreaanse Ginseng.
Bulgaarse Tribulus Terrestris stimuleert het leuteiniserend hormoon (LH) wat op zijn beurt weer de testosteron productie stimuleert. Optimale testosteron spiegels zijn essentieel als men optimale sportieve resultaten wil behalen; bij elke sport! Bulgaarse Tribulus Terrestris zorgt voor een toename van massa en kracht.

GROEI door behoud van spiermassa tijdens intensieve training door de krachtige spieropbouwende en anti-catabolische eigenschappen van 7-Methoxyisoflavone en Ecdysterones:
Van 7-Methoxyisoflavone is wetenschappelijk bewezen dat het voor drastische daling van de Cortisol spiegel kan zorgen. Cortisol is een hormoon dat verantwoordelijk is voor spierafbraak in ons lichaam. Wil men spiermassa opbouwen, moet men altijd proberen om zo min mogelijk Cortisol in het lichaam te hebben.
Helpen bij de vetverbranding.
Zorgen voor een positieve stikstofbalans. Een positieve stikstofbalans betekent dat het lichaam in staat is, om optimaal te groeien en herstellen.

GROEI dankzij een optimale opname. Corosolic Zuur en Bioperine zorgen voor een optimale opname van alle ingrediënten van Lean Gainer. Het gaat er immers niet om wat je neemt; maar wat je lichaam opneemt!

GENIET van elke shake. Lean Gainer is verkrijgbaar in de smaken Vanille, Aardbei en Chocolade in 1.725kg en 4.54kg verpakkingen.

Productinformatie

Inhoud: 4,54 kilo
Dosering: 3 maatscheppen

1 dosering bevat:
Calorieën : 450
Koolhydraten : 50 gr
Eiwit : 50 gr
Vet : 3,5 gr
Suiker : 0 gr
Sodium : 100 mg
Potassium : 575 mg

Ingrediënten: Whey Eiwit Concentraat, Whey Eiwit Isolaat, Micellar Caseïne, Maltodextrine, Amylopectin, Inulin, Medium Chain Triglycerides, Tribulus Terrestris, Eurycoma Longifolia Jack, Corosolic Zuur, Bioperine, Natuurlijke en Kunstmatige smaakstoffen, Enzymen mix (Protease l, Protease ll, Peptizyme, Lactase, Amylase), Sucralose.

Aanbevolen gebruik

Mix de gewenste hoeveelheid Lean Gainer in melk, water of je favoriete vloeistof. Neem voor optimaal gebruik minimaal 3 maatscheppen direct na de training. Lean Gainer geeft het beste resultaat als je minimaal 2 maal per dag een shake neemt (van minimaal 2-3 maatscheppen). Al na gelang resultaten, is de dosering altijd op te voeren. Naarmate de dosering toeneemt, zullen resultaten ook toenemen.

50gr eiwitten en carbs is niet slecht voor na het trainen, toch??

Waarom heb je 50 gram eiwitten nodig, als je er toch maar 30 gram van kan verwerken?
Ik zou de shake een 30-60 minuten voor de training nemen. Na/op het einde van de training wat dextrosewater en daarna dan een stevige maaltijd.

Maar dit is gewoon hoe ik het zou doen...

Waarom heb je 50 gram eiwitten nodig, als je er toch maar 30 gram van kan verwerken?
Ik zou de shake een 30-60 minuten voor de training nemen. Na/op het einde van de training wat dextrosewater en daarna dan een stevige maaltijd.

Maar dit is gewoon hoe ik het zou doen...

Daar gaan we weer :rolleyes:

Hier is al meermaal discussie over gevoerd, het lichaam neemt de hoeveelheid eiwit op DIE HET NODIG HEEFT. Dit kan dus meer dan 30 gram zijn, maar kan ook minder zijn.

Ot: Kdenk wel dat dit een goeie post workout is. Zou het gewoon nemen zoals voorgeschreven..

Ik nam ook zo'n weightgainer na het trainen en daar is niks mis mee, alleen heb ik dan wel minder honger daarna en at ik dus minder na het trainen.

Ik nam ook zo'n weightgainer na het trainen en daar is niks mis mee, alleen heb ik dan wel minder honger daarna en at ik dus minder na het trainen.

Misschien is het dan een idee om vitargo te nemen. Ik nam zelf na het trainen 50-70gr vitargo en kon een kwartier later gewoon een maaltijd eten.
Ik had namelijk hetzelfde probleem toen ik leangainer nam.

Terug
Naar boven