MuscleMeat

LEKKER eten

Bezoekers in dit topic

pentje

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
iemand die nog makkelijke en lekkere maaltijden weet? (warm)
heb al bij de recepten gekeken maar er staan opvallend weinig echte maaltijden, meer voedzame lekkernijen en snacks. (cakes ,repen etc)

ik weet de laatste tijd echt niet meer wat ik moet maken. heb nu pasta met champignons en pangafilet, is prima te eten maar zodra de vis op is zit ik met droge pasta en wat champignons.

zelfde geld voor rijst, ook droog niet te eten...

iemand die lekkere toevoegingen weet of gerechten???

thx!!

In de tijd dat ik nog wielrende at ik altijd penne met carbonara saus.

Kip met rijst.

stukjes kip gebakken met ananas en rijst.

ingevrozen kip in de oven met kruiden op. (krijg je een lekker watersausje bij door het ontdooien)

koude tonijn met pasta, mais, tomaatjes.

ontzettend veel combo`s

• Topic Starter Topic Starter
Thx !! Ja zijn ook veel combis maar je moet ze maar weten he ...

Google je ingrediënten en voila, er popt altijd wel een receptje op.

Je leest er een paar door en dan combineer je ze. Pas ze aan aan je voorkeur of aan wat je in huis hebt. (zo doe ik het doorgaans).

Google je ingrediënten en voila, er popt altijd wel een receptje op.

Je leest er een paar door en dan combineer je ze. Pas ze aan aan je voorkeur of aan wat je in huis hebt. (zo doe ik het doorgaans).
Idd. Gewoon wat rondneuzen op kooksites en je slaat de interessante recepten op of print ze af...

Deze is trouwens echt lekker en maak ik vaak als ik niet veel tijd heb;
http://www.libelle-lekker.be/recepten/eten/1566/kip-in-de-wok-met-ananas-en-gember (Ja, van een wijvenblad :) )

Ik maak wel eens macaroni als volgt:

Eerst bakbacon bakken, daarna ui en knoflook erbij. Dan rundergehakt, dan dikke smak tomatenpuree met beetje water en dan grofgesneden stukken paprika. Uiteindelijk gedroogde chilipepers erbij en de macaroni erbij. Je eet die shizzle zo weg tis echt heerlijk.

Voor de mierenneukers is het misschien niet clean genoeg.

in pesto goede vetten?
YOU KIDDING ME

Ik maak wel eens macaroni als volgt:

Eerst bakbacon bakken, daarna ui en knoflook erbij. Dan rundergehakt, dan dikke smak tomatenpuree met beetje water en dan grofgesneden stukken paprika. Uiteindelijk gedroogde chilipepers erbij en de macaroni erbij. Je eet die shizzle zo weg tis echt heerlijk.

Voor de mierenneukers is het misschien niet clean genoeg.

idd, zoiets is super makkelijk en smaakt altijd goed

zelfgemaakt is niet als van de winkel hoor.

+ pijnboompitten en basillicum. Maar die pesto's uit de potjes vind ik over het algemeen niet zo lekker....

En die pijnboompitten zitten ook vol goede vetten. Jammer dat ze zo duur zijn :)

Pesto uit potje? Tja, ik heb één keer in een kerstpakket lekkere gekregen.
Daarna nooit geen echte goede meer gevonden inderdaad

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 15:30 ----------

zelfgemaakt is niet als van de winkel hoor.

tja, zelfgemaakt is daarom niet altijd beter

Terug
Naar boven