XXL Nutrition

Legale toppdructen

Bezoekers in dit topic

Renzz

Novice
Lid geworden
21 mei 2012
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
81kg
Beste

Ik vraag me al enige tijd af of er producten zijn waarvan je effectief meer groeit?
Niet illegaal, maar wel op de grens van het legale.
Ik train nu al enkele jaren en begrijp wel waarom mensen meer naar het illegale overgaan, maar toch wil ik dit niet zelf.

Iedereen zal nu zeggen: veel trainen, veel eiwitten met andere supplementen & veel slapen, maar dit doe ik al enkele jaren en wil toch nog iets extra's.

Zijn er nog van die producten zoals onder andere Proloban 50 en heeft iemand ze hier effectief gebruikt voor commentaren te geven? En wat doen deze producten dan?

Of producten die iemand hier erg aanraadt?
 
Alles wat werkt is verboden.
 
Efedrine is illegaal hier, maar je kunt het vrij makkelijk over laten komen uit landen waar het wel legaal is. Zelfde geldt natuurlijk voor meer dingen, maar dat zijn niet de dingen waar je naar op zoek bent denk ik. Efedrine is IMO echter veilig. Er zijn vele studies die dat aantonen.
 
Laatst bewerkt:
Epistane uit de UK, het is niet legaal hier maar daar wel volgens mij :p
 
Pro hormonen.. net geen echte steroïden maar eigenlijk ook weer wel ;) Niet legaal in NL, maar veel EU landen is het wel verkrijgbaar.

Anders even kijken naar Beta Ecdysterone. Dit is een plant steroïde en heb hier zelf wel profijt van gehad. Dit is wel hier te koop
 
Pro hormonen.. net geen echte steroïden maar eigenlijk ook weer wel ;) Niet legaal in NL, maar veel EU landen is het wel verkrijgbaar.

Anders even kijken naar Beta Ecdysterone. Dit is een plant steroïde en heb hier zelf wel profijt van gehad. Dit is wel hier te koop
Weet jij eigenlijk hoe zwaar je hier in NL bestraft kan worden voor het laten importeren van ph/ds? En hoe groot de kans is dat je pakketje gepakt wordt. Volgens mij is met Paypal betalen ook nog de beste oplossing..
 
DMAA. Onlangs 25 gram besteld uit de VS en is netjes enkele dagen later aangekomen. Dat spul zat in de oude Pre Workouts weet je wel, zoals Jack3d, Noxipro en Crack. Als je het met verstand doseert en niet te vaak achter elkaar gebruikt komt het wel goed.
 
DMAA. Onlangs 25 gram besteld uit de VS en is netjes enkele dagen later aangekomen. Dat spul zat in de oude Pre Workouts weet je wel, zoals Jack3d, Noxipro en Crack. Als je het met verstand doseert en niet te vaak achter elkaar gebruikt komt het wel goed.
Denk je dat je daar meer van groeit?
 
Dmaa zal je niet van groeien.
Kipfilet daarentegen...en nog legaal ook!
 
Denk je dat je daar meer van groeit?
Als je er harder door traint :P

Las wat posts terug Efedrine en daar groei je ook niet van, dus om een beetje in hetzelfde rijtje te blijven...
Maar je hebt gelijk, het is in eerste instantie niet bedoeld om te groeien.
 
Als je er harder door traint :P

Las wat posts terug Efedrine en daar groei je ook niet van, dus om een beetje in hetzelfde rijtje te blijven...
Maar je hebt gelijk, het is in eerste instantie niet bedoeld om te groeien.
Het heeft een amfetamine achtige werking, dus misschien dat het voor gewichtsverlies wel ideaal is :p
 
Heeft iemand van jullie echt daadwerkelijk probolan 50 eens getest?
Ben benieuwd naar deze reacties eigenlijk.
Ik wil alle legale dingen eens uitproberen daarmee..
 
Weet jij eigenlijk hoe zwaar je hier in NL bestraft kan worden voor het laten importeren van ph/ds? En hoe groot de kans is dat je pakketje gepakt wordt. Volgens mij is met Paypal betalen ook nog de beste oplossing..

Het is belangrijk dat je het uit de UK of Duitsland besteld. Dan heb je eigenlijk geen kans op onderschepping van je pakketje. En mocht het in het ergste geval toch gebeuren, dan ben je het gewoon kwijt en zal er weinig aan de hand zijn verder. Tenzij je groter inkoopt wat niet als eigen gebruik gezien kan worden.

PayPal is wel het veiligst maar er zijn genoeg betrouwbare sites waar je ook gerust met een bankoverschrijving kan betalen.
 
Back
Naar boven