XXL Nutrition

LeanBulk: Dianabol, Test-E, EQ waarop letten en eventueel extra toevoegen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je cruise mag wel iets lager, de rest is al besproken.
 
Ben zelf Belg. Maar idd dan denken ze mss dat ik eeen snelle weg zoek voor die weg. Ga allesinds eens langs gaan. Want zoals uit de reacties internet van anderen was het net als bij mij. Het was laag maar niet onder het minimum. Maar als ze naar een sportdokter gingen erna en test kregen ingespoten waren de problemen van de baan. Aleen stond hun test dan wel hoog. Dus ik ga eerst eens in kliniek en desnoods erna sportdokter.

Ben zelf Belg. Maar idd dan denken ze mss dat ik eeen snelle weg zoek voor die weg. Ga allesinds eens langs gaan. Want zoals uit de reacties internet van anderen was het net als bij mij. Het was laag maar niet onder het minimum. Maar als ze naar een sportdokter gingen erna en test kregen ingespoten waren de problemen van de baan. Aleen stond hun test dan wel hoog. Dus ik ga eerst eens in kliniek en desnoods erna sportdokter.

Sowieso niet beginnen over bodybuilding doelen. No way dat je het dan krijgt. Je had al een kuurverleden ? En dus daardoor dat je eigen aanmaak plat ligt. Daar kun je wel open over zijn.
 
maat valt reuze mee , mijn test levels natty zijn zo goed als niet bestaand ( overdreven gebracht ) . Je test lvl's hangen niet te direct samen met gainen althans niet zo zwaar als men denkt naar het schijnt .
In jouw geval zorgen dat je trt krijgt via een arts , kan me haast niet voorstellen dat jij je lekker voelt gaande de dag . En daarbij haal je het punt aan van gezondheid !? lean bulk met dianabol en boldenone ? Je bent bekend met de bijwerkingen van boldenone ??

Op welke bijwerkingen van Boldenone doel je precies?
 
Sowieso niet beginnen over bodybuilding doelen. No way dat je het dan krijgt. Je had al een kuurverleden ? En dus daardoor dat je eigen aanmaak plat ligt. Daar kun je wel open over zijn.
Over mijn kuurverleden kan ik eventueel wel aanhalen. Maar idd men doel best niet. Maar ik heb vroeger ongeval gehad met mijn Aprilia AF1 en mijn benzinetank heeft een nootje gekraakt jammer genoeg haha :p.
 
ik kan nogal rare buien van bold krijgen , soms hinnik als een losgeslagen pony

Het lijkt mij persoonlijk wel een interessante compound en als ik klaar ben met mijn test only kuurtjes wil ik het wel eens proberen.

Op dit forum is boldenone alleen niet erg geliefd heb ik gemerkt.
 
Het lijkt mij persoonlijk wel een interessante compound en als ik klaar ben met mijn test only kuurtjes wil ik het wel eens proberen.

Op dit forum is boldenone alleen niet erg geliefd heb ik gemerkt.

Overal vind je voor en tegenstanders. Veel vinden dat het niet goed werkt. Andere zeggen dan weer dat dit aan de hoeveelheid en de duur van kuur ligt. Maar hoe hoger de hoeveelheid hoe meer bijwerkingen weer. Ik denk buitenaf de acne en binnenin de verdikking van het bloed de belangrijkste zijn voor met rekening te houden bij normaal gebruik ervan. Is toch wat meest terug komt...
 
Overal vind je voor en tegenstanders. Veel vinden dat het niet goed werkt. Andere zeggen dan weer dat dit aan de hoeveelheid en de duur van kuur ligt. Maar hoe hoger de hoeveelheid hoe meer bijwerkingen weer. Ik denk buitenaf de acne en binnenin de verdikking van het bloed de belangrijkste zijn voor met rekening te houden bij normaal gebruik ervan. Is toch wat meest terug komt...

Verdikking van het bloed is een side effect van alle AAS en ik geloof dat er geen bewijs is dat boldenone dit effectief in meerdere mate veroorzaakt dan andere AAS. Voor acne geldt volgens mij hetzelfde.

Heb wel eens gelezen op een forum dat onder de 1000mg boldenone zetten geen zin heeft en je er niks van gaint :hahaha: Maar dan injecteer je ofwel slaolie of je doet iets goed fout denk ik
 
Het lijkt mij persoonlijk wel een interessante compound en als ik klaar ben met mijn test only kuurtjes wil ik het wel eens proberen.

Op dit forum is boldenone alleen niet erg geliefd heb ik gemerkt.
ik zou zeggen skip boldenone , dhb is toch wel de betere variant
 
Verdikking van het bloed is een side effect van alle AAS en ik geloof dat er geen bewijs is dat boldenone dit effectief in meerdere mate veroorzaakt dan andere AAS. Voor acne geldt volgens mij hetzelfde.

Heb wel eens gelezen op een forum dat onder de 1000mg boldenone zetten geen zin heeft en je er niks van gaint :hahaha: Maar dan injecteer je ofwel slaolie of je doet iets goed fout denk ik

Klopt dat deze beide sideeffects zijn bij de meeste aas. Maar dat wil niet zeggen dat elke aas er even veel last van heeft. Het kwam nogal duidelijk naar voor in alles wat ik gelezen heb. En heb al veel andere aas bekeken ook. En de acne zou bvb enkel goed kunnen gehandeld worden met roa.
 
ik zou zeggen skip boldenone , dhb is toch wel de betere variant

Daar heb ik louter horrorverhalen over gelezen dus daar wil ik sowieso niet aan beginnen. :hahaha:

Als ik ga stacken zal het een moderate dose EQ zijn of misschien deca / npp.
 
Ik dacht dat ik met 15% er nog wel mee door kon. Je vind nu eenmaal veel tegenstrijdigheden en ik probeer de betrouwbaarheid wat af te toetsen
op verschillende zaken maar meestal ligt dat heel moeilijk. Aangezien je maar een klein deel van de waarheid ziet of leest.
Masteron heeft men omgeving me ook reeds verteld voor dit erbij te nemen. Maar aangezien ik dan ook weer vernomen had dat ik iets te vet hiervoor stond en dit
mogelijk niet veel resulaat ging geven.
Zelf heb ik ook men Test op 5OOmg geplaatss aangezien ik door ongeval te weining/minder test aanmaak van mezelf. En ik dus dacht
dat ik wat extra aanvulling kon gebruiken voor dit reeds op een goed niveau te krijgen. Laat dit niet zelf testen aangezien ik belg ben. Pas dan vertrouw ik de dossage ervan

Wat voor resultaat verwachtte je dan precies? Er zijn hele specifieke redenen waarom masteron toegevoegd wordt aan een kuur.

Voor de droge look van masteron, klopt, dat ga je boven de 8% vet niet zien. Maar dat is niet de hoofdreden waarom masteron toegevoegd wordt aan kuren.

Ik raad echt aan om je nog even goed in te lezen over deze stoffen. En alsjeblieft vraag geen advies meer aan “je omgeving”.
 
Hier gaat zoveel mis.
 
Wat voor resultaat verwachtte je dan precies? Er zijn hele specifieke redenen waarom masteron toegevoegd wordt aan een kuur.

Voor de droge look van masteron, klopt, dat ga je boven de 8% vet niet zien. Maar dat is niet de hoofdreden waarom masteron toegevoegd wordt aan kuren.

Ik raad echt aan om je nog even goed in te lezen over deze stoffen. En alsjeblieft vraag geen advies meer aan “je omgeving”.

Ik lees me altijd bij als ik vragen heb. Maar het gaat altijd om een combinatie van zoveel factoren. Zet hier 10 van de Toppers van dit forum samen en ze gaan ook van mening verschillen over sommige zaken. Waar vind u de meest betrouwbare info ? Vooral dit forum ? Andere forums ? Youtube ?
 
Ik ga zo opbouwend mogelijk uitleggen wat ik hier allemaal fout aan vind. Mijn persoonlijke mening, en dit is geen aanval.

Je geeft aan dat je geen deca wilt nemen vanwege het vasthouden van vocht. Maar je wilt wel dianabol en testosteron samen nemen. Dit is erg tegenstrijdig.
Van deca houdt je veel minder vocht vast dan van testosteron. Het vocht wat je tijdens een deca kuur krijgt komt grotendeels door de dubbele hoeveelheid testosteron die mensen erbij nemen, plus hun shit voeding.

Vervolgens wil je 50mg dianabol nemen. Naast het feit dat 20/30mg legit dianabol meer dan genoeg is, is je vetpercentage veel te hoog om dianabol te nemen. Je wordt echt een oestrogeenfabriek, een vochtballon, en grote kans dat je met gyno eindigt.

Tuurlijk, met deze kuur en 4000kcal ga je heus wel groeien, maar een mooi gezicht wordt het echt niet.

EQ is een mooi middel, met een hele mooie look, maar je gaat daar weinig van zien op 15% vet en het vocht van de dbol en test.
Hier hoef ik weinig aan toe te voegen...

Mijn advies is dat je eerst nog eens wat verder probeert te zakken in je vp en wat meer verdiept in AAS. Een ''leanbulk'' starten op 15% vp is vragen om problemen, al helemaal als je dianabol erbij gaat pakken. Begrijp me niet verkeerd, dianabol kan een super middel zijn om te bouwen, maar als je voeding niet on point is en niet lean bent om mee te beginnen transformeer je in een waterballon (vocht zul je er ALTIJD van vasthouden). Anavar of turinabol zouden geschiktere middelen zijn voor jouw doel.
 
Laatst bewerkt:
Hier hoef ik weinig aan toe te voegen...

Mijn advies is dat je eerst nog eens wat verder probeert te zakken in je vp en wat meer verdiept in AAS. Een ''leanbulk'' starten op 15% vp is vragen om problemen, al helemaal als je dianabol erbij gaat pakken. Begrijp me niet verkeerd, dianabol kan een super middel zijn om te bouwen, maar als je voeding niet on point is en niet lean bent om mee te beginnen transformeer je in een waterballon (vocht zul je er ALTIJD van vasthouden). Anavar of turinabol zouden geschiktere middelen zijn voor jouw doel.

Ok thnx man. Ik had persoonlijk weinig rekening gehouden met vorm. Buiten het overdreven Decahoofd dan. Aangezien ik er vanuit ga dat dit nog niet aan de orde is. Mss volgende zomer ten vroegste. Hoef er nog lang niet goed uit te ziet. Zolang er onder de laag maar gebouwd word :p zonder al teveel bijwerkingen
 
Ok thnx man. Ik had persoonlijk weinig rekening gehouden met vorm. Buiten het overdreven Decahoofd dan. Aangezien ik er vanuit ga dat dit nog niet aan de orde is. Mss volgende zomer ten vroegste. Hoef er nog lang niet goed uit te ziet. Zolang er onder de laag maar gebouwd word :p zonder al teveel bijwerkingen

Je realiseert je dat je met stats die voor een natuurlijke atleet niet bijzonder zijn, bijna anderhalve gram gear gaat gebruiken?
 
Je hebt test wat hoger gezet tijdens de kuur omdat je te weinig test aanmaakt van jezelf? Lol is er niemand die hierover valt?
 
Je realiseert je dat je met stats die voor een natuurlijke atleet niet bijzonder zijn, bijna anderhalve gram gear gaat gebruiken?

Klopt idd. Maar zal de hoeveelheid wel wat omlaag schroeven. In combinatie met mast dan. Maar eerst ff beter laten bekijken hoe het gesteld zit met men eigen test. Ik had vooral de test hoger gezet voor eigen tekort te compenseren. En bold werkt niet goed op te lage dosis. Wat is jou aanraden van dosis op test bold mast cycle
 
Back
Naar boven