AndroidHealthClinic

Lee's voorarmen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:rolleyes: Onderarmen

Zo snugger is die Priest niet hahah same measurements als wat hij heeft, en dat noemt hij pethatic :D

Je hebt hem niet goed gehoord denk ik... :rolleyes:
Hij bedoeld dat die langere kerels op het podium net zulke grote armen hebben als hij terwijl hij veel kleiner is! ;)
 
Je hebt hem niet goed gehoord denk ik... :rolleyes:
Hij bedoeld dat die langere kerels op het podium net zulke grote armen hebben als hij terwijl hij veel kleiner is! ;)

conclusie hij moet natuurlijk dan mr o per direct zijn :rolleyes: maar hijs wel groot geen twijfel :D
 
Lee ruled, hij heeft echt personality net als arnold. Daarnaast heeft hij humor en zelfspot is hij ook niet vies van. Jammer van zijn tattoos alleen, die zijn echt te lelijk
 
Lee ruled, hij heeft echt personality net als arnold. Daarnaast heeft hij humor en zelfspot is hij ook niet vies van. Jammer van zijn tattoos alleen, die zijn echt te lelijk


die tattoos horen nou net bij zn persoonlijkheid, wie ben jij om dat te beoordelen.. die wellus niettus meningen over tattoos zijn echt geen nuttig discussieonderwerp.. its him who cares
 
Ik mag 'm wel:) beetje arrogant en soms gaan z'n grappen net iets te ver:D
 
Je hebt hem niet goed gehoord denk ik... :rolleyes:
Hij bedoeld dat die langere kerels op het podium net zulke grote armen hebben als hij terwijl hij veel kleiner is! ;)

Jah dus? Zegt meer over hen dan over kleine priest...
Als zij even grote armen hebben, hebben ze toch nog meer massa :P Daarom vond ik het een beetje ene krom argument om iemand daarom uit te bokken... geef je ze stiekem toch nog een compliment.
 
Jah dus? Zegt meer over hen dan over kleine priest...
Als zij even grote armen hebben, hebben ze toch nog meer massa :P Daarom vond ik het een beetje ene krom argument om iemand daarom uit te bokken... geef je ze stiekem toch nog een compliment.
in verhouding heeft Priest dan toch grotere armen...
 
Ik meen eens gelezen te hebben dat de armen van Priest toch een stuk kleiner waren dan die van de meeste pro's. Neemt niet weg dat ze er gruwelijk uitzien natuurlijk :D. Dat hij zo klein is zal ook zeker een rol spelen hierin.
 
Damn! zulke onderarmen wil ik ook!:cool:
 
Back
Naar boven