AndroidHealthClinic

Lee Priest stopt!!!!

Bezoekers in dit topic

Jammer dat hij stopt, ik vindt Lee Priest een goede bodybuilder. Het is alleen jammer dat hij zo klein is.
 
[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Massive ! Zo te zien heeft hij niet gesmokkeld met scheten op de leg press Steve! :D
 
zonde inderdaad. zolang hij maar niet zn fysiek zal verwaarlozen. maar daar ga ik niet van uit. vind t echt een heel mooi BB-lichaam, vooral zn armen
 
Jammer voor ons maar goed voor hem. Ik hoop dat ie nog aardig wat jaartjes gezond (en potent :D) mag blijven leven.
 
ook Milos "Milos Sarcev retiring from bodybuilding"

:sad:
 
Volgens mij stopt Milos pas na de european tour na de olympia van dit jaar.
 
Idd ze draaien dit jaar nog wel wat wedstrijden.

Als je de training video van lee priest ziet kon je zoiets wel verwachten. Hij zegt ook alles te willen verkopen voor geld e.d Bodybuilding is voor hem echt werk geworden en niet meer zijn leven. Zie je ook aan zijn bulk fases e.d het doet hem niet veel hoe hij eruit ziet.
 
Zou me niet verbazen als we Priest nog wel een keertje op een bb-podium zullen zien. Er zijn in het verleden wel meer pro's "definitief" gestopt om vervolgens weer terug te komen:

Flex Wheeler
Kevin Levrone
Shawn Ray

etc.
Zelfs Arnold heeft dit destijds al eens gedaan.
 
:eyebrow:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven