AndroidHealthClinic

Lee Priest , je zou het niet zeggen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Hij ziet er offseason echt uit als Terpstra herself..

ErxYzE792uMbGcBell29CALHGoG0BDm-.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
F*ck, maarja we wisten al langer dattie wel van een stevige bulk houdt... ;-)
 
En t'is nog een "ukkie" ook :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:
 
't is al langer bekend dat hij een kleine vent is hoor... :D

maar 't is wel raar als hij dan naast een wat grotere bodybuilder staat :D
 
het spijt me, maar zijn vrouw (lafrancois ofsow) is echt lelijk. Die heeft de laatste drie jaar ook stevig uit de snoeppot lopen smullen.....
 
Op zijn trainingsvideo ziet hij er off season ook freaky uit. Maar zeker nog wel groot.
 
Ik begrijp het echt neit dat ze offseason er zo uit zien en voor wedstrijden super droog.! hmm wou dat ik het kan, waarschijnlijk kan het ook (met de juiste middelen)
 
Originally posted by Floyd
het spijt me, maar zijn vrouw (lafrancois ofsow) is echt lelijk. Die heeft de laatste drie jaar ook stevig uit de snoeppot lopen smullen.....
Valt wel mee hoor , ze noemt trouwens Cathy LeFrancois Priest

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Rechts zie je ook nog Lee's manager Marc Salvato...

Cathy en Lee:

msGp9eFsxY5uwe-VCEkHhmJFCFZ0kEe7.jpeg


Cathy:

[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]

RESPECT!!!
 
zo leuke pics hoor :)
 
Bepaalde steroiden maken een vrouwengezicht er nou eenmaal niet mooier op :(

Groet Smalluser :thumb:
 
Als ik moet geloven wat Lee zegt dat hij gebruikt aan AAS en als ik Cathy dan zie op die wedstrijdfoto's dan weet ik wel wie er thuis de broek aan zal hebben!
 
Ja ik denk dat het in geval van Cathy ook de competitie periode is die haar gezicht scherper maakt doordat het vet wegvalt. In off periode ziet ze er beter uit imo.
 
tjah, op 1 foto staat ze wel oke, maar persoonlijk vind ik alle andere foto's niet bepaald 'vrouwelijk'....

Ik denk dat de familie priest gewoon een flinke schaal met Dbol's en Drol's op de tafel heeft staan en daar wordt vrolijk van gesnoept..... Maarja, blijf toch ieder zijn keus. Op ieder potje past een dekseltje, want ik denk dat de gem. vrouw niet bepaald op het lichaam annex Lee priest valt......

maar wel een koele BB'er...... that for sure.....
 
LOCATION: Holland
POSTS: #468
STATUS:
Online
| Offline

het spijt me, maar zijn vrouw (lafrancois ofsow) is echt lelijk. Die heeft de laatste drie jaar ook stevig uit de snoeppot lopen smullen.....


whahahahaha gelijk heb je
 
"echt lelijk" is jou mening, ik vind haar wel een aantrekkelijke vrouw.
 
Ik denk dat ze een jaar of vijf geleden nog een heel stuk aantrekkelijker was. Ik houd persoonlijk niet van vrouwen die aan bodybuilding (met dope) doen. Niet alleen qua lichaam, maar ook qua hoofd. Doet me denken aan een vrouw (tjah..... oke volgens de wet hebben we het over vrouwen, maar waarom dan mannelijke hormonen?!)... enfin, deze vrouw was breed, ultra lage stem, stoppels op der kin...(jaaaahhhhhh aarg...blab)... nee, voor mij geen vrouw met mannelijke dope op.

en dan hebben we het zaakje beneden nog niet gezien, maar zoals ik al zei BOS, 5 jr geleden was het nog wel anders geweest denk ik....
 
Je ziet die dames alleen op het moment van de wedstrijd en als ze streng op dieet zijn.
Natuurlijk zijn niet alle vrouwelijke bodybuilders mooi, maar ook niet alle fotomodellen of alle vrouwen zijn mooi.
Er zijn mooie vrouwen tussen de bodybuilders en Cathy vind ik er 1 van, ongeacht wat ze daar beneden heeft. [afbeelding niet meer beschikbaar]
 
whehehe, lekkah.....

met een kilo of vijf meer zal het idd wel beter zijn.
 
lol @ bos :D

iig.. ik vind er ook niet lelijk hoor :)
 
Originally posted by Floyd
tjah, op 1 foto staat ze wel oke, maar persoonlijk vind ik alle andere foto's niet bepaald 'vrouwelijk'....

Ik denk dat de familie priest gewoon een flinke schaal met Dbol's en Drol's op de tafel heeft staan en daar wordt vrolijk van gesnoept.....
Wat denk je dat hun idioten zijn? Ik weet van goede bron dat hun juist héél goed weten waarmee ze bezig zijn en dus die schaal met dbols en drols is wel BS.
En als je competitief wil zijn dan moet je gewoon gebruiken, alleen naïevelingen denken dat het zonder kan.
 
Back
Naar boven