XXL Nutrition

Lee off/on season (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Voor wie ze nog niet gezien heeft...

lee2.jpg
 
2

2

fatleepriest.jpg
 
3

3

lee1.jpg
 
4

4

[Abeelding niet meer beschikbaar]

lee3.jpg
 
Jep idd. Maar het blijkt dat die foto s off season gemaakt zijn nadat hij een blessure heeft gehad. Hij heeft toen hele tijd niet kunnen trainen. Als je op zijn video (the blond mythe) hem in het off season ziet is hij zeker wel vet maar je ziet zeker nog spier. en niet een plomp vet.
 
Maar goed, hij gebruikt Cell-Techt, he?? :D Hij heeft in de kortste tijd zijn vetmassa kwijt en weer wat spiermassa erbij.
 
Vergeet niet de nitro tech he :D
 
oja, en hydrocycut, meso-tech.. :)
 
LOL hij heeft dat bulken/cutten idd gedaan voor muscletech contract heb ik horen zeggen, als je weet wat hun betalen voor zoiets denk dat het dan moeilijk te weigeren is :)
 
Ach ja, toch vind ik het verdomd knap als je dat in 10 weken eraf krijgt, ik wil niet weten wat je dan aan clen/t3/ephidrine/pgf2, enz. enz. in je mik stopt...
 
Buiten de reden dat ze gewoon willen eten waar ze zin in hebben. Doen de pro s het ook omdat je stofwisseling veel beter op een dieet reageerd. Waneer jij off season totaal niet schoon eet zal je stofwisseling super reageren op een heel schoon dieet.
 
Bij die koelkast lijkt het wel een lilliputter :D
 
Dus als je behoorlijk wat wilt aankomen is het ook weleens aan te raden om gewoon een paar weken te eten wat je naar binnen kan werken, maakt niet uit wat? En daarna je aan een strikt dieet te houden met het aantal cals. en verdeling van je eiwitten, vetten en koolh.?
 
Zeker, ben zoiets aan het doen trouwens heb van vorig jaar herfst tot feb dit jaar zwaar gebulkt echt alles bijna gegeten. Vanaf feb benik naar 5000 kcal uit zuivere voeding overgegaan en reageer er tot nu toe zeer goed op. Moet zeggen dan smaakt die tonijn en kip ineens weer lekker als je die pizza en frieten wat beu bent :)
 
Moet je eens op zijn hoofd letten op die onderste foto, dat lijkt echt supergroot in het geheel.. echt vaag, bij ronnie is het juist andersom..
 
ik begrijp wel waarom hij zoveel vet heeft in offseason, ik doe zelf ook net zoals hem als ik massa wil, ik ben er nu trouwens mee bezig.
 
Back
Naar boven