MuscleMeat

Leg Press Rules!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mwa ik zou eerder de rest harder trainen dan benen minder hard. Maar wordt je daar echt op afgerekend? Is een aardige ub + aardige benen beter dan een aardige ub + monster benen?
Tuurlijk moet de rest ook harder getraint worden en bijgetrokken worden.
Maar goed dat gaat ook niet sneller dan snel. En mijn benen groeien te snel uit verhouding. En idd een aardig UB en LB die in verhouding zijn scoren beter dan iemand uit verhouding. Kijk bij de YBF geldt toch een indeling op fysiek in plaats van lengte of gewicht. Dus het maakt niks uit of je dan wat kleiner zou zijn want je word toch ingedeeld bij mensen met een gelijkwaardige fysiek.:)
 
Mwa ik zou eerder de rest harder trainen dan benen minder hard. Maar wordt je daar echt op afgerekend? Is een aardige ub + aardige benen beter dan een aardige ub + monster benen?

Goeie post alex, helemaal gelijk. aardige ub+ monster benen is altijd nog beter dan aardige ub+aardige benen! :thumbs:
 
zit er nou nog steeds geen slotje op dit waardeloze topic????
 
Goeie post alex, helemaal gelijk. aardige ub+ monster benen is altijd nog beter dan aardige ub+aardige benen! :thumbs:

In mijn ogen ook...maar wat mugje zegt (wedstrijd normen) zal vast waar zijn.
 
Okee nog een voordeel van leg press: je kunt het met 1 been doen. Zo kun je in de gaten houden of 1 been sterker is dan het andere, en je training aanpassen totdat de kracht in beide benen weer gelijk is.
 
Okee nog een voordeel van leg press: je kunt het met 1 been doen. Zo kun je in de gaten houden of 1 been sterker is dan het andere, en je training aanpassen totdat de kracht in beide benen weer gelijk is.

stop jij nou nooit met zeiken:D?
EDIT...ff '**********' veranderd in zeiken:hahaha:
 
Okee nog een voordeel van leg press: je kunt het met 1 been doen. Zo kun je in de gaten houden of 1 been sterker is dan het andere, en je training aanpassen totdat de kracht in beide benen weer gelijk is.
Dat kan je met squat ook.
 
Okee nog een voordeel van leg press: je kunt het met 1 been doen. Zo kun je in de gaten houden of 1 been sterker is dan het andere, en je training aanpassen totdat de kracht in beide benen weer gelijk is.

+ -1 Met het gevaar dat je bekken scheefknalt:rolleyes:
 
Maar een scheef geknalt bekken heeft ook voordelen.
Je kan uit een onverwachte hoek aanvallen, en jezelf op het verkeerde been zetten enzo.
Je weet het niet...
 
Maar een scheef geknalt bekken heeft ook voordelen.
Je kan uit een onverwachte hoek aanvallen, en jezelf op het verkeerde been zetten enzo.
Je weet het niet...

ieder zn doelen eh :roflol:














:slotje:
 
"legpress is for the geeks who can't squat"
 
Ik doe eerst 5x8 Squats en dan 4x10 Legpress en dan 3x10 Legextentions ... iedereen blij! :-P
 
ik gebruik legpress eigenlijk alleen voor me kuiten.
 
Ik doe eerst 5x8 Squats en dan 4x10 Legpress en dan 3x10 Legextentions ... iedereen blij! :-P

Is dat alles voor benen? En voor borst doe je er zeker ook 3 of misschien wel 4?
 
Is dat alles voor benen? En voor borst doe je er zeker ook 3 of misschien wel 4?

Ja, is alleen voor quads. Benendag doe ik:

Squats
Legpress
Legextention
Legcurl
Romanian deadlift
Calfraises

Borst doe ik:

Barbell Benchpress
Inclined Dumbbellpress
Dumbbell Fly's
Push-ups op een balance disc
 
Back
Naar boven