AndroidHealthClinic

Leek zoekt advies... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Loes1207

Novice
Lid geworden
6 mrt 2017
Berichten
8
Waardering
3
Hey allemaal,
Ik train 4 keer per week soms 5 als werk t toelaat. Ik als leek ben begonnen met
Onderstaand schema op advies van Mn sportschool om te
Kijken hoe dit bij me werkt. Inmiddels met een aantal oefeningen wat omhoog kwa gewicht want je moet jezelf natuurlijk wel blijven uitdagen haha
Doel: vetpercentage omlaag en ( denk ik net als iedereen) meer spiermassa.



Hier Mn schema:
Vario: 12 min
Run: 12 min op snelheid 6,5
Leg press: 3x15 reps 40 kg
Chest press: 3x15 reps 15 kg
Crunch: 3x15 reps 25 kg
Vertical traction: 3x15 reps 30 kg
Lower back: 3x15 reps 20 kg
Arm extension: 3x15 reps 22,5 kg
Arm curl: 3x15 reps 10 kg
Leg curl: 3x15 reps 20 kg
Adductor: 3x15 reps 35 kg
Abductor: 3x15 reps 35 kg
Total abdominal: 3x15 reps 15 kg
Lat machine: 3x15 reps 25 kg

Ik zou graag wat meer op de buikspieren trainen . In Mn armen en benen merk ik goede vooruitgang maar de buikspieren blijven achter of wil ik nu te snel?
Als jullie op of aanmerkingen hebben hoor ik ze heel graag, ben altijd bereid om te leren.

Ik heb begrepen uit de stickies hier op t forum dat Mn cardio wel omhoog mag?

Super bedankt alvast voor de toekomstige reacties
 
Hey allemaal,
Ik train 4 keer per week soms 5 als werk t toelaat. Ik als leek ben begonnen met
Onderstaand schema op advies van Mn sportschool om te
Kijken hoe dit bij me werkt. Inmiddels met een aantal oefeningen wat omhoog kwa gewicht want je moet jezelf natuurlijk wel blijven uitdagen haha
Doel: vetpercentage omlaag en ( denk ik net als iedereen) meer spiermassa.



Hier Mn schema:
Vario: 12 min
Run: 12 min op snelheid 6,5
Leg press: 3x15 reps 40 kg
Chest press: 3x15 reps 15 kg
Crunch: 3x15 reps 25 kg
Vertical traction: 3x15 reps 30 kg
Lower back: 3x15 reps 20 kg
Arm extension: 3x15 reps 22,5 kg
Arm curl: 3x15 reps 10 kg
Leg curl: 3x15 reps 20 kg
Adductor: 3x15 reps 35 kg
Abductor: 3x15 reps 35 kg
Total abdominal: 3x15 reps 15 kg
Lat machine: 3x15 reps 25 kg

Ik zou graag wat meer op de buikspieren trainen . In Mn armen en benen merk ik goede vooruitgang maar de buikspieren blijven achter of wil ik nu te snel?
Als jullie op of aanmerkingen hebben hoor ik ze heel graag, ben altijd bereid om te leren.

Ik heb begrepen uit de stickies hier op t forum dat Mn cardio wel omhoog mag?

Super bedankt alvast voor de toekomstige reacties
Lees dit eens: Mening over trainingsschema, beginner.

Verder kan je op buikspieren trainen maar deze worden met de meeste compound oefeningen al sowieso meegetraind zonder dat je er specifiek oefeningen voor doet.
Cardio omhoog: dat moet je zelf weten, kan helpen om meer calorieën te verbranden, wil je conditie verbeteren ook?

Lees nog wat rond hier, dat zal je zeker helpen
 
Trouwens, ik zie net in je schema dat je cardio voor je krachttraining komt? Ik zou dit al zeker omdraaien...
 
Ja klopt , las idd gister in een stickie hier dat t als laatst moet dus vanochtend gelijk maar aanpassing gemaakt, Thanx voor t meedenken
 
Ja klopt , las idd gister in een stickie hier dat t als laatst moet dus vanochtend gelijk maar aanpassing gemaakt, Thanx voor t meedenken
Hier wordt de hele dag door gedacht
 
Niemand die iets zegt over haar KT schema?

Goed, dan zeg ik het.

Vreselijk schema, kut gym:D

waar is je DL?Bench?Squat?Ohp?

Beginners moeten gewoon 3x pw fb doen. Cardio op de rustdagen, klaar.

Voeding is ook zeer belangrijk. Heb je schema?
 
Niemand die iets zegt over haar KT schema?

Goed, dan zeg ik het.

Vreselijk schema, kut gym:D

waar is je DL?Bench?Squat?Ohp?

Beginners moeten gewoon 3x pw fb doen. Cardio op de rustdagen, klaar.

Voeding is ook zeer belangrijk. Heb je schema?
Daarom verwees ik haar door naar die post over 5x5, ik dacht dat het duidelijk was dat ik haar aanraadde een van die schema's te nemen, niet dus :)
 
nog niet zo lang 5 weken nu.
ik had niet echt een voedingschema zoals ik ze hier op t forum zie
ben er nu druk mee bezig me hier in te lezen en een schema op te stellen want wil er echt serieus mee aan de gang
t is alleen soms heel overweldigend al die info hier, maar das een goed iets denk ik ;)
heb de bovenstaande links doorgelezen en ga me er echt in verdiepen de komende dagen dus daarvoor alvast echt super bedankt!
 
nog niet zo lang 5 weken nu.
ik had niet echt een voedingschema zoals ik ze hier op t forum zie
ben er nu druk mee bezig me hier in te lezen en een schema op te stellen want wil er echt serieus mee aan de gang
t is alleen soms heel overweldigend al die info hier, maar das een goed iets denk ik ;)
heb de bovenstaande links doorgelezen en ga me er echt in verdiepen de komende dagen dus daarvoor alvast echt super bedankt!
In dat geval wil je te snel ;) consistent blijven trainen en op je voeding letten en die vooruitgang komt er wel
 
Back
Naar boven