AndroidHealthClinic

Lee Priest 7 weeks out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MyOwN

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2004
Berichten
255
Waardering
0
Zou hij wat gebruiken........wat denken jullie?? Ik hoorde laatst een gerucht over het gebruik van creatine...... :D
Of zou het geheim hem zitten in het vroeg naar bed gaan.....
Het zou natuurlijk ook gewoon genetische aanleg kunnen zijn :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is al gepost "oud" ;)
 
thanx anyway
 
Moet je die kop zien... is wel erg getransformeerd lijkt het.
 
d-boll voor zijn verjaardag gehad?
 
Lee is volgens de enige pro-BB'er waarvan ik weet dat hij niet bijzonder stiekem doet over AS-gebruik, hij is de enige die het gewoon heeft toegegeven toen hij erom gevraagd werd in een interview.
 
klopt dat interview kun je "luisteren" op www.bodybuiling.com, beetje slechte kwaliteit, maar ik geloof nooit dat dat alles is wat hij gebruikt.........tis alweer een hele tijd geleden dat ik dat heb geluisterd, en volgens mij werd alleen test en deca genoemd.....
 
Lijkt me ook een beetje ongeloofwaardig te zeggen dat je niks gebruikt. Ik ben tot nu toe niemand tegen gekomen die er zo uit ziet en tegelijk nooit iets heeft gebruikt.
 
Yzord zei:
Lijkt me ook een beetje ongeloofwaardig te zeggen dat je niks gebruikt. Ik ben tot nu toe niemand tegen gekomen die er zo uit ziet en tegelijk nooit iets heeft gebruikt.

Ik denk dat je niet de enige bent.. :D
 
Nou zo'n lichaam krijg je niet zonder t egebruiken. PUNT

Die vent staat stijf van de steroiden, en ook niet alleen van test en deca.... ;)
 
wtf is er met zijn bek gebeurd??? Ik herken hem niet meer :eek:
 
Duh, natuurlijk gebruikt hij. Daar twijfelt echt helemaal niemand aan.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoezo veranderd?
 
Priest is trouwens ook moeilijk sterk :eek:

een quote uit het topic van Wazzup's link:

Yesterday we did arms - bis and tris.
We did around 20 sets on each, with Lee's most impressive lift being the close grip bench press which he did 4 plates aside (20kgs each) for 10 reps!! Pretty good really considering it was after biceps and our 3rd tricep exercise!!! (I did 2.5 plates aside for 10 reps in comparison).
 
180 kilo smal bankdrukken dus? Kan slechter ja.
 
Zelda zei:
180 kilo smal bankdrukken dus? Kan slechter ja.

ehh ja, na bicepstraining en als laatste tricep oefening. Noem ik toch wel beestachtig :D
 
hij heeft nu tatoo,s???? :mad: dat ziet er toch niet uit op het podium van die tattoo,s op je armen of is zijn dit van die tijdelijke tattoo die na een paar weken verdwijnen zou echt zonde zijn anders.... Ik heb trouwens nooit een bodybuilder laat staan een pro op het podium zien staan vol met tattoo,s.
 
Back
Naar boven