XXL Nutrition

Leg Press Rules!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn benen lopen al ruim voor op de bovenkant, 66cm en 43 kuit vs 36 cm arm. Vind squatten veel te fijn om te laten en bovendien kan ik moeilijk nee zeggen tegen verse massa!:D
 
ik doe beide (leg press en squat) maar de squat:
- bezorgt mij meer spierpijn
- traint meer dan alleen je quads
- is gewoon de beste massa oefening voor LB

@ 3XL: ik steek mn vinger er ook voor op:D

dus legpress traint alleen quads ???
 
Mijn benen lopen al ruim voor op de bovenkant, 66cm en 43 kuit vs 36 cm arm. Vind squatten veel te fijn om te laten en bovendien kan ik moeilijk nee zeggen tegen verse massa!:D

Hoezo lopen je benen dan voor???
 
blijkbaar wel :)

vraagt om piccas ;)

Foto's van een endo in de bulk? :roflol:
Dat is vragen om problemen :D

Ben zeker van plan om met de tijd foto's te gaan posten.
 
ohwjah: ban!:clap: :D
 
pfff kom op. bannen! haha in ieder geval slotje. verschrikkelijk, leg press ownt squat... you make me sick...
 
Ik ben niet de gene die op zit te scheppen over m'n enormous wheels, "trasher".

??? nounou, doe is ff relax kerel :D

vergeet niet dat de meeste forumgebruikers bb-ers zijn die zich idd druk maken om verhouding. ieder zn doelen eh;)
 
Waarom zou je je druk maken om verhoudingen als je 80kg oid bent? Maakt iedereen hier zich wel echt druk om verhoudingen of is het eerder een mooi excuus om op heel wat dagen maar wat minder hard te trainen? Het gros van dit forum ziet Arnold als grote held, terwijl die gast compleet ook compleet uit verhouding was.
 
Waarom zou je je druk maken om verhoudingen als je 80kg oid bent?

Maakt iedereen hier zich wel echt druk om verhoudingen of is het eerder een mooi excuus om op heel wat dagen maar wat minder hard te trainen?

1na laatste x op de weegschaal was 87.1kg en ik zie geen enkele aanleiding om me benen minder hard te trainen om de eerdergenoemde redenen. Wel om me UB harder te trainen;) Feit blijft dat ik de verhoudingen niet ok vind. De oplossing zoek ik in harder trainen, niet minder hard trainen... :D

Wat anderen doen moeten zij weten.
 
Waarom zou je je druk maken om verhoudingen als je 80kg oid bent? Maakt iedereen hier zich wel echt druk om verhoudingen of is het eerder een mooi excuus om op heel wat dagen maar wat minder hard te trainen? Het gros van dit forum ziet Arnold als grote held, terwijl die gast compleet ook compleet uit verhouding was.

Omdat niet iedereen voor extreem veel massa gaat maar sommige esthetisch er goed uit willen zien = goede verhoudingen. Oftewel beachboy/pre-men's health fysiek. Als je gaat voor 120kg+ hoef je je nu inderdaad geen zorgen te maken maar anders kan je beter alles gewoon in verhoudingen houden zodat je zelf tenminste tevreden bent met je huidige progressie naar je streeffysiek en dergelijke.

Ontopic: Lol.
 
Omdat niet iedereen voor extreem veel massa gaat maar sommige esthetisch er goed uit willen zien = goede verhoudingen. Oftewel beachboy/pre-men's health fysiek. Als je gaat voor 120kg+ hoef je je nu inderdaad geen zorgen te maken maar anders kan je beter alles gewoon in verhoudingen houden zodat je zelf tenminste tevreden bent met je huidige progressie naar je streeffysiek en dergelijke.

Ontopic: Lol.

Maar de beachboy/mens health fysiek hebben helemaal geen perfecte verhoudingen maar zijn gewoon kleiner dan bodybuilders. Ik snap ook niet waarom iedereen kleine bb'ers gelijk als symmetrisch en goed in verhouding ziet, terwijl Jay en Ronnie kwa verhoudingen en symmetrie wss veel beter scoren.
 
Back
Naar boven