Fitness Seller

Leeftijd creatine

Bezoekers in dit topic

nickmb

Cool Novice
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
76
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Hee bbers

ben van plan om creatine aan te schaffen..

maar zit hier echt een leeftijd aan verbonden of niet?
en wat ga ik van het gebruik van creatine merken??
ik wil namelijk gewoon veel spiermassa aankomen en volgens mij helpt creatine wel daarbij.
als ik het ga aanschaffen wanneer zou ik het dan moeten nemen?? na mijn training of in de ochtend?
 
is genoeg over te lezen, gelieve dat eerst te doen.


maar om toch antwoord te geven.. nee creatine is niet leeftijds gebonden. en nee creatine gaat niet zorgen voor extreem veel gains, maar alle beetjes zijn meegenomen. Inname tijd maakt niet zoveel uit, ik neem het altijd 3 kwartier ongeveer voor het trainen maar dat is meer omdat ik dat zelf handig vind.
 
stop geef je zakgeld er niet aan uit
 
Hee bbers

ben van plan om creatine aan te schaffen..

maar zit hier echt een leeftijd aan verbonden of niet?
en wat ga ik van het gebruik van creatine merken??
ik wil namelijk gewoon veel spiermassa aankomen en volgens mij helpt creatine wel daarbij.

marginaal.
 
ja want die 15 euro in de 2/3 maanden is veel te veel.

zeg ik dat het duur is? als je zulke vragen over crea vraagt dan moet je het niet gebruiken punt en het zakgeld doelde op zn leeftijd
 
Doe wat je lekker wilt, je kan prima aan de creatine gaan zoveel verschil maakt het echt niet hoor.
wat echter wel veel verschil maakt; VOEDING. investeer dus je zakgeld in voeding ipv supplementen.
 
Mijn spieren ogen zeker wel wat voller met crea hoor
 
creatine is wetenschappelijk bewezen effectief. er zijn voldoende meta analyses die de werking ervan als positief aantonen. Verder is het natuurlijk wel belangrijk dat je voeding volwaardig is voordat je aan supplementen begint, omdat het anders 'zonde van je geld' is. Er bestaat naar mijn weten geen minimumleeftijd voor het gebruik van creatine, als je er maar goed mee om gaat
 
Mooie topic titel. Mijn creatine is rond 1 jaar oud, wat je tegenwoordig niet vaak tegenkomt. Meestal gaan die arme creatines dood binnen paar maanden of ze worden opgegeten. Ben blij dat de mijne zo oud is geworden.
 
Oke ... ja body en fit heeft een aanbieding 2+1 gratis dus ga het wss aanschaffen
 
creatine kost bijna niks en werkt prima je gaat inderdaat wat vocht vast houden maar je spiermassa neemt ook sneller toe
 
Dus creatine houd het vocht beter in je spier vast waardoor je er voller uit gaat zien? (uitgaan dan het werkt)

Ik las laatst op internet dat teveel creatine kan leiden tot nierstenen, maar dit is tot nu toe nog niet wetenschappelijk bewezen. Klopt dit? Iemand ervaring mee?

Wat gebreurt er als je opeens stopt met de creatine na 2 a 3 maandjes? Of moet je het door blijven gebruiken?
 
Dus creatine houd het vocht beter in je spier vast waardoor je er voller uit gaat zien? (uitgaan dan het werkt)

Ik las laatst op internet dat teveel creatine kan leiden tot nierstenen, maar dit is tot nu toe nog niet wetenschappelijk bewezen. Klopt dit? Iemand ervaring mee?

Wat gebreurt er als je opeens stopt met de creatine na 2 a 3 maandjes? Of moet je het door blijven gebruiken?


Jup, iedereen heeft hier wel regelmatig nierstenen door creatine, je moet gewoon wat meer pindakaas eten, dan plas je ze vanzelf uit je lichaam, no worries.

Als je stopt met creatine gaan je spieren krimpen en hangen, beter dus niet stoppen en veel potjes inslaan bij een van de boardsponsors.

Nog een tip van de dag, gebruik de zoekfunctie. Dan vind je namelijk sticky's zoals deze: http://forum.dutchbodybuilding.com/f296/creatine-faq-3550/
 
Jup, iedereen heeft hier wel regelmatig nierstenen door creatine, je moet gewoon wat meer pindakaas eten, dan plas je ze vanzelf uit je lichaam, no worries.

Als je stopt met creatine gaan je spieren krimpen en hangen, beter dus niet stoppen en veel potjes inslaan bij een van de boardsponsors.

Nog een tip van de dag, gebruik de zoekfunctie. Dan vind je namelijk sticky's zoals deze: http://forum.dutchbodybuilding.com/f296/creatine-faq-3550/


Ah bedankt, ik zocht al op creatine in de zoekfunctie maar heb de sticky niet gezien.

Zal eerst is even die sticky lezen voordat ik meer vragen stel ;)
 
Onzin, je spieren gaan niet krimpen en hangen

1d395213891ff2aa2ad9bc85ac0a83688efacca50363f546e988ee2d5013be4e.jpg
 
Hee bbers

ben van plan om creatine aan te schaffen..

maar zit hier echt een leeftijd aan verbonden of niet?
en wat ga ik van het gebruik van creatine merken??
ik wil namelijk gewoon veel spiermassa aankomen en volgens mij helpt creatine wel daarbij.
als ik het ga aanschaffen wanneer zou ik het dan moeten nemen?? na mijn training of in de ochtend?

Hoe lang train je al? Als je nog niet zo lang traint kan je beter een goed voedingsschema maken en de euro's investeren in betere voeding.

Naar mijn mening is creatine niet slecht, maar ik ben geen wetenschapper. Ik zou je adviseren - als je dat nog niet hebt gedaan, en nieuw bent- eerst een tijd te trainen zonder supplementen et cetera. Als je ooit op een plateau komt zou je creatine kunnen gebruiken. Uit eigen ervaring weet ik dat je ook prima tijdens de begin periode spiermassa kan kweken. Daarnaast heb ik mij laten vertellen dat je creatine altijd door kan gebruiken, en als je te veel inneemt, het overbodige het er gewoon uit plast.
 
Back
Naar boven