Fitness Seller

Lee Priest update (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
deze zijn genomen vorige zaterdag, wat n armen !hij is goed bezig iig

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


hier n vergelijkingsfoto van vroeger en nu :

leeext.jpg
http://i25.photobucket.com/albums/c52/FlangMasterJ/leeext.jpg


100_0038.jpg
 
z'n armen waren altijd al buiten proportioneel groot.
 
Wat een koppie op die jonge foto ;) Wel vreselijk dikke biceps.. teeering. Lijkt net synthol ;)
 
Lee zijn comment op de vraag of hij on is :
No Photoshop Sorry..they Are My Arms Just Turn Up To The Gym And You Can See.....as For Being Off Yesstill Off...when I Am On I Have No Problem Telling You When And What I Am Using..but Since October 2006 Before English Pdi Was My Last Shot....so Yes Still Off....drug Test Anytime No Problem........

Take Care
Lee
 
Hahahahaha off :roflol:
 
miss bedoelt die off coke ofzo. want off gear moehaha ...
 
Eerder zn ''last shot of heroine''. Maar hij kan natuurlijk niet gaan zeggen ja ik ben weer vol bezig met dit en dit spul...kan het wel begrijpen. Vind het trouwens wel een grappig ventje in sommige filmpjes wat ik van hem heb gezien.
 
armen waren vroeger altijd bruut, maar als ik deze foto's zie dan zou ik zeggen dat er idd syntholachtige troep in zit. ziet er niet uit imo
 
Ja brute armen.
 
Off heeft ie waarschijnlijk niet goed begrepen:D
 
Kerel, laatste tijd lees ik hier constant bij iedere foto's dat er gepost wordt, oeeeeeeee must be synthol! Niet beginnen eh.
 
Kan het ook gewoon vocht zijn e.d. omdat hij nog niet in shape is??
 
zen linker arm lijkt wel dikker dan zijn hoofd :D
 
armen waren vroeger altijd bruut, maar als ik deze foto's zie dan zou ik zeggen dat er idd syntholachtige troep in zit. ziet er niet uit imo

Het is exact hetzelfde, alleen is de ene foto veel minder van kwaliteit dan de ander en vermoed ik dat hij rechts heel wat minder droog staat dan links.
 
Lee Priest heeft oa tattoos in zijn gezicht.
Die zie ik niet op de kleurenfoto's.

Lijkt me dus niet recent.
 
Idd viel mij ook meteen op...waar zijn die tats gebleven ??
 
ja vreemd. Je ziet in de nek nog wel iets..
 
met zo'n armen kan je toch onmogelijk je kont afvegen!!:o
 
Back
Naar boven