MuscleMeat

Leerlingen zien juf seksen met medeleerling

Bezoekers in dit topic

shit... ik wil ook een keertje met een juf doen
dit doet me denken aan vorige jaar :
we hadden een kk lekkere juf ze gaf wiskunde en was 24 jaar ik was toen bijna 18jaar,
en vroeg haar nummer maar ze wou niet geven.
volgens mij wou ze aleen stoer doen voor mijn vrienden.
oh ja, ik had wel altijd 9/10 voor wiskunde:rolleyes:
 
Ik zou een trauma hebben overgehouden als een van m'n leraressen, m'n gedoet zou hebben, wat een monsters waren dat.
 
art_large_578830.jpg


Een Amerikaanse juf van een school in Michigan moet voor de rechter verschijnen omdat ze coïtus had met een van haar leerlingen voor de ogen van andere studenten.

Kelly Ann Abdo zou met een van haar leerlingen coïtus gehad hebben in een wagen. Het voertuig stond naast het gebouw waar een schoolfeestje plaats had. Studenten zagen het koppel vrijen. Er loopt nog een zaak tegen de beklaagde. Abdo zou ook van bil gegaan zijn met een andere student. De vrouw was lerares wiskunde en werd door haar school geschorst. (vsv)

HLN

lekker wijf :heart:

Filmpje??
 
Ze zal niet zozeer veroordeeld worden voor het nken zelf, maar eerder voor het feit dat de anderen dat zagen.
 
Ik vind dat als oudere dames zich seksueelwillen betuchten met jongere jongens dat dat legaal moet zijn, zeker omdat zo'n jongen waarschijnlijk nog grager wil als de juf, andersom is dit natuurlijk niet zo en mannen hebben overmacht, dus dan is het weer niet normaal vind ik, maar als er op mijn 12de een lekkere juf naar mij toe kwam van kom mij maar ff volspuiten dan zou ik gelijk tussen d'r tieten vliegen met me gezicht.
Wist je toen al wel wat coïtus was dan ?
 
Laatst bewerkt:
what's the crime?

niiice xD
 
had vroeger een lerares duits, zag er redelijk uit met behoorlijke prammen. als je het dan niet snapte kwam ze met die grote joekels, open bloesje, over je heen hangen....die dingen lagen dan helemaal in je nek! je kan jezelf voorstellen dat niemand het begreep, en om uitleg vroeg:D.
 
je bent echt een varken daan,.....what else is new?
 
Ik ben benieuwd naar haar straf.
En als ze een man heeft ofzo, wat zal hij zich dan k*t voelen
Een jochie van 13 maakt haar meer geil dan haar eigen man dan haha.
 
ik denk ook neit dat die gast da erg vond:D
 
had vroeger een lerares duits, zag er redelijk uit met behoorlijke prammen. als je het dan niet snapte kwam ze met die grote joekels, open bloesje, over je heen hangen....die dingen lagen dan helemaal in je nek! je kan jezelf voorstellen dat niemand het begreep, en om uitleg vroeg:D.

hebben wij de zelfde lerares gehad? :D
 
hebben wij de zelfde lerares gehad? :D

ze zag er op zich lekker uit, maarja kreeg op die leeftijd van alles een harde:eek:.....zwaar aan het puberen natuurlijk.

maar wel lekker als ze die warme ballonnen in je nek lag:D
 
Ik voel hier pure jaloezie naar boven komen :mad: Tot ik de foto bekijk ;)
 
Momenteel bekijken: 6 (5 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
Maiskorrel, JvR90, Marc W, watchout, wwe


Wat denk jij ervan Marc ? :roflol:
 
Back
Naar boven