Fitness Seller

Lee Priest guest posing (videoclip) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thanx T :thumb: ben 'm aan het downen :D
 
volgens mij heeft ie ook wat synthol in zn triceps :D
 
Lee priest zeker niet ! Hij is een van de jongens die het lichste kuur van allemaal wat testo deca en dianabol Maar geen freaky middelen

Omdat hij zo klein is zijn zijn armen erg kort en daardoor komen ze erg groot naar buiten.
 
Originally posted by Zwier
Lee priest zeker niet ! Hij is een van de jongens die het lichste kuur van allemaal wat testo deca en dianabol Maar geen freaky middelen

Omdat hij zo klein is zijn zijn armen erg kort en daardoor komen ze erg groot naar buiten.

aha kwou zegge zn armen zijn wel heel kort.
 
Originally posted by Zwier
Lee priest zeker niet ! Hij is een van de jongens die het lichste kuur van allemaal wat testo deca en dianabol Maar geen freaky middelen

Omdat hij zo klein is zijn zijn armen erg kort en daardoor komen ze erg groot naar buiten.

Geloof je echt dat die kerel geen insuline, hgh en synthol pakt...
Geloof je echt die onzin die hij verklaarde met 500mg sustanon per week.
Dan ben je erg lichtgelovig zwier.
 
Idd door die korte armen lijken de tri- en biceps veel groter.
Bij dwergen lijkt het wel of ze bodybuilden zonder ooit een gewicht gezien te hebben.

De spier is tov het bot langer en dat toont gelijk al forser.

Niet mijn type bodybuilder, zet hem naast Gunter en er is imho geen eens sprake van 'vergelijking'.

Desalniettemin RESPECT.

Groet Smalluser :thumb:
 
Geoffke tuurlijk zit er achter de pro s hoop onzin. Maar ik denk niet dat lee priest iemand is die er over liegt. Hij zegt gewoon goed te groeien op simpele middelen in meerder intervieuws.

Hij ziet bodybuilding ook niet echt als passie maar meer als werk.

Daarom is hij vrij open over zijn gebruik e.d
 
damn hijs echt klein ja.. maar wel big muscles :)
 
Originally posted by Zwier
Geoffke tuurlijk zit er achter de pro s hoop onzin. Maar ik denk niet dat lee priest iemand is die er over liegt.

Alle pro's liegen over deze praktijken.
 
Originally posted by Robin


Alle pro's liegen over deze praktijken.

Maar je kan ook niet direct concluderen dat die aan de GH en slin zit.. Als je die foto van vroeger van hem ziet heeft die zeer zeker super genen, beetje dboll is uiteraard onzin, maar extreme hoeveelheden?? Je weet het gewoon niet.. ben er wellis benieuwd naar wat de pro's nou daadwerkelijk kuren..
 
Back
Naar boven