XXL Nutrition

Legendarische DBB leden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk ben bijna 49, nog ouder dan 3XL toen in 2003, die vond ik toen ook oud....
Ben jij nog altijd een hacker?
Hahah, ik doe eigenlijk geen reet meer met de PC. Ben toevallig vorig jaar toen corona zijn intrede deed weer eens begonnen met af en toe gamen, na 6 jaar geen ene reet meer te hebben gegamed. Een mens moet wat... Nee er wordt weinig generd. Zuipen heb ik nog wel veel gedaan en daar ben ik steeds beter in geworden. Al weet ik niet of dat zo'n goed teken is. Maar nu ff niet meer dan een fles wijn in t weekend, zit in de cut.
 
Hahah, ik doe eigenlijk geen reet meer met de PC. Ben toevallig vorig jaar toen corona zijn intrede deed weer eens begonnen met af en toe gamen, na 6 jaar geen ene reet meer te hebben gegamed. Een mens moet wat... Nee er wordt weinig generd. Zuipen heb ik nog wel veel gedaan en daar ben ik steeds beter in geworden. Al weet ik niet of dat zo'n goed teken is. Maar nu ff niet meer dan een fles wijn in t weekend, zit in de cut.
Ikzelf ben nu al 4,5 jaar IT'er. Drink geen alcohol meer en gebruik ook geen drugs meer. Palen doe ik nog altijd wel veel.. Vind je nu niet jammer dat je bijna 100kg weeg? Ik streef zo weinig mogelijk gewicht na nu als lange afstandsloper. In 2016 woog ik nog 64kg voor 1m82, maar nu is het zwaar uit de hand aan het lopen...
 
Laatst bewerkt:
Ikzelf ben nu al 4,5 jaar IT'er. Drink geen alcohol meer en gebruik ook geen drugs meer. Palen doe ik nog altijd wel veel.. Vind je nu niet jammer dat je bijna 100kg weeg? Ik streef zo weinig mogelijk gewicht na nu als lange afstandsloper. In 2016 woog ik nog 64kg voor 1m82, maar nu is het zwaar uit de hand aan het lopen...
Ja, ik was 108kg en nu zo'n 91kg. Voelt beter zo. Waarschijnlijk moet ik naar de 85kg om een beetje goed droog te staan op zo'n 8-9%. Maar het gaat me lukken.
 
Google zijn naam eens in google Henke Schutte, staan nu op die verse pedo hunter pagina's dat hij ook dol is op jonge meisjes😉.
Op het moment is zijn naam HOT🌶🌶🌶 op social media😉
Hij heeft zich nog verder onsterfelijk gemaakt:

Niet dragen mondkapje escaleert volledig: Henke bijt beveiliger en mag nu jaar lang ziekenhuis niet in​

 
1622980258205.png
 
Hij heeft zich nog verder onsterfelijk gemaakt:

Niet dragen mondkapje escaleert volledig: Henke bijt beveiliger en mag nu jaar lang ziekenhuis niet in​

+60 Antilliaanse karmapuntjes - mier
+30 - EllaDushi

2jdqe1g.jpg
 
Jaren geleden was ik hier redelijk actief en toen hadden we Killy die langzaam veranderde in een moslim.
Mooiste was dat dat vorm begon te krijgen toen hij een moslima wilde neuken. Daar maakte hij een topic over dacht ik. Heeft later, zo rooms als de paus, zaken lopen veranderen.

e19teu.jpg8vqg4p.jpgmDLvRx5.jpgEhRdBi8.jpgx2KzeLz.jpg

giphy (1).gif


PS Kent iemand nog het bafferforum?
 
Hoe is het trouwens met die beunhaas op de Antillen en zijn vriendinnetjes
 
In 2019 was hij even terug op DBB. :thinking:
 
Lol, ik was dus niet de enige die door Klusmier zijn ziekenhuis ban even op DBB kwam kijken. :D

 
Iemand die DBC01 nog ooit spreekt? Onder de oude garde ook wel bekend als "opa". Nu heb ik dezelfde leeftijd als hij hier in 2004 had volgens mij. Toen was ik echt een klote troll eerste klas. Toen vond ik 36 echt oud, nu ben ik het zelf, fml. Moet wel mededelen dat mijn stofwisseling na mijn 26e iets ander is geworden en er voor heeft gezorgd dat ik eindelijk kon gainen op 5000kcal :roflol: Voor het eerst in 17 jaar training een cut ingezet iets meer dan een maand geleden. Gaat als de brandweer dankzij mijn ectogenen.

*Meldt.

Spreek hem wekelijks over de app en eens in de zoveel tijd doen we een bakkie.

Het gaat goed met hem. :)
 
Ik mis Luppie. Hij wist veel van de "vauna" en "vlora". (meer dan een bioloog)
Zijn pua skills waren ook next-level.

"Heb je misschien zin in een zoentje?"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven