MuscleMeat

Legt de lat wat hoger

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Feyoso

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
3.512
Waardering
306
Lengte
1m70
Massa
84kg
Ik ben 5maand geleden begonnen met fitness toen ik een gewicht had van 49kg en kan zelf minder zijn geweest . In het begin was het zoeken naar een goed schema en welke gewichten ik zelf aankon , vaak tips gekregen van mensen omdat ik mijn oefening verkeerd deed. Ik kwam dan op DBB forum terecht en heb heel veel bijgeleerd , Ik ben zeer gedreven en geintresseerd en lees heel veel iedere dag op het forum . Ik ben geholpen geweest door Kandijkoekje op het forum, In het begin had ik niet echt een voedingsschemamaar ik at zoveel ik maar kon en ben sinds 3 weken geleden begonnen met een eetschema waarbij Kandijkoekje geholpen heeft , het is lastig maar ik blijf volhouden en zit nu op een gewicht van 63,9KG maar schommelt soms wel nog eens , Ik had een week ofzo geleden een topic gemaakt dat mijn biceps achterloopt en heb erover gepraat met Kandijkoekje en doe nu ipv 4oefeningen maar 2 oefeningen meer en ik moet zeggen dat ik al snel vorderingen zie dus ik leg de lat wat hoger , Ik zal mijn voedingsschemaaanpassen zodat ik nog meer moet binnenspelen .. Er kan niets te hard zijn , Ik ga er voor ..
Ook tijdens mijn training zal ik doorbijten en er serieus voor gaan ..
Mijn doel is om tegen Augustus de 70KG te halen met natuurlijk een niet hoge vetpercentage , wat denk ik bij mij nu maar bij 11-12% ligt!
Ik zal binnenkort mijn schema hierop plaatsen dus stay in touch maar mijn voedingsschemamoet nog veel aan gewerkt worden dus dat kan wat langer duren.

Fotos :
Voor :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Trainingschema :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voedingschema :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Cheers
 
that's my man ;-) KNALLE!
 
Kan een Moderator mijn topic switchen naar de juiste sectie ? ;)
 
Als je echt groot en sterk wilt worden kun je beter in deze sectie blijven.
 
Daarom zeg ik dat ik de lat hoog ga leggen , biceps trainen tot ik mijn kont nietmeer kan afvegen !
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Daarom zeg ik dat ik de lat hoog ga leggen , biceps trainen tot ik mijn kont nietmeer kan afvegen !

Zo is dat, laat de paupers in het bodybuilding hok maar lekker squatten en deadliften. In deze sectie worden grote guns gekweekt.
 
MAANDAG :
Borst :
Benchpress
Incline Dumbbell press
Flyes
Triceps :
Skullcrushers
Dips

DINSDAG :
Rug :
Wide-grip chin-ups
Deadlift
Bent-over row
Neck pulldown
Biceps :
Barbell curls
Hammer curls

DONDERDAG :
Benen :
Squatten
Legpress
Legextentions
Calf raises
Schouders :
Military press
Side raises
Bent-over raises
Trapeziums :
Barbell shrugs
Superset

_________________________________________________________________

Trainingschema :rocker2:
 
In dit hok worden de mannen van de vrouwtjes gescheiden :).
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voedingschema =D!
Kunnen nog veranderingen aankomen !
 
Ik zie geen Chocomel
Fail -1

Boterhammen in ruilen voor rijst als je mogelijkheid hebt. Zorg dat je al het vlees/vis van je vader moeder bord eet tijdens avondeten!
 
Ik zie geen Chocomel
Fail -1

Boterhammen in ruilen voor rijst als je mogelijkheid hebt. Zorg dat je al het vlees/vis van je vader moeder bord eet tijdens avondeten!
In mijn ogen is Halfvolle melk beter dan Chocomelk en heb het ook gevraagd aan Kandijkoekje .. Nu is het niet mogelijk om in te ruilen voor rijst , vanaf ik ga gaan werken wel :)
 
In mijn ogen is Halfvolle melk beter dan Chocomelk en heb het ook gevraagd aan Kandijkoekje .. Nu is het niet mogelijk om in te ruilen voor rijst , vanaf ik ga gaan werken wel :)

Er gaat niks boven melk !
 
een biceps die achterloopt ?

Man, je weegt 63kg, dat wil zeggen dat alles achterloopt ;)

**** dat kandijkoekje, gelukkig ben je toevallig in de pl-sectie verzeild geraakt, alles komt wel goed met jou
 
een biceps die achterloopt ?

Man, je weegt 63kg, dat wil zeggen dat alles achterloopt ;)

**** dat kandijkoekje, gelukkig ben je toevallig in de pl-sectie verzeild geraakt, alles komt wel goed met jou
Ik bedoel dat in vergelijking met mijn borst en schouders dat mn armen achterlopen , denk dat mijn prestatie wel goed is aangezien ik nog maar 5maand bezig ben..

Stats :
BP : 10 x 80KG
SQ : 8 x 60KG
LP : 8 x 100GKG
 
10x80 bench en 8x 60 squat... ga je schamen!

hoewel iets in me zegt dat het partial benches zijn met assistance ("nee ik raakte em echt niet aan"-sT)
 
Ik bedoel dat in vergelijking met mijn borst en schouders dat mn armen achterlopen , denk dat mijn prestatie wel goed is aangezien ik nog maar 5maand bezig ben..

Stats :
BP : 10 x 80KG
SQ : 8 x 60KG
LP : 8 x 100GKG

En toevallig doet je trainingsmaat precies 10x80 deadlift?

Voor de rest succes uiteraard.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven