XXL Nutrition

LeanBulk: Dianabol, Test-E, EQ waarop letten en eventueel extra toevoegen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chucky87

Cool Novice
Lid geworden
13 feb 2018
Berichten
58
Waardering
10
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Deze is reeds voorradig dus gelieve me raad te geven voor hoe ermee om te gaan volgens jullie eigen ervaringen. Ik weet dat er over EQ veel pro en contras zijn maar ik wil het proberen dus ga ik zoveel mogelijk rekening proberen houden ermee.

Wk 1-5 elke dag 50mg Dianabol
Wk 1-16 Elke week 500mg Test E
Wk 1-16 Elke week 800 EQ

Erna wil ik cruisen op 150mg p week en dan terug ON enz...

Graag had ik dus jullie mening geweten over de waarden en ervaringen. Ik heb al veel gelezen maar ook veel tegenstrijdigheden waardoor ik het maar persoonlijk aankaart. Mijn doel is uiteindelijk Lean bulk of bulk. Maar in ieder geval groeien. Deca ivm vochtophouding vind ik maar nix. Ookal zeggen erveel dat het aan de voeding ligt. Maar ik haal ze er toch zo uit meestal :)) en heb er ervaring mee in het verleden. Dit is reeds men 4de kuur denk ik van men 22 tot nu maar heb laatste jaren turbulent leven gehad waardoor ik nu alles terug wil opnemen en ineens wil blasten en cruisen ( ik ken de voor en nadelen). Gelieve iedereen die me wijzer kan maken mag iets posten maar diegene die enkel het kuren willen afraden ben ik niets mee. Alvast bedankt :))

Stats: 32jaar/ 80kg/ 15% vet/ 180cm groot

Clean bulk schema zou op 4000kcal moeten liggen volgens men eigen berekeningen. Aangezien ik bezige job heb.
 
Ik ga zo opbouwend mogelijk uitleggen wat ik hier allemaal fout aan vind. Mijn persoonlijke mening, en dit is geen aanval.

Je geeft aan dat je geen deca wilt nemen vanwege het vasthouden van vocht. Maar je wilt wel dianabol en testosteron samen nemen. Dit is erg tegenstrijdig.
Van deca houdt je veel minder vocht vast dan van testosteron. Het vocht wat je tijdens een deca kuur krijgt komt grotendeels door de dubbele hoeveelheid testosteron die mensen erbij nemen, plus hun shit voeding.

Vervolgens wil je 50mg dianabol nemen. Naast het feit dat 20/30mg legit dianabol meer dan genoeg is, is je vetpercentage veel te hoog om dianabol te nemen. Je wordt echt een oestrogeenfabriek, een vochtballon, en grote kans dat je met gyno eindigt.

Tuurlijk, met deze kuur en 4000kcal ga je heus wel groeien, maar een mooi gezicht wordt het echt niet.

EQ is een mooi middel, met een hele mooie look, maar je gaat daar weinig van zien op 15% vet en het vocht van de dbol en test.
 
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom mensen op dit forum komen zonder hun voeding/training/fysieke conditie te delen en wekelijks 1 tot 2 gram gear willen gebruiken???
 
Ik ga zo opbouwend mogelijk uitleggen wat ik hier allemaal fout aan vind. Mijn persoonlijke mening, en dit is geen aanval.

Je geeft aan dat je geen deca wilt nemen vanwege het vasthouden van vocht. Maar je wilt wel dianabol en testosteron samen nemen. Dit is erg tegenstrijdig.
Van deca houdt je veel minder vocht vast dan van testosteron. Het vocht wat je tijdens een deca kuur krijgt komt grotendeels door de dubbele hoeveelheid testosteron die mensen erbij nemen, plus hun shit voeding.

Vervolgens wil je 50mg dianabol nemen. Naast het feit dat 20/30mg legit dianabol meer dan genoeg is, is je vetpercentage veel te hoog om dianabol te nemen. Je wordt echt een oestrogeenfabriek, een vochtballon, en grote kans dat je met gyno eindigt.

Tuurlijk, met deze kuur en 4000kcal ga je heus wel groeien, maar een mooi gezicht wordt het echt niet.

EQ is een mooi middel, met een hele mooie look, maar je gaat daar weinig van zien op 15% vet en het vocht van de dbol en test.


Ik vind dit ook totaal geen aanval. Ik ben zelfs heel blij met een antwoord als dit.

Die 50mg heb ik idd iets hoger gezet aangezien ik geen getest gerief heb en ik ervanuit ga anno 2019 dat er altijd wel beetje af moet in real.
Gyno wil ik wel vermijden los van de middelen die je ertegen kan nemen bij ervaring ervan. Hoe kans klein houden dan volgens jou ?
Mijn doel blijkt lean bulk. En ik dacht ik hoef er helemaal nog niet goed uit te zien aan het oppervlak. Want idd in principe sta iets ik te vet voor te bulken.
Maar als ik tegen zomer 2020 op 10% ongeveer zou staan ben ik al heel blij. Dit met pak meer vollume welliswaar. Mijn doel is niet voor heel droog te staan is kwestie van smaak denk ik. Had u een beter idee voor bulk kuur buiten deca dan ?
 
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom mensen op dit forum komen zonder hun voeding/training/fysieke conditie te delen en wekelijks 1 tot 2 gram gear willen gebruiken???

Nee allicht niet lol. Wsl elke pro... en elke newbie vraagt zich af waarom hoeft dit voor in grote lijnen geholpen te worden?
 
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom mensen op dit forum komen zonder hun voeding/training/fysieke conditie te delen en wekelijks 1 tot 2 gram gear willen gebruiken???
nee ook deze ecto kan nog makkelijk een paar kilo te kunnen winnen natty , gewoon de zoveelste die zichzelf wijsmaakt dat hij roids nodig heeft
 
Ik vind dit ook totaal geen aanval. Ik ben zelfs heel blij met een antwoord als dit.

Die 50mg heb ik idd iets hoger gezet aangezien ik geen getest gerief heb en ik ervanuit ga anno 2019 dat er altijd wel beetje af moet in real.
Gyno wil ik wel vermijden los van de middelen die je ertegen kan nemen bij ervaring ervan. Hoe kans klein houden dan volgens jou ?
Mijn doel blijkt lean bulk. En ik dacht ik hoef er helemaal nog niet goed uit te zien aan het oppervlak. Want idd in principe sta iets ik te vet voor te bulken.
Maar als ik tegen zomer 2020 op 10% ongeveer zou staan ben ik al heel blij. Dit met pak meer vollume welliswaar. Mijn doel is niet voor heel droog te staan is kwestie van smaak denk ik. Had u een beter idee voor bulk kuur buiten deca dan ?
Het belangrijkste is om een bron te zoeken waarbij alles gewoon goed gedoseerd is volgens de verpakking.

Als je gyno wilt vermijden zou ik vooral geen dianabol nemen, zeker als je op 15% staat.

Als je echt perse wilt kuren op 15% zou ik eerder neigen naar:
250mg Testosteron
600mg EQ
200mg Masteron

Belangrijkste tips die ik je kan geven zijn:
- Cutten naar 10 of 12%
- Lees je in over de middelen en wat ze precies doen in je lichaam
- Regel een betrouwbare bron die geen ondergedoseerde spullen heeft
 
Het belangrijkste is om een bron te zoeken waarbij alles gewoon goed gedoseerd is volgens de verpakking.

Als je gyno wilt vermijden zou ik vooral geen dianabol nemen, zeker als je op 15% staat.

Als je echt perse wilt kuren op 15% zou ik eerder neigen naar:
250mg Testosteron
600mg EQ
200mg Masteron

Belangrijkste tips die ik je kan geven zijn:
- Cutten naar 10 of 12%
- Lees je in over de middelen en wat ze precies doen in je lichaam
- Regel een betrouwbare bron die geen ondergedoseerde spullen heeft


Ik dacht dat ik met 15% er nog wel mee door kon. Je vind nu eenmaal veel tegenstrijdigheden en ik probeer de betrouwbaarheid wat af te toetsen
op verschillende zaken maar meestal ligt dat heel moeilijk. Aangezien je maar een klein deel van de waarheid ziet of leest.
Masteron heeft men omgeving me ook reeds verteld voor dit erbij te nemen. Maar aangezien ik dan ook weer vernomen had dat ik iets te vet hiervoor stond en dit
mogelijk niet veel resulaat ging geven. Zelf heb ik ook men Test op 5OOmg geplaatss aangezien ik door ongeval te weining/minder test aanmaak van mezelf. En ik dus dacht
dat ik wat extra aanvulling kon gebruiken voor dit reeds op een goed niveau te krijgen. Laat dit niet zelf testen aangezien ik belg ben. Pas dan vertrouw ik de dossage ervan
 
nee ook deze ecto kan nog makkelijk een paar kilo te kunnen winnen natty , gewoon de zoveelste die zichzelf wijsmaakt dat hij roids nodig heeft

Ik maak van mezelf te weinig testo aan door ongeval vroeger. En aangezien ik dan toch test bij ga zetten en train kan ik even goed kijken voor een goede combinatie. Er kan zoizo nog natty extra gains genomen worden. Maar dit zijnde heel heel traag. Zijn zoveel voorbeelden die dit reeds voor mij gedaan hebben. En ook goed terecht gekomen zijn. Maar jammer genoeg zijn er velen die er niet voor uitkomen. Het is een extra duwtje. Geen rocketlaunch van in je zetel zoals sommige denken. Maar als je het goed doet met voeding en training kom je er veel verder en sneller ver mee.
 
Een leanbulk met dianabol, nice.
 
Een leanbulk met dianabol, nice.

Klinkt mss tegestrijdig idd. Daarom had ik vermeld Lean bulk/ bulk . Ik had dit vooral gedaan voor de krachttoename in het begin. Het vocht ervan had ik gehoopt te kunnen beperken aangezien dit maar een klein deel van de kuur is.
 
Als je zelf weinig test aanmaakt, waarom ga je dan niet eens langs bij een endocrinoloog ? Of heb je dit al gedaan ?
 
Als je zelf weinig test aanmaakt, waarom ga je dan niet eens langs bij een endocrinoloog ? Of heb je dit al gedaan ?

Nee nog nooit gedaan. Mss wel een optie. Maar de testen die ik al gehad heb zijn niet dermate slecht dat het als normaal mens ongezond is. Maar drive en alles wat erbij komt kijken. Laat staan bodybuilding gericht krijg je moeilijk verkocht aan de meeste dokters hoor.
 
Nee nog nooit gedaan. Mss wel een optie. Maar de testen die ik al gehad heb zijn niet dermate slecht dat het als normaal mens ongezond is. Maar drive en alles wat erbij komt kijken. Laat staan bodybuilding gericht krijg je moeilijk verkocht aan de meeste dokters hoor.
maat valt reuze mee , mijn test levels natty zijn zo goed als niet bestaand ( overdreven gebracht ) . Je test lvl's hangen niet te direct samen met gainen althans niet zo zwaar als men denkt naar het schijnt .
In jouw geval zorgen dat je trt krijgt via een arts , kan me haast niet voorstellen dat jij je lekker voelt gaande de dag . En daarbij haal je het punt aan van gezondheid !? lean bulk met dianabol en boldenone ? Je bent bekend met de bijwerkingen van boldenone ??
 
maat valt reuze mee , mijn test levels natty zijn zo goed als niet bestaand ( overdreven gebracht ) . Je test lvl's hangen niet te direct samen met gainen althans niet zo zwaar als men denkt naar het schijnt .
In jouw geval zorgen dat je trt krijgt via een arts , kan me haast niet voorstellen dat jij je lekker voelt gaande de dag . En daarbij haal je het punt aan van gezondheid !? lean bulk met dianabol en boldenone ? Je bent bekend met de bijwerkingen van boldenone ??


Het doel is bulk en liefst zo lean mogelijk. Maar tren heb ik beetje schrik van. Puur voor agressie tov andere mensen. Heb nog nooit gebruikt maar uit omgeving etc moet je er op zen minst met weten om te gaan. Ik ben bekend met bijwerkingen bold. Maar deze zijn beter als deca bij mijn weten. Dus heb ik hiervoor gekozen. Wat is jou raad hierrond ?
 
Het doel is bulk en liefst zo lean mogelijk. Maar tren heb ik beetje schrik van. Puur voor agressie tov andere mensen. Heb nog nooit gebruikt maar uit omgeving etc moet je er op zen minst met weten om te gaan. Ik ben bekend met bijwerkingen bold. Maar deze zijn beter als deca bij mijn weten. Dus heb ik hiervoor gekozen. Wat is jou raad hierrond ?
zou het netjes op test only houden en laatste 4 weken bv winstrol , ben zelf ook geen fan van tren ( kuur er nu wel op) .
Waar ik op doel met bold is toch wel het geestelijke kan er behoorlijk depri en anders van zijn :)
 
Nee nog nooit gedaan. Mss wel een optie. Maar de testen die ik al gehad heb zijn niet dermate slecht dat het als normaal mens ongezond is. Maar drive en alles wat erbij komt kijken. Laat staan bodybuilding gericht krijg je moeilijk verkocht aan de meeste dokters hoor.

Ik zou het toch overwegen en voor trt gaan. Weet niet of jij daar voor openstaat. Zult sowieso je hele leven een prikje per week moeten zetten. Je zult je sowieso wel beter voelen. Aan jouw de keuze.
 
Ik zou het toch overwegen en voor trt gaan. Weet niet of jij daar voor openstaat. Zult sowieso je hele leven een prikje per week moeten zetten. Je zult je sowieso wel beter voelen. Aan jouw de keuze.

Ik ga eens een afspraak maken ervoor. Je hebt me wel benieuwd gemaakt naar de resultaten en ga gewoon eerlijk zijn over men doelen. Heel bedankt alvast !
 
Ik ga eens een afspraak maken ervoor. Je hebt me wel benieuwd gemaakt naar de resultaten en ga gewoon eerlijk zijn over men doelen. Heel bedankt alvast !

Weet niet of je in Nederland snel trt krijgt ? Zou niks zeggen i.v.m bodybuilding doelen. Kan zijn dat ze dan afhaken.
 
Weet niet of je in Nederland snel trt krijgt ? Zou niks zeggen i.v.m bodybuilding doelen. Kan zijn dat ze dan afhaken.

Ben zelf Belg. Maar idd dan denken ze mss dat ik eeen snelle weg zoek voor die weg. Ga allesinds eens langs gaan. Want zoals uit de reacties internet van anderen was het net als bij mij. Het was laag maar niet onder het minimum. Maar als ze naar een sportdokter gingen erna en test kregen ingespoten waren de problemen van de baan. Aleen stond hun test dan wel hoog. Dus ik ga eerst eens in kliniek en desnoods erna sportdokter.
 
Back
Naar boven