AndroidHealthClinic

Lee Priest 7 weeks out

Bezoekers in dit topic

Hij heeft erbij laten zetten ja, maar hij had ook al hoor:)
 
Je mág tattoo's hebben, geen probleem maar als die tattoo's er voor zorgen dat je definitie minder zichtbaar is kost je dat gewoon punten. :)
 
firedsoul zei:
hij heeft nu tatoo,s???? :mad: dat ziet er toch niet uit op het podium van die tattoo,s op je armen of is zijn dit van die tijdelijke tattoo die na een paar weken verdwijnen zou echt zonde zijn anders.... Ik heb trouwens nooit een bodybuilder laat staan een pro op het podium zien staan vol met tattoo,s.
bekijk chris cormier eens grondig ;)
 
enrico zei:
bekijk chris cormier eens grondig ;)

Op z'n onderarmen na heeft hij niet zulke enorme tattoo's. Een paar kleine prenten zullen geen drama zijn maar als je een enorm zeilschip op je rug hebt met grote zwarte plekken over je traps en terres dan zijn die niet zichtbaar en word je daar gewoon op afgerekend.
 
wat een massa jong
 
typisch geval van creatine dit effect heeft het ook bij mij. Ben benieuwd wat ie gaat doen op de O. Ik hoop zeker in de top 6.
 
das wel de breedste kabouter die ik al heb gezien , Sneeuwitje zou die andere 6 wel droppen denk ik
 
Hij heeft ook mooie Sth kaken gekregen.

:p

Groetjes
 
wat een gek met die tattoos, alsof zn schouders nog niet onzichtbaar genoeg waren:D
 
Ik heb er een paar bij geplaatst voor de liefhebbers...:P
 
Die tats vind ik wel zonde in zijn line of business. Maar goed, wel een über-fysiek!!
 
Ik dacht ook dat Lee getrouwd was... in die thread staat dat hij single is?
Verder ziet Lee er zoals meestal weer goed uit.
 
Ja setjes close grip bench press met 180 kilo wel erg sterk, ik ben al blij met 80 kilo. Maar idd, zonder de middeltjes die hij tot zijn beschikking heeft.
 
Back
Naar boven