AndroidHealthClinic

lege vial, verpakking

Bezoekers in dit topic

voor mij is dit een zinnig topic, wat voor jou niet kan zijn. Maar posten om te posten hoeft niet..
Ik heb trouwens wat ik zocht.

slotje;)
ik vind het maar dom dat je bodybuilding weer in een negatief daglicht gaat steken met je eindwerk.
zoals ik op je pics zie gebruik je vast niet,dus heb je er geen ervaring mee,dus je kan niet weten waarover je praat;)en btw ik post graag dat is leuk :D
 
topic gesloten en geen leeg vialtje gekregen op dbb:p
gebuist voor je eindwerk:D
en mijn topics zijn veel zinniger dan deze denk ik:rolleyes:

Kan je reactie nog kinderachtiger?
Voor zn afstuderen zal dit geen effect hebben, hij vroeg alleen om wat materiaal ter illustratie, afstuderen is wat anders dan de spreekbeurt houden waarmee jij van de basisschool weg mocht maar dat begrijp je maar niet.
Ook je uitspraak dat de TS BB in een kwaad daglicht wil stellen slaat nergens op zonder dat je meer van de scriptie hebt gezien.

Jouw topics en uitspraken zijn regelmatig klinkklare onzin, daar werd je laatst door een fors aantal leden nog even heel stevig mee geconfronteerd, dus doe nou niet of je een slimme jongen bent want die reputatie heb je hier absoluut nog niet opgebouwd.
 
:ja wat een gezeik... is gewoon nette vraag van iemand.. krijgt die dit gelul.. lijkt wel tmf chat:cool:..
 
ik vind het maar dom dat je bodybuilding weer in een negatief daglicht gaat steken met je eindwerk.
zoals ik op je pics zie gebruik je vast niet,dus heb je er geen ervaring mee,dus je kan niet weten waarover je praat;)en btw ik post graag dat is leuk :D

Ik ben niet van plan om BB in slecht daglicht te plaatsen. Ik heb het over anabole steroiden in het algemeen (sportief, geestelijk en medisch vlak).
Ik vind ook dat je wat serieuzer mag posten, als iedereen een post zonder waarde zou toevoegen in heel het forum of in een topic van jou zou je er ook niet gelukkig mee zijn:)
Fijn dat er mensen zijn die mij begrijpen en geloven dat ik het serieus voorheb.
Als je niet gebruikt wil trouwens ook niet zeggen dat je er niks over weet, met mijn 18 jaar zonder AAS verleden vind ik dat ik er toch wat vanaf weet. Ookal kan ik met weinig meepraten, dan ga ik niet nutteloos posten en dat zou jij precies ook beter doen!
 
Kan je reactie nog kinderachtiger?
Voor zn afstuderen zal dit geen effect hebben, hij vroeg alleen om wat materiaal ter illustratie, afstuderen is wat anders dan de spreekbeurt houden waarmee jij van de basisschool weg mocht maar dat begrijp je maar niet.
Ook je uitspraak dat de TS BB in een kwaad daglicht wil stellen slaat nergens op zonder dat je meer van de scriptie hebt gezien.

Jouw topics en uitspraken zijn regelmatig klinkklare onzin, daar werd je laatst door een fors aantal leden nog even heel stevig mee geconfronteerd, dus doe nou niet of je een slimme jongen bent want die reputatie heb je hier absoluut nog niet opgebouwd.
jij hebt die vails dus opgestuurd,en waar ik klankklare onzin in post,lachen blijft gezond,btw karma+ voor die post voor me dus...,ik hoef niet steeds ernstig te zijn.BEGREPEN!!!:p
 
Laatst bewerkt:
nou super hoor man dat je karma krijgt voor DIE post....hele kerel....gefeliciteerd
 
Back
Naar boven