XXL Nutrition

Sticky LEES DIT VOOR JE EEN TOPIC AANMAAKT: Ben ik klaar voor mijn (eerste) kuur?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.367
Waardering
47.320
Lengte
1m86
Er komen de laatste tijd enorm veel kuurvoorstellen voorbij van mensen die geen idee hebben waaraan ze gaan beginnen. Daarom een checklist welke je na moet lopen. Als je deze checklist niet naloopt en je je eerst verdiept in deze onderwerpen en dit blijkt in je topic word je topic gesloten. Kun je alle vragen beantwoorden met een ja?

- Ben je bekend met de bijwerkingen op korte en lange termijn?
- Ben je bekend hoe je gezondheid van het hart, nieren, lever, vruchtbaarheid, bloeddruk etc. beïnvloed worden door gebruik?
- Ben je je ervan bewust dat er ook mentale bijwerkingen zijn en kun je hiermee omgaan?
- Ben je volwassen genoeg om PED's te gebruiken en ga je er verantwoord mee om? Het is niet de bedoeling om PED's te gaan misbruiken.
- Ben je van plan een PCT te doen of overweeg je TRT voor de rest van je leven?
- Heb je voldoende geld en ben je bereid gezondheidssupplementen te kopen die nodig zijn je vitale organen te ondersteunen?
- Ben je bereid meerdere keren per jaar bloedonderzoek te doen?
- Heb je voldoende kennis van voeding en training?
- Ben je minimaal 21 jaar of ouder?
- Ben je minimaal 3 jaar aaneengesloten consequent en gedisciplineerd bezig met training en voeding op überhaupt het gebruik van PED's te overwegen?
- Weet je hoe je een goede kuur kunt samenstellen? Zo niet, huur dan een coach in die dit begrijpt. Een oral only kuur is geen goede kuur. Kuur dan beter niet.
- Komen je doelen overeen met het gebruik?
- Heb je een betrouwbare leverancier?
- Is je vetpercentage 12% of lager? Hoe hoger je vetpercentage, hoe meer kans op bijwerkingen.
 
-Doe een bloedwaarde test VOORAF of je lichaam er wel klaar voor is.
 
Mss handig om pas vanaf een bepaald vet% te beginnen over kuren? Zie wel Vaak topics 18%/20%/25% die willen starten met kuren de laatste tijd. Dit voorkomt een heleboel doodlopende topics lijkt me?
 
Misschien een Topic warning van maken bij het aanmaken van een topic hier

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven