Fitness Seller

Leger en bodybuilden combineren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Edzer

Cool Novice
Lid geworden
3 aug 2012
Berichten
102
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
60kg
Vetpercentage
8%
Hallo,

Als ik volgend jaar in het leger ga kan ik dan nog blijven bodybuilden of is daar te weinig tijd voor?
en valt dat nog een beetje te combineren en zo niet,
Dit is ongeveer een workout die je in het leger per week moet volgenen
Running
2 miles, 8:30 pace, Mon/Wed/Fri

Pushups
4 sets of 15 Pushups Mon/Wed/Fri

Sit-Up
4 sets of 20 Situps Mon/Wed/Fri

Pullups
3 sets of 3 Pullups Mon/Wed/Fri

Swim
Swim continuously for 15 min. 4-5 days/week

anders moet ik stoppen met bodybuilden en dat is nogal k*t
dus ja hoop dat jullie me kunnen helpen

Dankje
 
56kg? je word pas aangenomen bij 65kilo ,en 5x perweek zwemmen? Nooit!

Of je door kan gaan met je krachttrainigen is volledig afhankelijk van de soort eenheid en functie die je gaat draaien.
 
56kg? je word pas aangenomen bij 65kilo ,en 5x perweek zwemmen? Nooit!

Of je door kan gaan met je krachttrainigen is volledig afhankelijk van de soort eenheid en functie die je gaat draaien.

van dat kilo en lengte klopt niets
 
In het leger moet je van je sport niet te veel verwachten. Veel stelt het niet voor, en je hebt echt een minimum aan tijd om te trainen. Het zal dus het een of het ander zijn.
 
Ik wil mijn geld verdienen in het leger en met bodybuilden verdien je geen droog brood dus zodra ik 25-28 ben ga ik weer vol op bodybuilden en op het moment gewoon bodyweight en trainen voor het leger maar met push ups, sit ups en pull ups zijn de resultaten ook amper
 
Laatst bewerkt:
Kun je met Push ups, sit ups en pull ups ook enkele gains krijgen?
 
Kun je met Push ups, sit ups en pull ups ook enkele gains krijgen?

als je ze met veel tegengewicht doet, misschien. maar verwacht er niet teveel van
 
Minimale eisen bij defensie zijn: 2400 meter rennen in 12min 20pushups binnen 2 min 20situps binnen 2min

Pussy shit in mijn ogen en als je dit niet eens haald verdien je het niet eens om te leven als man vind ik
 
Als je nog 36 dezelfde topics aanmaakt krijg je bonuspunten.
 
Hallo,

Als ik volgend jaar in het leger ga kan ik dan nog blijven bodybuilden of is daar te weinig tijd voor?
en valt dat nog een beetje te combineren en zo niet,
Dit is ongeveer een workout die je in het leger per week moet volgenen
Running
2 miles, 8:30 pace, Mon/Wed/Fri

Pushups
4 sets of 15 Pushups Mon/Wed/Fri

Sit-Up
4 sets of 20 Situps Mon/Wed/Fri

Pullups
3 sets of 3 Pullups Mon/Wed/Fri

Swim
Swim continuously for 15 min. 4-5 days/week

anders moet ik stoppen met bodybuilden en dat is nogal k*t
dus ja hoop dat jullie me kunnen helpen

Dankje

Waar haal je dat schema nou weer vandaan? 3 sets of 3 pull-ups...? Dit schema is een lachertje. Begin voor een betere voorbereiding met dit schema:

http://www.werkenbijdemarine.nl/vacatures/fit-naar-de-keuring/korps-mariniers/

Even naar onder scrollen en je hebt een stuk beter idee van wat je moet kunnen.
 
Minimale eisen bij defensie zijn: 2400 meter rennen in 12min 20pushups binnen 2 min 20situps binnen 2min

Pussy shit in mijn ogen en als je dit niet eens haald verdien je het niet eens om te leven als man vind ik

Hehe nee dat is echt makkelijk

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 16:47 ----------

Waar haal je dat schema nou weer vandaan? 3 sets of 3 pull-ups...? Dit schema is een lachertje. Begin voor een betere voorbereiding met dit schema:

http://www.werkenbijdemarine.nl/vacatures/fit-naar-de-keuring/korps-mariniers/

Even naar onder scrollen en je hebt een stuk beter idee van wat je moet kunnen.

Thanks ik blijf wel bij 5 day split atm
 
ligt eraan wat voor functie je gaat doen , bij de infanterie ga je veel op oefening dus die kwark en proteine shake kun je wel vergeten. ga dan bij de politie !
 
Minimale eisen bij defensie zijn: 2400 meter rennen in 12min 20pushups binnen 2 min 20situps binnen 2min

Pussy shit in mijn ogen en als je dit niet eens haald verdien je het niet eens om te leven als man vind ik


Schitterend! Dacht altijd dat de lat wel iets hoger gelegd werd!:eek:
 
Minimale eisen bij defensie zijn: 2400 meter rennen in 12min 20pushups binnen 2 min 20situps binnen 2min

Pussy shit in mijn ogen en als je dit niet eens haald verdien je het niet eens om te leven als man vind ik

best pittig ! ik liep 3100 meter 3 jaar geleden
 
Minimale eisen bij defensie zijn: 2400 meter rennen in 12min 20pushups binnen 2 min 20situps binnen 2min

Pussy shit in mijn ogen en als je dit niet eens haald verdien je het niet eens om te leven als man vind ik

dan kun je 60+% van de mannelijke bevolking afschieten.
 
30 pushups in 2 minuten ipv 20 :eek::p

Broertje vandaag soldaat 2e klasse geworden, dus was in Assen en daar gaven ze oa zon presentatie over de opzet van de opleiding en de eisen enzo
 
Back
Naar boven