MuscleMeat

Lee Priest, hoe hij er uit zag toen hij 14-21 was

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Weet niet of dit filmpje al ooit gepost is maar is zeker het kijken waard.

 
Leuk filmpje... Ik zie niks
 
haha, jezus ****ing big toen ie 17 was.
 
wow check zijn armen en voor onderarmen.echt huge.lijkt me kicke om er zo bij te lopen.hij is nogal klein maar ik vind het echt goed.hoelang zal hij trainen?
 
En dan zeggen dat hij pas op zijn 19e is begonnen met kuren :roflol: waarom geloof ik dit nu niet?

Wanneer je begint met kuren stopt je groei, dus daaruit is misschien ook te verklaren waarom hij zo klein is en al zo vroeg huge was.
 
hij trainde daar 3 jaar toch;)
 
Wanneer je begint met kuren stopt je groei, dus daaruit is misschien ook te verklaren waarom hij zo klein is en al zo vroeg huge was.
Nee is niet zo, oude mythe. Heel zijn familie is kleiner dan hem.

Wanneer hij begonnen is met kuren is moeilijk te bewijzen, maar als hij de waarheid zegt over kuren dan zal hij toch niet liegen over een paar jaartjes? Hij heeft gewoon supergenen (vooral armen).
 
Mooie vent he :)
 
kan iemand mij vertellen wat dat liedje is da er word gespeeld wanneer je hem zo een lage pose ziet aannemen het liedje word maar heel even gespeeld . op 3 min 20 sec

thx
 
Nee is niet zo, oude mythe. Heel zijn familie is kleiner dan hem.

Wanneer hij begonnen is met kuren is moeilijk te bewijzen, maar als hij de waarheid zegt over kuren dan zal hij toch niet liegen over een paar jaartjes? Hij heeft gewoon supergenen (vooral armen).
Ik ben jaloers :(
 
Nee is niet zo, oude mythe. Heel zijn familie is kleiner dan hem.

Wanneer hij begonnen is met kuren is moeilijk te bewijzen, maar als hij de waarheid zegt over kuren dan zal hij toch niet liegen over een paar jaartjes? Hij heeft gewoon supergenen (vooral armen).

De benen die hij heeft op z'n 17e natural? Dat denk ik niet.
 
De benen die hij heeft op z'n 17e natural? Dat denk ik niet.

Lee is altijd super eerlijk en open over zijn gebruik geweest. Vele van jullie herinneren het denk niet meer maar Tom Platz heeft ooit een video uitgebracht waar hij 5 (dacht ik) Pro's interviewd over hun gebruik. Lee was de enige die zonder vermomming en stem vervorming mee deed en openhartig vragen beantwoordde. Als Lee zegt dat hij op zijn 19de begonnen is dan geloof ik hem.
 
beautifull freak!!

top BB'er mooiste fysieken in BB history...nu is het anders...maarja...people change...
 
Hij vindt zichzelf wel grappig he....
Hij lijkt wel 1.40m als je hem zo ziet met zijn korte pootjes.
 
dude, chapeau chapeau, ziet er goed uit, maar die armen zijn mij wat teveel van het goede :eek:
 
Ochja, hoe kleiner je bent hoe makkelijker het ook is om massa te pakken.

10 kg op 1,90m of 1,60m maakt veel verschil.
 
Back
Naar boven