MuscleMeat

Lekker BBQen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha...

Nee ik kom niet, heb niet zo'n zin in een BBQ waarbij blowen centraal staat.
 
Originally posted by Purple
Haha...

Nee ik kom niet, heb niet zo'n zin in een BBQ waarbij blowen centraal staat.

Das idd een beetje jammer.
 
Originally posted by Purple
Haha...

Nee ik kom niet, heb niet zo'n zin in een BBQ waarbij blowen centraal staat.

Verdorie, het bestaat toch wel voor 80% uit hardcore bbers, dus op oli, nog missch 4 man en ik zal er niet veel geblowd worden.

O ja, als onze nilsje het niet meer trekt wil ik evt ook wel je bodyguard spelen hoor.
 
Originally posted by Purple
Haha...

Nee ik kom niet, heb niet zo'n zin in een BBQ waarbij blowen centraal staat.


Maar ik nodig ook mijn niet-bodybuilding vrienden uit. Daar zitten wel enkele dealers tussen. Je zal dus ook kunnen snuiven, shotten en pillen slikken zoveel je maar wil!!!
Wel eerst eten, want anders is het een beetje zonde... ;)
 
zou ik daar als 14e jarige jongen tussen passen?hm

oli woon jij toevallig in de 'ghetto'?
 
Originally posted by CQ_Demolisher
zou ik daar als 14e jarige jongen tussen passen?hm

oli woon jij toevallig in de 'ghetto'?


Tja wat is een ghetto?? Wel in een sociale woonwijk als je dat bedoelt...
Maar je mag gerust komen, hoor. Er zal ook cola en fruitsap zijn!
En natuurlijk melk!!
 
Originally posted by Juriaan


Verdorie, het bestaat toch wel voor 80% uit hardcore bbers, dus op oli, nog missch 4 man en ik zal er niet veel geblowd worden.

O ja, als onze nilsje het niet meer trekt wil ik evt ook wel je bodyguard spelen hoor.

Ik weet niet maar tegen oli en ze stonede kameraden moet he tmij nog wel lukken denk ik :)
 
Originally posted by Purple
Haha...

Nee ik kom niet, heb niet zo'n zin in een BBQ waarbij blowen centraal staat.

hmmz als zoiets gehouden wordt, wordt het toch niet bij oli gehouden...

Zal me trouwens nix verbazen als oli in het echt een klein dik vadzig mannetje is, die vooral een relatie heeft met zijn rechterhand en af en toe zijn linker.,. voor de verandering
 
Originally posted by Olimantado



Maar ik nodig ook mijn niet-bodybuilding vrienden uit. Daar zitten wel enkele dealers tussen. Je zal dus ook kunnen snuiven, shotten en pillen slikken zoveel je maar wil!!!
Wel eerst eten, want anders is het een beetje zonde... ;)

staan die toevallig ook op die foto-site van je?

vind wel dat er alleen members moet komen, anders kan iedereen jan en alleman meenemen. T moet wel een dbb-meeting blijven. en dan niet die gasten aanmelden he Oli:D

en @ Purple...ik snap heel goed dat jij niet wil komen, maar dat wil niet zeggen dat we je dan niet komen opzoeken...

wat zeg je?
feest en BBQ bij jou thuis?
ook goed?:D

nee ff serieus , ik snap wel waarom ej niet wil komen, zal wel met die poll en alles te maken hebben maar ik neem aan dat iedereen er wel van geleerd heeft..hoop ik:rolleyes:

maar ik blijf erbij dat t toch niets van komt. en dat blowen..ach moeten ze zefl weten zolang ze andere er niet bij storen

en @nilsje zou je mij ook willen beschermen dan, ben namelijk ook bang dat ik in elkaar wordt getiefd door enkele members:thumb:
 
Het word vast net zo'n knalfeest als dbb beachparty die in de planning stond.
 
Originally posted by martok
Het word vast net zo'n knalfeest als dbb beachparty die in de planning stond.

dat was echt wel kickuh. toen hadden we idd gezegd dat t niet doorging maar jij was de enige tegen wie we dat zeiden:D
 
Originally posted by dandyman


staan die toevallig ook op die foto-site van je?

vind wel dat er alleen members moet komen, anders kan iedereen jan en alleman meenemen. T moet wel een dbb-meeting blijven. en dan niet die gasten aanmelden he Oli:D

en @ Purple...ik snap heel goed dat jij niet wil komen, maar dat wil niet zeggen dat we je dan niet komen opzoeken...

wat zeg je?
feest en BBQ bij jou thuis?
ook goed?:D

nee ff serieus , ik snap wel waarom ej niet wil komen, zal wel met die poll en alles te maken hebben maar ik neem aan dat iedereen er wel van geleerd heeft..hoop ik:rolleyes:

maar ik blijf erbij dat t toch niets van komt. en dat blowen..ach moeten ze zefl weten zolang ze andere er niet bij storen

en @nilsje zou je mij ook willen beschermen dan, ben namelijk ook bang dat ik in elkaar wordt getiefd door enkele members:thumb:

Ja schatje tuurlijk bescherm ik jou :)
 
dank je nilsje, nou kom ik zeker

en dan laten we dit bandje optreden, dan weet ik zker dat niemand meer ddrugs neemt:D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by dandyman
dank je nilsje, nou kom ik zeker

en dan laten we dit bandje optreden, dan weet ik zker dat niemand meer ddrugs neemt:D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

tsja maar het wordt niet bij oli gehouden he..

dandy heb jij misschien een grote ehm achtertuin?
 
Originally posted by nilsjei1234


tsja maar het wordt niet bij oli gehouden he..

dandy heb jij misschien een grote ehm achtertuin?

als je die tuin van 1,2 hectare groot vind, zou t eventueel een optie kunnen zijn. maar het gezelschap bestaat wel uit grote jongens toch?

wordt lastig, moet ik mn opblaaszwembad met de plastic eendjes weer uit de schuur halen, de BBQset weer van zolder en mn michelinoutfit weer aandoen..wat bij nader inzien zowiezo moet.:D


oftewel, was t maar zon feest..:( als ik t had gehad had ik t gedaan maar in Arnhem een grote keet....dat is niet aan mij besteed. kan je beter iemand die een groot huis heeft en dicht bij een strand

http://www.dutchbodybuilding.com/fo...hreadid=4962&perpage=15&display=&pagenumber=3
:D

laatste post, hij legte r wel de nadruk op toch..hint hint

http://www.dutchbodybuilding.com/fo...hreadid=2024&perpage=15&display=&pagenumber=6
 
Ja zeker de josti band hehe :P
 
en als we dan allen een computer/laptop mee nemen, kunnen we gezellig dbb'en:D
 
Originally posted by dandyman


als je die tuin van 1,2 hectare groot vind, zou t eventueel een optie kunnen zijn. maar het gezelschap bestaat wel uit grote jongens toch?

wordt lastig, moet ik mn opblaaszwembad met de plastic eendjes weer uit de schuur halen, de BBQset weer van zolder en mn michelinoutfit weer aandoen..wat bij nader inzien zowiezo moet.:D


oftewel, was t maar zon feest..:( als ik t had gehad had ik t gedaan maar in Arnhem een grote keet....dat is niet aan mij besteed. kan je beter iemand die een groot huis heeft en dicht bij een strand

http://www.dutchbodybuilding.com/fo...hreadid=4962&perpage=15&display=&pagenumber=3
:D

laatste post, hij legte r wel de nadruk op toch..hint hint

http://www.dutchbodybuilding.com/fo...hreadid=2024&perpage=15&display=&pagenumber=6


Nico...?
 
Back
Naar boven