MuscleMeat

Legendarische DBB leden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was ook wel leuk om alle topics in het moderatorforum door te struinen van de jaarlijkse moderator-BBQ in de immense DBB-villa. Hebben we sinds corona niet meer gedaan, wordt misschien weer eens tijd.
 
Was ook wel leuk om alle topics in het moderatorforum door te struinen van de jaarlijkse moderator-BBQ in de immense DBB-villa. Hebben we sinds corona niet meer gedaan, wordt misschien weer eens tijd.
Weet niet of het dit jaar door gaat.

Door de Corona vallen de bonussen tegen en ik weet niet of we alles voor "minder" geregeld krijgen.
 
Google zijn naam eens in google Henke Schutte, staan nu op die verse pedo hunter pagina's dat hij ook dol is op jonge meisjes😉.
Op het moment is zijn naam HOT🌶🌶🌶 op social media😉
Was al snel bekeken met die pedohunter sukkels toen ik ze zelf ging opzoeken.
Zelfs kafka uit Deventer haalde snel zijn opruiende postjes weg 🤣
 
Als je de video ziet denk je wel anders, hij mag dan een bekend lid geweest zijn hier, maar ik heb 0.000 respect voor dit soort mensen.
Video bij bushalte? Waar ik door een flinke groep sufkutjes wordt ingesloten, en door een bezopen neger een paar klapjes krijg?

Ik ben erin geluisd ja. Een echte pedo krijgt bij mij geen kans meer.
Dit waren Curaçaose hufterpraktijken
 
Tja, het is makkelijker iemand flink af te zeiken, dan zelf volwassen door het leven gaan.
En anders kan je diegene altijd nog bijten.

Hey Klunsmier, alles lekker? Verrekte mongol
 
Wat krom is kan hij niet meer recht lullen, ware heksenjacht is er nu op deze vent.
Heksenjacht was maar ff. Totdat ik hun ging opzoeken en bedreigen.
In een groep zijn veel mensen sterk, met de mond.
Totdat die eenling, ik heb genoeg bajeservaring, achter die groep aan gaat jagen.

😈🤣
 
Heksenjacht was maar ff. Totdat ik hun ging opzoeken en bedreigen.
In een groep zijn veel mensen sterk, met de mond.
Totdat die eenling, ik heb genoeg bajeservaring, achter die groep aan gaat jagen.

😈🤣
Je bent inmiddels expert in zeepjes rapen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven