MuscleMeat

Lee Priest op 17-jarige leeftijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Lee Priest op 17-jarige leeftijd, zeer zeker al top om te zien. Toen al zwaar aan de roids of gewoon een genetische freak??

priestat17.jpg
 
17???? weet je dat zeker? GROOT! Maar niet naturel.
 
Heb hem van bodybuilding.com, stond erbij, nee ik weet het niet zeker, alleen van wat daar stond..
 
Zeker wel genetische freak. Zoals al eerder kuurt hij niet extreem zwaar en niet heel het jaar door. Al die kleine jongens zetten super snel massa. Geloof alleen niet dat hij helemaal clean is daar.
 
Originally posted by Zwier
Zoals al eerder kuurt hij niet extreem zwaar en niet heel het jaar door.

Tja, het is maar net wat je daaronder verstaat....

Een ding weet ik wel, het verhaal op BB.com dat hij alleen wat deca en primo gebruikt in totaal bullshit!
 
kijk, DAT zijn de mensen die het maken tot de olympia.

om zo'n leeftijd er ongeveer zo uitzien.

ongeacht of ze gebruiken of niet, ze hebben het potentieel.

of hij kuurt of ni doet er hier ni echt toe, 't is gewoon om te zeggen dat als je er zo uitziet tegen je 20, dan ben je echt op de goeie weg.
 
Originally posted by Spike
kijk, DAT zijn de mensen die het maken tot de olympia.

Hmz, ik denk dat het er niet veel mee te maken heeft dat ze zo jong beginnen. Er zijn genoeg pro's die pas rond hun 20e aan de gewichten gingen...
 
Originally posted by Robin


Hmz, ik denk dat het er niet veel mee te maken heeft dat ze zo jong beginnen. Er zijn genoeg pro's die pas rond hun 20e aan de gewichten gingen...

jep dorian yates als voorbeeld..

tis heel simpel geweest bij dorian... :

1 hij wist wat hij deed
2 hij had enorme aanleg
3 hij begon vanaf het begin flink te spuiten...

en ja dan maak je het heel snel tot de olympia

dorian stond na 4 jaar trainen ofzo al met 110 kg droog op het podium
 
k&*%%r, wat zijn die armen en benen gruwelijk zeg. Die armen van hem, zouden die zo gruwelijk zijn door de geringe lengte of......
 
Originally posted by Floyd
k&*%%r, wat zijn die armen en benen gruwelijk zeg. Die armen van hem, zouden die zo gruwelijk zijn door de geringe lengte of......


voor groot deel door de lengte maar toch vind lee priest er heel mooi uitzien..
 
Je ziet op deze foto dat zijn borstspieren een zwak punt zijn net als nu. Maar ik vind Lee Priest een mooie bb.
 
Jezus, wat eren lichaAM voor iemand van 17, no offense ziet erg goed uit maar..
Toch zou ik niet graag met zo iemand willen ruilen.
Ik vraag mezelf vaak af waarvoor zulke mensen graag zo hoog in de top willen staan, natuurlijk is het hun werk en daar hebben ze voor gekozen, maar ik denk dat die gasten er op het laatst helemaal aan kappot gaan,



mzzl rob
 
sjoooo 17 jaartjes jong
??????en dan al dat......petje af ookal heeft hij iets gebruikt
 
Back
Naar boven