MuscleMeat

Lean Light sauzen ervaring? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

goestavo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
1.002
Waardering
1.470
Lengte
1m88
Massa
80kg
Zijn er leden die dit hebben in huis en weten of het lekker is?

fa326ad54a1a98f3506db4e8367f8a7a.png
 
ja ik haal wel is van dat cheape spul bij de action. Beetje over de brocolli zodat ik het zonder kokhalzen wegkrijg.
 
Heb ook wel eens van die light sauzen geprobeerd . Vind ze allemaal niets . Weinig smaak , Vaak veels te waterig en veels te duur. pas liever mijn Macro’s er een beetje op aan om gewoon normale saus te hebben. Eet voornamelijk de 50% Heinz ketchup en de curry gewurz van de Aldi. Beide heerlijk
 
Heb ook wel eens van die light sauzen geprobeerd . Vind ze allemaal niets . Weinig smaak , Vaak veels te waterig en veels te duur. pas liever mijn Macro’s er een beetje op aan om gewoon normale saus te hebben. Eet voornamelijk de 50% Heinz ketchup en de curry gewurz van de Aldi. Beide heerlijk
Die 50% heinz kende ik nog niet :D dus die maar even halen
 
Deze en bijvoorbeeld die van XXL zijn niet echt vergelijkbaar met de slechte zero sauzen. Hier zit daadwerkelijk wel een (goede) smaak aan.
 
Is dit niet exact wat xxl verkoopt met een ander logo? Flesjes lijken identiek en de smaken komen overeen.
 
Ook geen fan van light sauzen, dan maar n beetje light ketchup of zoet zure saus zonder suiker
 
Deze lean sauzen had ik nog niet geprobeerd, ik heb wel onlangs een paar van deze site besteld:


De honing-mosterd, aioli en de kaassaus zijn tot nu toe m'n favoriet. Die kaassaus over de broccoli en bloemkool is echt een aanrader!
 
Back
Naar boven