Fitness Seller

Lees je de flex in het openbaar?

Bezoekers in dit topic

wat boeit het jouw alsof er zoveel mensen zijn die dat daadwerkelijk zien.
 
Geen probleem mee, kan me niet boeien wat die andere mensen ervan vinden :D
 
ja vandaag nog eentje gekocht en in de trein gelezen als ik terugkwam van mijn herexamen in brussel...:)
 
S&F, M&F, Flex...alles om me bezig te houden...en wat een ander drvan vindt ken me nie veel verotten|:D
 
Flex no problem :)

Koop maar eens The Satanic Bible van Anton LaVey in de standaard boekhandel voor 10 euro en lees die op de trein :) => grappig

Dubbel zo grappig als je een mp3 speler bijhebt en dan zo'n muziek waar kei hard in gekrijst word... OTEP bijvoorbeeld :)
 
Ik lees het en het kan me geen reet schelen wat de andere er van denken.

Je krijgt wel reacties maar lekker boeien.
 
Ik lees liever de Chick of de Rosie in de trein
 
ik zat een tijdje geleden de powerlifting usa op de trein te lezen. Dan zie je ze ook wel eens raar kijken.

Maar die fysieken zijn misschien al meer sociaal aanvaard.
 
werk bij de bruna, en dit:

Weet je wanneer mensen me altijd raar aankijken? Als ik de playboy opensla in de bruna en begin me een potje af te trekken.

heb ik serieus een keer meegemaakt, zag een gozer bezig tussen een aantal rekken en heb mijn collega eropaf gestuurd, meiske van 16, had geen idee wat er aan de hand was, begon heel te gillen, dus de hele winkel kijken en toen heel hard te lachen...

Ik merk dat ik ook ongemakkelijk gevoel heb als ik de flex in de bruna pak en die lees :D

valt mij op dat het meestal de enorme ecto's zijn die het blad ook echt kopen...
 
Weet je wanneer mensen me altijd raar aankijken? Als ik de playboy opensla in de bruna en begin me een potje af te trekken.

Alleen de mensen die nieuw in de winkel zijn. De vaste klanten en het personeel kennen je ondertussen al :bukkake:
 
Zeg wat léés jij in de Flex? De alinea's met advertenties waarin het ene kloteproduct na de andere hype duur wordt aangeprezen? Want meer staat er niet in de Flex om te lezen. Plaatjes kijken, dat kan dan weer wel.
 
de playboy for gays dus? :p
 
de playboy for gays dus? :p

Ik denk dat aardig wat hardcore gays dit hardcore advertentieblaadje lezen ja.
Mes snijdt aan 2 kanten he:

De adverteerder betaalt DIK voor de ruimte
De lezer betaalt DIK voor het blaadje

Daartussen in zit de uitgever die er wat foto's achter plakt en klaar zijn we.

Je moet echt naief zijn om dit te kopen, of gay natuurlijk.:D
 
Er zijn betere bladen te koop als je gay bent, niet dat ik daar verstand van heb natuurlijk :roflol:
 
yeah kun je evengoed men's health lezen voor de dikke tetten :rolleyes:
 
werk bij de bruna, en dit:



heb ik serieus een keer meegemaakt, zag een gozer bezig tussen een aantal rekken en heb mijn collega eropaf gestuurd, meiske van 16, had geen idee wat er aan de hand was, begon heel te gillen, dus de hele winkel kijken en toen heel hard te lachen... ...

haha :D
 
Back
Naar boven