XXL Nutrition

"legale prohormonen"

Bezoekers in dit topic

jan deckers

Novice
Lid geworden
27 nov 2011
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
85kg
Ik had een vraag waarop ik bij het zoeken op internet geen antwoord krijg, ik Fitness nu bijna twee jaar en doe dit natuurlijk; ik gebruik enkel proteïneshakes en crack. Ik vind anabolen iets "te" maar producten zoals de oude junglewarfare en superdrol waar een prohormoon in verwerkt was spreken mij wel aan. Jammer genoeg (dat vind ik althans) zijn deze producten van de markt gehaald. Mijn vraag is nu, zijn er nog dergelijke producten zoals de oude junglewarfare op de markt die verkocht worden als supplement maar waarvan de meeste mensen wel weten dat er prohormonen inzitten? Zoja hoe noemen ze, en waar kan ik ze bestellen...:)
 
Ik had een vraag waarop ik bij het zoeken op internet geen antwoord krijg, ik Fitness nu bijna twee jaar en doe dit natuurlijk; ik gebruik enkel proteïneshakes en crack. Ik vind anabolen iets "te" maar producten zoals de oude junglewarfare en superdrol waar een prohormoon in verwerkt was spreken mij wel aan. Jammer genoeg (dat vind ik althans) zijn deze producten van de markt gehaald. Mijn vraag is nu, zijn er nog dergelijke producten zoals de oude junglewarfare op de markt die verkocht worden als supplement maar waarvan de meeste mensen wel weten dat er prohormonen inzitten? Zoja hoe noemen ze, en waar kan ik ze bestellen...:)

in de uk zijn PH nog legaal verkrijgbaar, je kan het daar bestellen en dan wordt het door open grenzen zonder problemen in NL bezorgd. ken aardig wat mensen die zo bestellen en nooit problemen hebben.
 
bedankt voor de hulp, ik ga het uitzoeken en zal wel zien of ik er verder mee kom !
grtz
 
Predatornutrition heeft inderdaad het grootste aanbod aan PH's dat ik tot nog toe heb kunnen vinden in de UK. Bestellen in Engeland heeft de voorkeur boven de US of Australie waar PH's ook nog legaal zijn vanwege de lage risico's in verhouding tot de twee laatstgenoemden. Het grootste deel van die PH's zijn eigenlijk gewoon AAS ( ze hoeven niet te converteren ) die door gebruik te maken van een maas in de wet in de UK/US/AUS legaal zijn. Keep in mind dat ze in Nederland ondanks dit feit verboden zijn. Aanraders voor een eerste cycle: Havoc/Epistane ( same shit different name ) en H-drol. De Andro's zou ik persoonlijk links laten liggen, zijn in my opinion producten die met veel poeha worden gebracht maar weinig doen.

http://www.predatornutrition.com/cat-prohormones.cfm

CheapUKSupplements is ook een goede,maar heeft minder aanbod: http://www.cheapuksupplements.com/catalogue/shop-by-category-prohormones

Voor meer info op dit forum: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/grote-prohormonen-topic-242868/index104.html

en [Link niet meer beschikbaar]
 
Anabolen zijn té, maar PH niet ? Retarded ?
 
Nah, ben ik niet met je eens. Oorspronkelijk waren prohormonen zoals ze heten ook werkelijk prohormonen ( neem de DHEA-hype in de jaren '90 ). Wat veel mensen zich niet realiseren is dat wat vandaag de dag als prohormoon verkocht wordt feitelijk geen prohormoon is maar een AAS in een slimme chemische vorm die de wet omzeilt. Als je je hier van bewust bent en dan nog die stelling vasthoudt dat je AAS nog een beetje te vindt en PH niet...mja dan ben ik het met je eens Tup :)
 
Nah, ben ik niet met je eens. Oorspronkelijk waren prohormonen zoals ze heten ook werkelijk prohormonen ( neem de DHEA-hype in de jaren '90 ). Wat veel mensen zich niet realiseren is dat wat vandaag de dag als prohormoon verkocht wordt feitelijk geen prohormoon is maar een AAS in een slimme chemische vorm die de wet omzeilt. Als je je hier van bewust bent en dan nog die stelling vasthoudt dat je AAS nog een beetje te vindt en PH niet...mja dan ben ik het met je eens Tup :)

Da's exact wat ik bedoel, prohormonen zijn gewoon anabolen in een mooi potje.
 
Ik had een vraag waarop ik bij het zoeken op internet geen antwoord krijg, ik Fitness nu bijna twee jaar en doe dit natuurlijk; ik gebruik enkel proteïneshakes en crack. Ik vind anabolen iets "te" maar producten zoals de oude junglewarfare en superdrol waar een prohormoon in verwerkt was spreken mij wel aan. Jammer genoeg (dat vind ik althans) zijn deze producten van de markt gehaald. Mijn vraag is nu, zijn er nog dergelijke producten zoals de oude junglewarfare op de markt die verkocht worden als supplement maar waarvan de meeste mensen wel weten dat er prohormonen inzitten? Zoja hoe noemen ze, en waar kan ik ze bestellen...:)

superdrol waar een prohormoon in verwerkt was

Superdrol was een heeeeel agressieve AAS!
 
Maar er zijn dus geen producten die nog vrij verkrijgbaar zijn in België of Nederland waar iedereen van weet dat er een PH in zit maar die ze nog niet hebben kunnen verbieden? Zoals destijds bij JW ...
 
Lol, ga toch wat eten man of direct aan de AAS. Of ben jij één van die kids die 10kg bijkomt door PHs en claimt naturel te zijn ? :D
 
Lol, ga toch wat eten man of direct aan de AAS. Of ben jij één van die kids die 10kg bijkomt door PHs en claimt naturel te zijn ? :D
Het trok me gewoon aan, maar alleen al voor de moeite om er aan te geraken ga ik het gewoon natuurlijk houden. Ik ga Mammoth kopen, weet jij toevallig of daar buiten de eiwitten ook voldoende aminozuren inzitten of moet ik er nog extra BCAA's bij kopen? Ik heb op een website een combi met creatine kopen, zou dit een goed idee zijn?

grtz
 
Je bent 76kg, ga eerst behoorlijk eten voordat je al je geld uitgeeft aan supplementen.
 
Het trok me gewoon aan, maar alleen al voor de moeite om er aan te geraken ga ik het gewoon natuurlijk houden. Ik ga Mammoth kopen, weet jij toevallig of daar buiten de eiwitten ook voldoende aminozuren inzitten of moet ik er nog extra BCAA's bij kopen? Ik heb op een website een combi met creatine kopen, zou dit een goed idee zijn?

grtz

:o
 
Anabolen zijn té, maar PH niet ? Retarded ?
LOL precies mijn gedachte.
Prohormonen zitten veel meer gezondheids risico's aan dan AAS gebruik (als je weet wat je doet tenminste)
Daarnaast is het kleine beetje effect wat geeft ook zo weer verdwenen als je ermee stopt, je neem maar van mij aan dat je niet je hele leven van de prohormonen wilt snoepen.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 22:51 ----------

Het trok me gewoon aan, maar alleen al voor de moeite om er aan te geraken ga ik het gewoon natuurlijk houden. Ik ga Mammoth kopen, weet jij toevallig of daar buiten de eiwitten ook voldoende aminozuren inzitten of moet ik er nog extra BCAA's bij kopen? Ik heb op een website een combi met creatine kopen, zou dit een goed idee zijn?

grtz
En jij wilt aan de prohormonen?
mijn god... Dat zulke mensen bestaan...
 
Laatst bewerkt:
Maar er zijn dus geen producten die nog vrij verkrijgbaar zijn in België of Nederland waar iedereen van weet dat er een PH in zit maar die ze nog niet hebben kunnen verbieden? Zoals destijds bij JW ...
Nee, niet bij mijn weten.
 
ik weet ookwel dat eiwitten door aminozuren worden opgebouwd maar Arginine leucine en valine kan je toch appart kopen

Nee, je hebt geen extra aminos nodig. Eiwitten = aminos.
 
Geachte Jan Deckers,

Gelieve eerst fatsoenlijk te trainen en eten.
Daarna kan je beslissen om al dan niet prohormonen te gaan slikken.

Groetjes,

Je Lever
 
Back
Naar boven