XXL Nutrition

Leeftijd fitness (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Larah1990

Novice
Lid geworden
5 mrt 2015
Berichten
11
Waardering
0
Als ik een 15 jarige in de sportschool zie dan schrik ik. Kan mij niet voorstellen dat het gezond is. Wat denken jullie? Min leeftijd?
 
Je bent wat vatbaarder voor blessures op die leeftijd. Mits je daar rekening mee houdt en voorzichtig bent is er helemaal niks aan de hand. Intensiteit wat lager en volume wat hoger houden.

Is misschien wel nogal een grote 'mits' omdat de gemiddelde 15 jarige waarschijnlijk niet bijzonder verstandig is.
 
ze kunnen jeugdkarate/judo gaan doen vanaf hun 3 jaar ofzo, dus waarom zou 15 te jong zijn (mits goede begeleiding)?
meeste vechtsportclubs hebben een min limiet van 14 jaar, maar er zijn uitzonderingen

Als je zie hoeveel er aan gymnastiek/turnen doen, wat ook kei hard is: zichzelf optrekken aan een koord zonder de benen te gebruiken bvb... bestaat al zoiets als kleuterturnen van 2.5 jaar

Er is buiten geen plaats meer om te sporten of het wordt ervaren als geluidsoverlast etc, dus normaal dat dit dan meer indoor zal gebeuren.
 
Als ik iemand zie die nog denkt dat krachttraining schadelijk is op jonge leeftijd dan schrik ik
 
ik heb zo'n vermoeden dat als ik jou zie trainen dat ik ook schrik.
 
Tuurlijk is het wel gezond. zou je liever een 15 jarige zien comazuipen en wiet roken met z'n matties in een bushokje, dan sporten in een sportschool? beantwoord die vraag maar zelf :p
 
Tuurlijk is het wel gezond. zou je liever een 15 jarige zien comazuipen en wiet roken met z'n matties in een bushokje, dan sporten in een sportschool? beantwoord die vraag maar zelf :p

beantwoord die vraag lekker zelf

je bent mn moeder niet

MIJN LEVEN MIJN KEUZES:mad:
 
Is misschien wel nogal een grote 'mits' omdat de gemiddelde 15 jarige waarschijnlijk niet bijzonder verstandig is.

iedereen van 16 jaar of jonger is geestelijk gehandicapt haha

Persoonlijk heeft het mij alleen maar geholpen, ik ging eindelijk eens lezen over voeding etc. Voor mijn krachtsportperiode was een vakantiedag ongeveer;
- om 10 uur opstaan, gamen tot 2 uur, ontbijten, gamen tot 6 uur, eten, gamen tot slapen
1500kcals max ongezonde ecto leef

Met krachtsport komen juist veel positieve effecten imo.
 
iedereen van 16 jaar of jonger is geestelijk gehandicapt haha

Persoonlijk heeft het mij alleen maar geholpen, ik ging eindelijk eens lezen over voeding etc. Voor mijn krachtsportperiode was een vakantiedag ongeveer;
- om 10 uur opstaan, gamen tot 2 uur, ontbijten, gamen tot 6 uur, eten, gamen tot slapen
1500kcals max ongezonde ecto leef

Met krachtsport komen juist veel positieve effecten imo.

so much dis.
 
Als ik een 15 jarige in de sportschool zie dan schrik ik. Kan mij niet voorstellen dat het gezond is. Wat denken jullie? Min leeftijd?

Jouw gestolen fotos's in het foto topic. Ik kon het mij ook niet voorstellen en ik schrok toen ook!
 
iedereen van 16 jaar of jonger is geestelijk gehandicapt haha

:grumble:

Persoonlijk heeft het mij alleen maar geholpen, ik ging eindelijk eens lezen over voeding etc. Voor mijn krachtsportperiode was een vakantiedag ongeveer;
- om 10 uur opstaan, gamen tot 2 uur, ontbijten, gamen tot 6 uur, eten, gamen tot slapen
1500kcals max ongezonde ecto leef

Met krachtsport komen juist veel positieve effecten imo.

++
Hier ook.
 
Als ik een 15 jarige in de sportschool zie dan schrik ik. Kan mij niet voorstellen dat het gezond is. Wat denken jullie? Min leeftijd?
Of het gezond is dat jij schrikt als jij naar 15-jarigen in de sportschool kijkt?
 
iedereen van 16 jaar of jonger is geestelijk gehandicapt haha

Persoonlijk heeft het mij alleen maar geholpen, ik ging eindelijk eens lezen over voeding etc. Voor mijn krachtsportperiode was een vakantiedag ongeveer;
- om 2 uur opstaan, gamen tot 6 uur, ontbijten/avondeten, gamen tot slapen, grote hoeveelheden suiker naar binnen werken
1500kcals max ongezonde ecto leef

Met krachtsport komen juist veel positieve effecten imo.

Zo klopt ie wat meer
 
Ik denk dat je dit niet echt kan bepalen of het wel niet gezond is op het gebied van blessures. Dat hangt er helemaal van af hoe je gebouwd bent. De ene krijgt sneller blessures dan de ander. Ik ben zelf op mijn 15e begonnen en heb soms wel eens dingen gehad aan blessure's maar vooral kleine dingen waarmee ik gewoon door kon trainen.
 
Ik schrik alleen als ik Richard Sandrak meer zie curlen dan de meeste :P
 
Back
Naar boven