Fitness Seller

Lee Priest , je zou het niet zeggen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Floyd
Ik denk dat ze een jaar of vijf geleden nog een heel stuk aantrekkelijker was. Ik houd persoonlijk niet van vrouwen die aan bodybuilding (met dope) doen. Niet alleen qua lichaam, maar ook qua hoofd. Doet me denken aan een vrouw (tjah..... oke volgens de wet hebben we het over vrouwen, maar waarom dan mannelijke hormonen?!)... enfin, deze vrouw was breed, ultra lage stem, stoppels op der kin...(jaaaahhhhhh aarg...blab)... nee, voor mij geen vrouw met mannelijke dope op.

en dan hebben we het zaakje beneden nog niet gezien, maar zoals ik al zei BOS, 5 jr geleden was het nog wel anders geweest denk ik....
Wat bazel je nou man, ze ziet er helemaal niet mannelijk uit en gebruikt heus niet zoveel als jij denkt.
Haar gezicht word zoals ik al zei gewoon wat scherper door het vet dat eraf gaat.
Lee en Carhy staan er juist om bekend dat ze minder gebruiken als de andere bodybuilders, dat is nog altijd veel maar zeker niet roekeloos veel.
En het gaat niet om aantrekkelijk zijn (al vind ik haar off season juist wel aantrekkelijk) maar om de sport, dit is het pro forum niet het playboy forum, heb ik nog gezegd.
 
Originally posted by admin

Wat bazel je nou man, ze ziet er helemaal niet mannelijk uit en gebruikt heus niet zoveel als jij denkt.
Haar gezicht word zoals ik al zei gewoon wat scherper door het vet dat eraf gaat.
Lee en Carhy staan er juist om bekend dat ze minder gebruiken als de andere bodybuilders, dat is nog altijd veel maar zeker niet roekeloos veel.
En het gaat niet om aantrekkelijk zijn (al vind ik haar off season juist wel aantrekkelijk) maar om de sport, dit is het pro forum niet het playboy forum, heb ik nog gezegd.

Idd,deze mensen weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Anders kom je nooit zo ver.
Wanneer je een vrouw die niet traint op een zwaar dieet ze vermannelijkt haar gezicht ook. Dit heb ik al meer dan eens in realiteit gezien. De rondingen gaan weg en je krijgt een meer hoekig en scherper gezicht, waar je de beenderen door ziet.
Ten slotte oordelen velen van jullie bij de vrouwen pro's hun "vermannelijking" en niet waar het er om gaat VROUWENBODYBUILDING!
Een beetje respect zou toch wel mogen, niet!!!
 
Originally posted by SQUAT


Idd,deze mensen weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Anders kom je nooit zo ver.
Wanneer je een vrouw die niet traint op een zwaar dieet ze vermannelijkt haar gezicht ook. Dit heb ik al meer dan eens in realiteit gezien. De rondingen gaan weg en je krijgt een meer hoekig en scherper gezicht, waar je de beenderen door ziet.
Ten slotte oordelen velen van jullie bij de vrouwen pro's hun "vermannelijking" en niet waar het er om gaat VROUWENBODYBUILDING!
Een beetje respect zou toch wel mogen, niet!!!

:clap: Helemaal mee eens...
 
ook een redelijk verschil hoor. je herkent m amper nog.

t is dat iedereen die tattoo herkent anders had ik er een prijsvraag aan verbonden:D

fatleepriest.jpg
 
Ik herken die tattoo niet... hoeveel kan ik winnen als ik goed gok??? :D
 
Originally posted by Elmar
Ik begrijp het echt neit dat ze offseason er zo uit zien en voor wedstrijden super droog.! hmm wou dat ik het kan, waarschijnlijk kan het ook (met de juiste middelen)

Aas, hgh, isnuline en clenbuterol, etc
 
Zien die gasten er offseason zo dik en vet uit :eek:
 
Die ene foto van lee priest is gemaakt na een blesure waardoor hij tijd niet kon trainen.

Hij heeft zo zijn theorien en voor hem werkt het. Hij zegt dat zijn lichaam veel anaboler werkt met mega calorieen overschotten.
 
Wel veel respect als je zon pens en al dat vet om kan zetten in

leefit.jpg
 
Originally posted by dandyman
ook een redelijk verschil hoor. je herkent m amper nog.

t is dat iedereen die tattoo herkent anders had ik er een prijsvraag aan verbonden:D


Is hij dat nu echt, of een grap??
 
Originally posted by Zwier

Hij heeft zo zijn theorien en voor hem werkt het. Hij zegt dat zijn lichaam veel anaboler werkt met mega calorieen overschotten.

en wat moet ik dan verstaan onder megacalorieen?
 
Originally posted by soulreaver
10000 bv.

zon schatting had ik idd al, gezien zijn off-season postuur.

de tering!

terwijl je hem niet eens zon grote bulkmaaltijd ziet eten op die foto, wat natuurlijk erop kan duiden dat hij nog vaker per dag eet maar dat schijnt je groeihormoon weer niet ten goede te komen???

edit: alhoewel, bij nader inzien is t toch een behoorlijk bordje vol en kan er natuurlijk al t een en ander naar binnen zijn gewerkt..

beschouw t maar als niet gevraagd:D
 
Zo zag Arnold er off-season uit, niet very impressive huh? :D




rHqEZHFuCMyH7BrzNf0QRujdDfjfChMy.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by SizeMatters

Zo zag Arnold er off-season uit, niet very impressive huh? :D




fBTKcf36K-2_wOjbpqm5gG_qxdgnlO9f.jpeg

zo ziet ie er imo helemaal niet freaky uit.. gewoon beetje armen en een wat grotere borst dan normaal.. verder nix bijzonders
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Frenkpie


zo ziet ie er imo helemaal niet freaky uit.. gewoon beetje armen en een wat grotere borst dan normaal.. verder nix bijzonders

Freaky?!!! Arnold?!!!

vond hem er juist totaal niet freaky eruitzien, vooral als je t vergelijkt met die gasten van tegenwoordig.

Vond dat juist mooi man, die natuurlijke(re) en atletische look.
 
Kom beetje laat binnenvallen, maar doordat ik zocht op clen vond ik deze oude draad.

Ik vind de echtgenote van Lee Priest WEL heel aantrekkelijk er uit zien... wat is het triest dat zelfs op een zogenaamd hardcore BB-forum professionele vrouwen zo worden afgekraakt en alleen scharminkels zonder spieren en met veel siliconenborsten hoog lijken te scoren..
Over Lee Priest, lijkt me een sympathieke man en ziet er zelfs off-season (afgezien van die ene foto toen hij blijkbaar geblesseerd was) echt wel goed uit..

Heb Squat dan maar verlaat wat extra karma gegeven!

Doe het die mannen & vrouwen maar eens na voor ze genadeloos kritiek te geven zonder dat die onderbouwd is!

Espi
 
D'as wat ik bedoel Espi! Mooi gezegd, enheu, d'er komt blijkbaar weinig reactie op! Heb je enkele heren hun mond gesnoerd?
 
lol @ arnold offseason ?
Dat kan toch niet ??
De gemiddelde naturel bb'er ziet er na een jaartje trainen gespierder uit als hij dan ?
 
Moen zei:
lol @ arnold offseason ?
Dat kan toch niet ??
De gemiddelde naturel bb'er ziet er na een jaartje trainen gespierder uit als hij dan ?
daarom is hij ook een pro.

Vind sommige bb-vrouwen wel eng hoor. En wat espi zegt over dat 'alleen scharminkels zonder spieren en met veel siliconenborsten hoog lijken te scoren'. Tja dat is gewoon het schoonheidsideaal van tegenwoordig! waarom zou het voor een BB-er anders zijn.

Het is ook bekend dat de meeste vrouwen een BBlichaam helemaal niet aantrekkelijk vinden. Waarom toch bb dan?
Omdat je het voor jezelf doet, en niet om per se aantrekkelijk te zijn voor de andere coïtuse. Zo zou het bij de vrouwen ook moeten zijn. Zij willen spieren, ondanks dat mannen het lelijk vinden. Mannen willen spieren ondanks dat vrouwen het lelijk vinden.
Nu weet ik dat deze vergelijkingen niet helemaal opgaan, maar dit komt omdat lichamen van mensen als arnie iets meer ingeburgerd en bekend zijn dan de bbvrouwen. Die worden dan als freaks beschouwd. Dit vind ik onterecht. Het zijn evenmin freaks als mannelijke bbers.

edit: waarom kan ik toch nooit ontopic blijven. dus ff iets over priest. respect dat die gast van zon vet lijf zo fckin droog weer wordt. Vraagt dandy zich af wat zijn bulkmaal is? meer benieuwd ben ik naar zijn cutschema.........
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven