AndroidHealthClinic

Lekker BBQen

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Purple
Nou aangezien ik Oli niet zo serieus neem en het bij hem in de tuin word gehouden... Ik denk dus niet dat het doorgaat. En weet ook niet of hij het meen.


Ik meen dat echt, maar jullie moeten ook nog beloven mijn wietstekken niet uit te trekken!! Purple, ik weet dat je nogal veraf woont en daarom maak ik er uiteraard geen probleem van dat jij bij mij blijft slapen!
 
Ja sorry... Maar neem je niet serieus. ik heb een beetje het idee dat je ons allemaal flink in de maling loopt te nemen... Hoe je je voordoet en die foto's dan, dat ben je ook niet. Dus ik denk ook niet dat je jezelf echt zou laten zien dus ook niet dat het in jou tuin zal plaatsvinden.

En trouwens dan ben ik als vrouw echt in de minderheid, tenzij iedereen hun vriendin meeneemd.
 
Wij zijn allemaal hopeloze bodybuilders zonder een vriendin omdat onze porieen naar eiwitten stinken op enkele na die hebben wel een moppie

p.s. dit geldt niet voor mij ik denk dat ik meer naar bier ruik als eiwit :rolleyes: ma ja ik ben ook niet zon serieuze bb'er mijn doel is maar 85 kilo voor een sterke en massiv body
 
Originally posted by Juriaan
Wij zijn allemaal hopeloze bodybuilders zonder een vriendin omdat onze porieen naar eiwitten stinken op enkele na die hebben wel een moppie

Sommigen verkiezen waarschijnlijk ook een lekkere .... in plaats van een sappige ... (censuur)
 
Originally posted by Purple
Op zich een leuk idee, maar ik weet niet of ik wel zou komen...

Kan wel...

Als iemand lastig word bescherm ik je wel oke?
 
Originally posted by Man-Mountain
BBQs, ik heb nu al trek in overvloedig eten

thats the spirit..

lekkere zalmpjes grillen

garnalen erbij

stukjes kip...

etc... :)
 
Originally posted by nilsjei1234


thats the spirit..

lekkere zalmpjes grillen

garnalen erbij

stukjes kip...

etc... :)


Vooraf natuurlijk een blowtje om de eetlust op te wekken :p
 
Hmmm volgens mij ben ik het met purple eens.. Volgens mij blowd Oli nog meer gram wiet dan ik aan eiwitten en koolhydraten per dag samen eet :D hahah
 
Originally posted by Olimantado



Vooraf natuurlijk een blowtje om de eetlust op te wekken :p

He oli zal ik me waterpijp uit egypte meenemen, die werkt op kolen en je wordt er knetter de knetter van.
 
Originally posted by Juriaan


He oli zal ik me waterpijp uit egypte meenemen, die werkt op kolen en je wordt er knetter de knetter van.

Neem ik mijn prozac en valium wel mee !
 
Wat een strakke plannen allemaal hiero! Wanneer ligt r een uitnodiging bij me in de bus? :)
 
Originally posted by Purple
Ja sorry... Maar neem je niet serieus. ik heb een beetje het idee dat je ons allemaal flink in de maling loopt te nemen... Hoe je je voordoet en die foto's dan, dat ben je ook niet. Dus ik denk ook niet dat je jezelf echt zou laten zien dus ook niet dat het in jou tuin zal plaatsvinden.

En trouwens dan ben ik als vrouw echt in de minderheid, tenzij iedereen hun vriendin meeneemd.
whaha ik ga mn vriendin dus niet meenemen naar zo'n feest. zal tog wel uit de hand lopen, dus daarom wil ik niet dat zij er bij is....
verder kunnen we allemaal idd een keer samen los gaan adhv oli's wiet. 2 uurtjes later als de vreetkick opkomt storten we ons op de BBQ ;)
 
Originally posted by Purple
Nou aangezien ik Oli niet zo serieus neem en het bij hem in de tuin word gehouden... Ik denk dus niet dat het doorgaat. En weet ook niet of hij het meen.

we gaan met zn allen dus in t gare hanenhok BBQen. had ook niet anders verwacht.

we maken er een echte junkdag van, en ja Oli met voor jou de nadruk op junk:D
 
allemaal leuk en aardig die plannen, maar volgens mij komt er helemaal niets van terecht..zou wel jammer zijn:rolleyes:
 
Gaat zeker door hoor. Maar ik wil nog effe zeker weten of Purple komt of niet. Indien ze komt dan zal ik een datum vastleggen wanneer mijn wijffie niet thuis is!! Zeker als ze bij mij blijft overnachten...
 
Oli na die pijp ben je zo space dat je die schwanz van je in geen 3 jaar meer omhoog krijgt
 
Originally posted by Juriaan
Oli na die pijp ben je zo space dat je die schwanz van je in geen 3 jaar meer omhoog krijgt


Dat beschouw ik als een uitdaging!! :D
 
Originally posted by Olimantado
Gaat zeker door hoor. Maar ik wil nog effe zeker weten of Purple komt of niet. Indien ze komt dan zal ik een datum vastleggen wanneer mijn wijffie niet thuis is!! Zeker als ze bij mij blijft overnachten...

Nee zeker dat ik niet kom. Daar heb ik denk ook wel goede redenen vor.
 
Originally posted by Purple


Nee zeker dat ik niet kom. Daar heb ik denk ook wel goede redenen vor.

Ah wijffie, nilsjei1234 heeft je zijn woord gegeven dat ie je zal beschermen. dan voel je je toch wel veilig

@oli: Zullen we rob12345 als bodyguard neerzetten?
 
Back
Naar boven