Fitness Seller

leanbulk test+dbol (advies nodig voor voeding)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
27 sep 2020
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Mijn eerst volgende kuur word:
Test E 500mg (week 1t/m16)
Dianabol 40mg (week 1t\m4)
Chomid 30mg (week 18t/m22)

Mijn stats:
177cm lang
82kg
12% vet

Ik wil clean bulken dus niet te snel in vet stijgen. Dit is mijn voedingsschema:
Totaal: 3500 Kcal
Koolhydraten: 390 gram
Eiwitten: 260 gram
Vetten: 112 gram

Ontbijt:
  • 80 gram havermout
  • 30 gram whey protein
  • 20 gram pindakaas
  • 200 ml halfvolle melk
Snack:
  • 40 gram whey protein
  • Halfvolle melk
  • Havermoutpoeder
Middag:
  • 4 snee brood
  • 2 bakje cottage cheese
  • soepgroenten
Snack:
  • 2 eieren
  • Pangafilet 1 stuk
  • 1 kopje witte rijst
  • 50 gram Cashewnoten
Avondeten:
  • Wat de pot schaft
Post workout:
  • 30 gram whey
  • 200ml melk
Voor bed:
  • 250 gram aardbeien kwark


Hebben jullie tips? zitten mn Kcal goed of is dit te hoog voor een clean bulk. eiwitten zitten erg hoog maar dat heb ik bewust.
 
Is dit je huidige voedingsschema?
 
Je eet alleen maar whey man. Dit is echt een bro schema. En “wat de pot schaft”, ik neem aan dat je snapt dat een bord pasta gauw op 1000 kcal zit terwijl je met aardappels vlees groenten veel lager uit komt. Hoe ga jij bepalen of je echt 3500 kcal eet. Op deze manier krijg je niet het gewenste resultaat , wel of geen gear. Qua vetten zit je ook overbodig hoog imo
 
Ik zou inderdaad minder whey doen. Zoveel mogelijk uit vaste voeding proberen te halen.

Waarschijnlijk ben je ervaren qua voeding dus weet je ook of die 3500 kcals + aas genoeg zullen zijn voor je.

succes!
 
Je eet alleen maar whey man. Dit is echt een bro schema. En “wat de pot schaft”, ik neem aan dat je snapt dat een bord pasta gauw op 1000 kcal zit terwijl je met aardappels vlees groenten veel lager uit komt. Hoe ga jij bepalen of je echt 3500 kcal eet. Op deze manier krijg je niet het gewenste resultaat , wel of geen gear. Qua vetten zit je ook overbodig hoog imo

Ik eet in de avond mee met mijn ouders nog, want woon thuis. Hoe hoog in vetten raadt je aan?
 
Ik zou inderdaad minder whey doen. Zoveel mogelijk uit vaste voeding proberen te halen.

Waarschijnlijk ben je ervaren qua voeding dus weet je ook of die 3500 kcals + aas genoeg zullen zijn voor je.

succes!
Kijk dit is nou een goede reactie! Iets verbeteren maar dan op een vriendelijke manier. Ik zal een whey shake weghalen en voor een ander eiwitrijk product vervangen
 
Ik eet in de avond mee met mijn ouders nog, want woon thuis. Hoe hoog in vetten raadt je aan?
Meer dan 1 gram per kg body weight is in principe niet nodig. Ikzelf kan lager zitten en me nog top voelen maar dit verschilt per persoon dus zou eens beginnen op +\- 80. Scheelt toch bijna 200 kcal die je kan besteden aan carbs en eiwitten :D
 
Ik eet in de avond mee met mijn ouders nog, want woon thuis. Hoe hoog in vetten raadt je aan?
Ik eet ook thuis met mijn ouders mee, ik wil gewoon weten wat er gekookt wordt en weeg zelf alles af. Of ik laat de verpakkingen overhouden en die scan ik daarna en deel ik door het aantal porties die er gemaakt zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven