XXL Nutrition

lege vial, verpakking

Bezoekers in dit topic

als je wil bewijzen dat je er makkelijk aan kan komen zoek er dan achter ipv hier achter lege vails te vragen,veel sucses in je zoektocht naar iemand die anabolen verkoopt,je zal zien dat als je geen goede connecties hebt je er niet zo makkelijk aan kan komen :)
 
Probeer gewoon zelf aan te komen, maar dan niet aan lege maar aan volle en na je spreekbeurt ga je zelf lekker kuren :P:P:P

Ik ben het er volledig mee eens dat anabolen uit de media moeten blijven maar korte tijd geleden stond er een groot stuk in de krant dat er heel gemakkelijk aan Anabolen te komen is ???

Zo makkelijk als dat de media denkt dat het is dat is natuurlijk niet zo, tuurlijk kun je vanalles op internet bestellen maar is het dan echt? en komt het wel aan? zitten heel veel risico's aan en zonder de juiste connectie's ga je er echt niet aan kunnen komen zomaar dus verander je spreekbeurt maar beetje :P, ik weet nog goed hoe lang ik bezig geweest ben om er aan te kunnen komen:D

Succes met je spreekbeurt!

Greetz,
 
geef die jury gewoon een pak chocomel.
 
Of neem een reageerbuisje uit het natuurkunde lokaal en zeg dat het daar in zit ;)
 
En dat ten onrechte, want anabolenhandel is veelal een heel ander soort handel dan (hard)drugs.
Volgens mij heb je in beide werelden goede en slechte mensen.
Voor zover je dat zo mag noemen als de wet al wordt overtreden.
 
Ik ga geen slechte dingen vertellen, gewoon zeggen dat je als gewone persoon er aan kan komen.
De leerkrachten zijn ook maar gewone mensen, dit is een boeiend iets om hun te laten zien. Daarbij kan ik wat info geven over de desbetreffende stof.

Ik was te laat met het ID om zelf nog te zoeken.. Daarom roep ik jullie hulp in :)
Ik weet ook dat het underground moet blijven, ik zeg gewoon dat ik via een kennis een verpakking kon krijgen..

Het is mijn eindwerk, naslagwerk dus er hangt best veel vanaf ;p
 
Ik ga geen slechte dingen vertellen, gewoon zeggen dat je als gewone persoon er aan kan komen.
De leerkrachten zijn ook maar gewone mensen, dit is een boeiend iets om hun te laten zien. Daarbij kan ik wat info geven over de desbetreffende stof.

Ik was te laat met het ID om zelf nog te zoeken.. Daarom roep ik jullie hulp in :)
Ik weet ook dat het underground moet blijven, ik zeg gewoon dat ik via een kennis een verpakking kon krijgen..

Het is mijn eindwerk, naslagwerk dus er hangt best veel vanaf ;p

laten zien dat je aan lege flesjes kan komen ???
of dat je aan aas kan komen en ga je vertellen de manier waarop deze flesjes leeg zijn gekomen ? eigen gebruik ? komt leuk over
 
eindwerk is bewijzen dat je er makkelijk aan kan komen,geraak er dan maar eens zelf aan wij hebben ook achter goede betrouwbare contacten moeten komen en was niet op een week,dus je eindwerk trekt nergens op,WANT ZO MAKKELIJK IS HET NU EENMAAL NIET ;)
 
Nee zo zit het niet, ik vertel dat ik een kennis heb die het gebruikte. Dit om te laten zien dat er aan te komen valt. Met iets in mijn handen de uitleg doen is ook veel fijner, dit is iets passends.
Over personen, het forum,... zwijg ik.
 
eindwerk is bewijzen dat je er makkelijk aan kan komen,geraak er dan maar eens zelf aan wij hebben ook achter goede betrouwbare contacten moeten komen en was niet op een week,dus je eindwerk trekt nergens op,WANT ZO MAKKELIJK IS HET NU EENMAAL NIET ;)

Als ik nu nog naar de sportschool ging kon ik het aan kurende mensen vragen. Maar nu zit ik al een half jaar thuis met een schouderblessure :s
Ik wil het niet bewijzen, gewoon illustreren en iets in mijn handen hebben;)
 
Als ik nu nog naar de sportschool ging kon ik het aan kurende mensen vragen. Maar nu zit ik al een half jaar thuis met een schouderblessure :s
Ik wil het niet bewijzen, gewoon illustreren en iets in mijn handen hebben;)
als je naar school toe kan gaan kan je evengoed naar de gym gaan en aan je kurende vrienden vragen:rolleyes:
conclusie gebuist voor je eindwerk,volgend jaar beter
BIG T ZET ER EENS EEN SLOTJE OP!:D
 
Ik heb mij goed voorbereid, dus gaat wss goed lukken^^
Sportschool is geen optie, daar kom ik al een tijd niet meer.
 
Voorheen werden anabolen relatief "met rust gelaten", nu zie je toch steeds meer dat anabolen in een slecht daglicht komen en echt aangepakt wordt als georganiseerde misdaad met serieuze straffen. Gebruikers maar vooral verkopers worden als zware criminelen gezien. En dat ten onrechte, want anabolenhandel is veelal een heel ander soort handel dan (hard)drugs.
Tuurlijk zijn er ook mensen die er zwaar op verdienen, maar het merendeel van het circuit zijn toch liefhebbers van de sport en geen doorgewinterde criminelen.

Anabolen moeten zoveel mogelijk uit de media blijven, en anabolenhandel moet zoveel mogelijk apart blijven van andere georganiseerde misdaad.

Dat uit de media blijven begrijp ik maar ik doe niets verkeerd. Het zijn net de mensen die voor 'ongevallen' zorgen door er slecht mee om te springen die ervoor zorgen dat het in de media komt (gyno en klinieken, jonge kurende mensen,...)
 
en mensen die rondbazuinen dat er o zo makkelijk aan te komen is...
 
Helaas, ik ben zo slim en zij zijn zo dom...
Een "eindwerk" is wat we in Nederland een 'Afstudeerscriptie" noemen en is totaal iets anders als een "spreekbeurt".

Daarnaast zal de aanwezigheid van een aantal lege vials en verpakkingen illustratief zijn, en niets afdoen aan de inhoud van de scriptie.

Ik vrees dat de meeste respondenten van deze mail (een uitzondering daargelaten) deze ervaringen missen gezien de reacties (en Loo is een andere mening toegedaan). Sorry TS, maar je had het niet slechter kunnen treffen. De meeste reacties komen van de stereotype krachtsporter: all muscle, no brain.
 
mag dit eigenlijk wel gevraagd worden,is dat niet tegen de dbb regels???even vragen aan moderater hehe :)
 
dan hadden ze het al lang gesloten :). Post liever zinnige dingen...
Topic mag gesloten.
 
dan hadden ze het al lang gesloten :). Post liever zinnige dingen...
Topic mag gesloten.
topic gesloten en geen leeg vialtje gekregen op dbb:p
gebuist voor je eindwerk:D
en mijn topics zijn veel zinniger dan deze denk ik:rolleyes:
 
topic gesloten en geen leeg vialtje gekregen op dbb:p
gebuist voor je eindwerk:D
en mijn topics zijn veel zinniger dan deze denk ik:rolleyes:

voor mij is dit een zinnig topic, wat voor jou niet kan zijn. Maar posten om te posten hoeft niet..
Ik heb trouwens wat ik zocht.

slotje;)
 
Je houdt het toch niet tegen maar ik begrijp dat een aantal mensen niet echt enthousiast worden van dit soort spreekbeurten.

Een jochie komt voor de klas aan met een paar lege verpakkingen (met merken), en houdt vervolgens een betoog dat het "kinderspel" was om eraan te komen.
Mijn inziens is dat toch slapende honden wakker maken.
De kans dat er werk van gemaakt wordt is minimaal, maar hij is er wel.

Net als die Alberto Stegeman met z'n programma, dat er zo'n knuppeltje in beeld kwam die een kuurtje online verkocht.

Voorheen werden anabolen relatief "met rust gelaten", nu zie je toch steeds meer dat anabolen in een slecht daglicht komen en echt aangepakt wordt als georganiseerde misdaad met serieuze straffen. Gebruikers maar vooral verkopers worden als zware criminelen gezien. En dat ten onrechte, want anabolenhandel is veelal een heel ander soort handel dan (hard)drugs.
Tuurlijk zijn er ook mensen die er zwaar op verdienen, maar het merendeel van het circuit zijn toch liefhebbers van de sport en geen doorgewinterde criminelen.

Anabolen moeten zoveel mogelijk uit de media blijven, en anabolenhandel moet zoveel mogelijk apart blijven van andere georganiseerde misdaad.

ik snap je punt, maar dr worden wel meer spreekbeurten gehouden over verbodenmiddelen. Ik vind juist dat dat wel bespreekbaar moet worden. De bron moet alleen beschermd blijven. Dat je er slapende honden mee wakker maakt zal ook wel mee vallen, anders kunnen ze net zo goed iedereen die er groot uitziet aanhouden, testen, huis overhoop gooien etc. Justitie weet echt wel dat dit gebeurd, prioriteiten liggen alleen ergens anders.

Hoe meer je annabolen weg houdt, niet bespreekbaar maakt etc, hoe meer ongelukken er kunnen komen.
 
Back
Naar boven