MuscleMeat

Legpress in fitness->voelen in knie

Bezoekers in dit topic

Doruun

Cool Novice
Lid geworden
6 apr 2017
Berichten
228
Waardering
23
Lengte
1m84
Massa
97kg
Heyhey

Voor deze zomer ben ik voor 2 maandjes veranderd van gym(student).
Ik trainde dus benen vandaag en toen ik leg press deed voelde ik direct een soort druk op men knie, ligt dus zeker aan die leg press. Het is over het algemeen echt een old school gym met materiaal uit de tijd van Arnold.
Probleem is dat ik zonder die leg press geen deftige training voor benen kan doen.
Enig idee wat een goede oplossing zou zijn? + zouden knee wraps helpen?
 
Heb je last bij squats?
 
Al geëxperimenteerd met de plaatsing van je voeten?
 
Lock je out met je benen?
 
Al geëxperimenteerd met de plaatsing van je voeten?
probleem is dat het een klein houten platform is en ik niet veel mijn voeten kan verplaatsen.. + als mijn voeten in dezelfde of zelf lagere positie stonden op de andere leg press deed het ook niks van pijn.
 
Houten platform? Weet je zeker dat je in een sportschool bent en niet bij de praxis? :D
 
het doet nu ook geen pijn, maar voel gewoon stress op mijn knie bij deze legpress..
 
Houten platform? Weet je zeker dat je in een sportschool bent en niet bij de praxis? :D
het is echt een oldschool gym, ik vind het materiaal allemaal echt top, zelf die leg press gaat super smooth, enkel die stress is zo frustrerend..
 
kan ik zogoed als geen benen trainen, ook wat jammer om al men progressie zo te stoppen

Wat een onzin zeg! Genoeg andere oefeningen voor benen
 
Met squats krijg je pas echt volume vind ik persoonlijk
ik kan niet meer squatten door men enkel en heb daar altijd al goed kunnen rondwerken, men quads/hamstring/glutes zijn ook mijn beste spiergroepen overall.
In mijn vorige gym kon ik dus leg press, hack squat, extensions, lying/seated curls en stiff legs doen.
Ik kan met die leg press zelf ook een deftige training in mekaar steken maar ben gewoon bang voor langdurig deze leg press gebruiken door wat ik nu voelde de eerste keer :/
 
Ik denk dat jij nog niet zo lang traint dan?
ik train toch al even en heb ook al genoeg kennis opgedaan over zowel trainen als voeding, maar deze gym biedt niks anders voor benen.
 
Geen squatrack? *laat maar ik zat niet op te letten :emo:
 
Ik denk dat jij nog niet zo lang traint dan?
als je nog andere oefeningen weet die ik over het hoofd zie laat zeker maar weten, ik ben de luxe van men gym gewend waar ik altijd prima benen kon trainen. Het is nu ff wat aanpassen en ben zeker dat ik er rond kan werken, moet alleen nog wat vinden hoe en wat.
 
Probeer de knee wraps en probeer te letten op de stand van de voeten. Meer kan er niet gezegd worden denk ik.
 
Back
Naar boven