Fitness Seller

Leg raises & Sit ups? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Records070

Cool Novice
Lid geworden
3 jul 2011
Berichten
192
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
66kg
Hey mensen.. ik heb een vraag. Ik ben vandaag begonnen om een routine bij te houden van buikspier oefeningen.. en hiervoor heb ik nooit zulke oefeningen gedaan.. maar nu wil ik beginnen met me training en ik merk dat aantal oefening niet echt goed lukken..?

Sit ups, merk ik dat ik niet echt ver omhoog kom? en ik last van me nek krijg (Doe ik iets fout?)

en bij leg raises, merk ik dat als ik bijvoorbeeld 20 slome leg raises doe ik niet tot weinig aan me buikspieren voel. maar me bovenbenen wel voel branden? (Doe ik iets fout?)
 
Je moet squatten en deadliften voor buikspieren.
 
Thuis heb ik geen toegang tot al dat apparatuur, vandaar dat ik alleen met me buik/armen bezig ben. En ik kan ook voorlopig nog niet gaan

Maar wat veroorzaken de pijn enzo?
 
haat als mensen aleen hun buikspieren trainen, gast maak je geen zorgen en ga eens heel je lichaam trainen
 
alleen buik en armen trainen heb je niks aan
 
ga eens lekker een fitness forum lastig vallen...
 
Lawl, dit is voor alleen maar voor een periode van 2-3 weken voordat ik naar een sportschool ga.. Het is alleen ff om in dat ritme te komen, wat ik thuis alvast kan doen begin ik al mee, wat ik niet begin ik over een paar weken.. Trek niet zo snel conclusies aub
 
Lawl, dit is voor alleen maar voor een periode van 2-3 weken voordat ik naar een sportschool ga.. Het is alleen ff om in dat ritme te komen, wat ik thuis alvast kan doen begin ik al mee, wat ik niet begin ik over een paar weken.. Trek niet zo snel conclusies aub

wel

Ga nu naar de sportschool en niet over 2 of 3 weken.
 
wat een kneus
 
Ruud hou je mond nou maar anorexia patient, ik sta nog altijd beter in me schoenen zonder enige training dan jij ;)

&Dennisik, ik KAN niet naar de sportschool voor nog 2-3 weken klaar. Zodra ik het probleem gefixt heb, zal ik te vinden zijn in denhaag moerwijk, erasmusplein.

Nog andere non-flame reacties? thx
 
Ruud hou je mond nou maar anorexia patient, ik sta nog altijd beter in me schoenen zonder enige training dan jij ;)

&Dennisik, ik KAN niet naar de sportschool voor nog 2-3 weken klaar. Zodra ik het probleem gefixt heb, zal ik te vinden zijn in denhaag moerwijk, erasmusplein.

Nog andere non-flame reacties? thx

Hoe durf jij ruud zo aan te spreken?

Ben jij wel 100% rare ecto dat je bent.
 
wat jij wil tarzan
 
Ruud hou je mond nou maar anorexia patient, ik sta nog altijd beter in me schoenen zonder enige training dan jij ;)

&Dennisik, ik KAN niet naar de sportschool voor nog 2-3 weken klaar. Zodra ik het probleem gefixt heb, zal ik te vinden zijn in denhaag moerwijk, erasmusplein.

Nog andere non-flame reacties? thx

haha laat zelf maar eens jou foto zien internetheld
 
Je gaat NU naar de spotschool je gaat NIET eerst drie weken je buik "trainen" je gaat Deadliften en Sqautten en tot die tijd [Link niet meer beschikbaar]
 
cool topic broh
 
Sit ups is slecht voor je rug. Crunches is the way to go :thumbs:
 
Back
Naar boven