MuscleMeat

Lekker BBQen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Ideetje,

Gezellig met iedereen van dbb.com forum zomers een keer BBQen ;) !

:thumb:
 
Originally posted by Ryu
Ideetje,

Gezellig met iedereen van dbb.com forum zomers een keer BBQen ;) !

:thumb:

hahah ja dat vind ik wel wreed :D

idee


kunnen we organiseren bij iemand thuis ofzo

lijkt me echt een heel goed idee.... !

allemaal gezonde vis enz en kip bbqen en groentesalades erbij :D

topideeke
 
hahah Wou net zeggen. Maar laat de kip maar zitten.. denk dat er nog wel wat hanen zijn.... Gare hanen :D hahah . Maar vet ideetje he :D
 
Originally posted by Ryu
hahah Wou net zeggen. Maar laat de kip maar zitten.. denk dat er nog wel wat hanen zijn.... Gare hanen :D hahah . Maar vet ideetje he :D

ja zoiets lijkt me ook echt coel..

samen onder het genot van een lkkr stukkie vlees/vis over bbing praten enzzzzzz
 
Ja wel een leuk idee :D en natuurlijk praten we ook over hoe gaar de hanen zijn; op de bbq wel te verstaan...
 
sounds good. eindelijk een gezonde, leerzame en bovenal leuke BBQ :D
 
welke bodybuilder hier heeft een grote achtertuin die ie ter beschikking wilm stellen?
 
Originally posted by nilsjei1234
welke bodybuilder hier heeft een grote achtertuin die ie ter beschikking wilm stellen?


Nou, ik wil het best wel organiseren in mijn tuin, zolang jullie mij maar niet op de barbecue leggen en niet teveel vechten tegen de buren en zo als jullie dronken of stoned zijn....
 
haha Goed ! we zullen rustig zijn. Blij dat nog mensen het leuk idee vinden aangezien zo pikkie me net negative karma heeft gegeven omdat ik een BBQ voorstel. Die komt dus niet :D
 
prima voorstel meeting en BBQ in een.
enne Oli, een rauwe haan is niet zo lekker he, dat weet je toch;)
 
Originally posted by Ryu
haha Goed ! we zullen rustig zijn. Blij dat nog mensen het leuk idee vinden aangezien zo pikkie me net negative karma heeft gegeven omdat ik een BBQ voorstel. Die komt dus niet :D

??? ??? Bizar !
 
Originally posted by Olimantado



Nou, ik wil het best wel organiseren in mijn tuin, zolang jullie mij maar niet op de barbecue leggen en niet teveel vechten tegen de buren en zo als jullie dronken of stoned zijn....
we zullen niet teveel blowen/zuipen en je buren slopen.
promise!
 
Op zich een leuk idee, maar ik weet niet of ik wel zou komen...
 
Hmppffff voorlopig wil er bij mij niks af ...... als dit6 zo door gaat zit ik tegen de tijd van de BBQ te vasten ;)
 
Waarom niet Purple? Omdat het allemaal kerels zijn? En SHadum Bedankt hoor! hahaha tof van je :thumb:

Nou mooi dat jullie het een leuk idee lijkt. Vertel het tegen zoveel mensen van dit forum die je kent. En dan denk ik ff kijken hoeveel reactie er nog komt!

Oh ja En ik ben de baas over de BBQ . Dus ik mag met die spatels en grijp tangetjes de blitz uit hangen :D haha lol
 
Is goed, dan kom ik ook,
als we dan gelyk ff wat wedstrijdjes gaan doen zoals bandrukken, ofzow om ca$H dan ben ik ook vd party!
 
Originally posted by rob12345
Is goed, dan kom ik ook,
als we dan gelyk ff wat wedstrijdjes gaan doen zoals bandrukken, ofzow om ca$H dan ben ik ook vd party!


Je bent welkom zolang je maar weer geen ruzie zoekt Rob12345.... ;)
 
Ik heb foto's gezien van onze agressie kikker rob1234 hijs wel een soort van huge. Maar dat schrikt oli niet af hoor ;)
 
Nou aangezien ik Oli niet zo serieus neem en het bij hem in de tuin word gehouden... Ik denk dus niet dat het doorgaat. En weet ook niet of hij het meen.
 
Back
Naar boven